با گذشت بیش از سه ماه تا MozCon 2018 ، ما تصویر خوبی از نمایش امسال به دست می آوریم و نمی توانیم منتظر باشیم تا امروز برخی از جزئیات را با شما به اشتراک بگذاریم.

ما 21 بلندگو را تنظیم کردیم (و به زودی فرآیند بلندگوهای انجمن ما را راه‌اندازی خواهیم کرد - برای جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درست کردن شما با ما در ارتباط باشید!). چهره های آشنا و برخی از آنها را که برای اولین بار در مرحله MozCon حضور خواهید داشت ، مشاهده خواهید کرد که موضوعاتی از تکامل هدف جستجوگر به اهمیت روزافزون سئو محلی و حرکت از بوروکراسی برای خرید تا برش سر و صدای گزارش شما

جزئیات موضوع و دستور کار نهایی هنوز در کارها است ، اما ما به اندازه کافی از گفتگوهایی که با بلندگوها داشته ایم به اندازه کافی هیجان زده هستیم که می خواستیم نگاهی دزدکی به شما نشان دهیم. ما امیدواریم که شما را در سیاتل در تاریخ 11-11 ژوئیه ببینیم!

اگر هنوز به بلیط های خود نیاز دارید ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم:

بلیط خود را برای MozCon انتخاب کنید!
بلندگوها

در اینجا نگاهی به افرادی که امسال روی صحنه می بینید ، همراه با برخی از مباحثی که قبلاً کار کرده ایم:

جونو آلدرسون

دانشمند دیوانه ، Yoast
دموکراتیزه کردن SEO

جونو با ثابت کردن همان نوع موارد اساسی و "باینری" که بارها و بارها تعریف شده اند ، چقدر وقت و پول می سوزاند (مثلاً تگ های متا ، 404s ، URL ها و غیره) ، هنگامی که می توانستیم به دیگران آموزش دهیم. در سازمان های ما این است که آنها را در وهله اول شکستن.

تا زمانی که ما صاحب SEO فنی هستیم ، هیچ دلیلی (برای مثال) وجود ندارد که یک توسعه دهنده متوسط ​​آن را بیاموزد یا مراقبت کند - بنابراین آنها مرتکب اشتباهات مشابه می شوند. ما اعلام می کنیم که دیگران کار اشتباهی انجام می دهند ، اما با این کار فقط خط بین مهارت ها و مهارت های خود را تقویت می کنیم.

ما باید شروع به دادن بخش هایی از رشته آموزش سئو کنیم و سئوی فنی احتمالاً ساده ترین کار برای متوقف کردن مالکیت است.

وی در صحبت های خود خواستار دموکراسی بیشتر ، آموزش ، همکاری و سرمایه گذاری در پروژه های منبع آزاد می شود تا ما بتوانیم کارها را یک بار برطرف کنیم نه یک میلیون بار.

استفانی بریگز

شریک ، بریگزبی
استراتژی محتوا جستجو محور

پیشرفت های Google در درک زبان و قصد جستجو تغییر کرده است که چگونه و چرا رتبه بندی محتوا است. در نتیجه ، بسیاری از SEO ها در حال تعقیب رتبه هایی هستند که گوگل قبلاً تصمیم گرفته است ناامید باشند.

استفانی نحوه تأثیرگذاری این روش در نوشتن و بهینه سازی مطالب برای جستجو را تحت تأثیر قرار خواهد داد و به شما در شناسایی فرصتهای مناسب محتوای کمک خواهد کرد. او به شما می آموزد که چگونه سازمان ها را ترغیب به سرمایه گذاری در محتوا کنید و نمونه هایی از استراتژی ها و تاکتیک هایی را که برای رشد برنامه های محتوا استفاده کرده است توسط میلیون ها بازدید به اشتراک گذارد.

راب بوچی

مدیر عامل ، تجزیه و تحلیل جستجو STAT
"نزدیک من" یا دور:
چگونه Google می تواند قصد محلی شما را برای شما تعیین کند

در آگوست سال 2017 ، گوگل اظهار داشت که جستجوهای محلی بدون اصلاح کننده "نزدیک من" 150٪ رشد داشته است و جستجوکنندگان در حال شروع به رها کردن اصلاح کننده های جغرافیایی - مانند کد پستی و همسایگی - از کلیک های محلی بودند. اما آیا گوگل هنوز می داند جستجوگرها پس از چه کسانی هستند؟

به عنوان مثال: پرس و جو [بهترین مکان های صبحانه] نشان می دهد که کیفیت اولویت بالایی دارد. [مکان های صبحانه در نزدیکی من] نشان می دهد که نزدیکی بسیار ضروری است. و [مکان های صبحانه در سیاتل] به نظر می رسد یک شبکه در سطح شهر ایجاد می کند. در حالی که [مکان های صبحانه] تا حد زیادی مبهم است.

امیدواریم با مقایسه کلمات کلیدی غیر ژئو اصلاح شده در برابر کلمات اصلاح شده با عبارات پیش فرض "در نزدیکی من" و "در [نام شهر]" و صلاحیت هایی مانند "بهترین" ، امیدواریم چگونگی تفسیر Google سطوح مختلف اهداف محلی و کشف الگوهای موجود را در انواع SERP های تولید شده.

با درک بهتر نحوه رفتار SERP های محلی ، SEO ها می توانند لیست های کلمات کلیدی ، محتوای متناسب را اصلاح کنند و بر این اساس کمپین های هدفمند بسازند.

دانا دی توماسو

رئیس جمهور و شریک ، کیک پوینت
ترافیک در مقابل سیگنال

با وجود تعداد فزاینده ای از گزینه ها در ابزارهایی مانند Google Tag Manager و Google Data Studio ، بازاریابان همه نوارها به این عادت تبدیل می شوند که "من این داده ها را جمع می کنم زیرا شاید در نهایت به آن احتیاج داشته باشم" وقتی در واقعیت است. این سر و صدای زیادی برای سیگنال صفر ایجاد می کند.

ما هنوز از دیدگاه سازمان به معیارهای خود نزدیک می شویم و نه از دید مشتری. به عنوان مثال ، چرا ما در مورد (یا حتی در مورد فکر کردن ، واقعاً) گزارش نمی دهیم که مشتری چقدر سریع می تواند آنچه را که باید انجام دهد انجام دهد؟ چرا ما هنوز در نمای صفحه ثابت هستیم؟ در این گفتگو ، دانا توجه ما را به آنچه مهم است متمرکز می کند.

رند فیشکین

بنیانگذار ، SparkToro ، Moz ، و Inbound.org

مردی که دیگر نیازی به معرفی MozCon ندارد ، ما هیجان زده می شویم که رند امسال پس از تأسیس شرکت جدید خود به نام SparkToro به صحنه برمی گردد. توسعه موضوع برای صحبت های او در آثار است؛ برای اطلاعات بیشتر دوباره پیگیری کنید!

الی گاردنر

بنیانگذار ، باز کردن
بازاریابی محتوا خراب است و فقط مادر شما می تواند شما را نجات دهد

بازاریابی محتوای سنتی بر ارزش آموزشی با هزینه ارزش محصول متمرکز است که یک روش تفکر شکسته و منسوخ است. همه ما باید یک محصول را بفروشیم و بازدید کنندگان ما همگی برای بهبود زندگی خود به محصولی احتیاج دارند ، اما ما از اینکه به عنوان فروش دیده شویم می ترسیم به نوعی گم شدیم و فراموش کردیم که چرا محتوای ما حتی وجود دارد.

ما به مادران ما احتیاج داریم!

نه ، او در مورد مادر واقعی شما صحبت نمی کند. او در مورد نقشه بهینه سازی بازاریابی شما صحبت می کند - راهنمای شما برای کشف تفاوت های ظریف در بازاریابی محتوای بهینه شده از طریق لنزهای متمرکز بر محصول.

در این جلسه یاد خواهید گرفت:

    داده ها و درسهایی که از بزرگترین آزمایش بازاریابی محتوایی وی گرفته شده است ، و اینکه چگونه این درس ها رویکرد وی به محتوا را تغییر داده اند
    یک استراتژی تبدیل متن به محتوا به محتوا برای محتوای بزرگ که تبدیل می کند
    روش های پیشرفته برای ایجاد تجربه های ناوبری "انتخاب ماجراجویی خود" برای ایجاد پروفایل های رفتاری مبتنی بر رویداد بازدید کنندگان خود (با استفاده از GTM و GA)
    روش های نوآورانه برای تولید و بازاریابی از فناوری شما در حال حاضر ، با موارد استفاده شما مشتریان هرگز در نظر گرفته نشده است

کیسی ژیلت

مدیر ارشد ، بازاریابی دیجیتال ، KoMarketing
مشکل با محتوا و چیزهای دیگر که نمی خواهیم بپذیریم

همه فکر می کنند که به محتوا احتیاج دارند اما به این فکر نمی کنند که چرا به آن احتیاج دارند یا آنچه در واقع برای ایجاد آن نیاز دارند. در نتیجه ، ما از محتوای بی کیفیت غافل هستیم و بازاریابان برای اثبات ارزش تلاش می کنند.

در این جلسه ، ما به برخی از چالش های کلیدی که امروزه بازاریابان با آن روبرو هستیم و اینکه چگونه یک استراتژی مبتنی بر داده می تواند به ما در تصمیم گیری بهتر کمک کند ، خواهیم پرداخت.

امیلی گروسمن

استراتژیک بازاریاب محصولات تلفن همراه و برنامه ها
کاری که همه بازاریابان می توانند در مورد سرعت سایت انجام دهند

در این مرحله ، همه ما باید تصور کنیم که سرعت سایت برای عملکرد ما در جستجو چقدر مهم است. اخیراً اعلام شده "بروزرسانی سرعت" بار دیگر این واقعیت را تأکید کرد. برای بازاریابان همیشه آسان نیست که بدانند از کجا شروع به بهبود سرعت سایت خود کنند ، و بسیاری از افراد به اشتباه معتقدند که سرعت سایت فقط باید یک مشکل توسعه دهنده باشد. امیلی با یک تور عملی که فقط تأثیر کار ما در تأثیر بارگذاری سریع سایتهای ما برای استانداردهای امروز را دارد می تواند روشن کند.

راس جونز

دانشمند جستجوی اصلی ، موز
دروغ ، دروغ لعنتی و آمار

راس دانشمند اصلی جستجوی ما در موز است. پس از گذشت یک دهه به عنوان CTO یک آژانس ، وی به موز پیوست تا به آنچه که بیشتر علاقه مند است تمرکز کند: تحقیق و توسعه ، که در درجه اول مربوط به داده های کلمات کلیدی و پیوند است. او مسئول بسیاری از تکنیک های آینده نگر ما است.

در MozCon امسال ، او به دنبال این است که بر روی معیارهای بد با معیارهای به مراتب بهتر ، تمرکز کند ، به بررسی فرضیات و خطاهای پنهان در مواردی که صنعت ما مرتباً گزارش می کند ، به ما نشان دهد که چگونه می توانیم تصویری دقیق تر از آنچه اتفاق می افتد را نقاشی کنیم.

جاستین جردن

بازاریابی VP ، Litmus

جاستین که یک جانباز مرحله MozCon است ، وسواس دارد تا به بازاریابان کمک کند تا ایمیل های بهتری را ایجاد کنند ، آزمایش کنند و ارسال کنند. او که به عنوان رهبر سال فکر بازاریاب سال است ، به طرز عجیبی علاقه مند به بازاریابی ایمیل است ، از اینکه از اسپم بودن نام گرفته متنفر است و با فشار دادن ارسال همچنان عصبی می شود.

در MozCon امسال ، او به دنبال پوشش اهمیت درگیری با ایمیل ها در دنیای امروز بازاریابی است. با ورود آتی GDPR و سهولتی که می توانید هرزنامه را لغو کنید و گزارش دهید ، مهمتر از همیشه برخورد با افراد مانند افراد به جای فقط هدایت است.

مایکل کینگ

مدیر عامل ، iPullRank
شما SEO را نمی دانید

یا شاید ، "SEO شما نمی دانید که نمی دانید." همه ما شنیده ایم که مردم هنگامی که آنها به وضوح نمی دانند معنی آن چیست و صنعت سئو ما نیز از این قاعده مستثنی نیست ، نارنجی به دور خود می اندازند. جنبه های جستجو وجود دارد که به عنوان مهم شناخته شده اند ، اما بندرت در واقع درک می شوند. مایک ما را از لحظات ناخوشایند نجات خواهد داد ، با استفاده از مباحث پیچیده ای مانند اجزای باطنی بازیابی اطلاعات و تجزیه و تحلیل پرونده ، ورود آنها را با درک دقیق از اجرای فنی توصیه های مشترک SEO و تبدیل آنها به ابزارها و بینش هایی که آرزو می کنیم. هرگز مورد غفلت واقع نشود.

سیندی کروم

مدیر عامل و بنیانگذار ، MobileMoxie
فهرست اول موبایل یا Google جدید

ظهور جستجوی صوتی و دستیار گوگل ، گوگل را وادار به تغییر مدل خود در جستجوی ، به نفع درک موجودیت خود یا جهان می کند ، به طوری که می توان به سؤالات و نمایش داده شد. بسیاری از بازاریابان در تلاشند تا درک کنند چگونه وب سایت و شغل آنها به عنوان یک SEO یا SEM تغییر خواهد کرد ، زیرا جستجوها بیشتر روی درک واحد ، زمینه و تعامل عمل گرا متمرکز هستند. این تغییر یا می تواند فرصت های گسترده ای را فراهم کند ، یا تهدیدات گسترده ای را برای شرکت و شغل شما ایجاد کند - عامل اصلی تعیین کننده نحوه انتخاب آمادگی برای تغییر است.

دکتر پیت مایرز

دانشمند بازاریابی ، موز

دکتر پیتر جی مایرز (AKA "Dr. Pete") یک دانشمند بازاریابی برای موت مستقر در سیاتل است ، جایی که با تیم های بازاریابی و علوم داده در زمینه تحقیقات محصول و محتوا مبتنی بر داده ها همکاری می کند. وی با حفظ محافظت از خط نازک بین بازاریابی و علوم داده - که بیشتر شبیه راهرو و بسیار گسترده است - او معمار پشت MozCast ، نگهبان تاریخ Algo و ناظر همه چیز در Google است.

بریتنی مولر

دانشمند ارشد SEO ، Moz

بریتنی دانشمند ارشد SEO در Moz است. یک کاوشگر و محقق با قلب ، او تا زمانی که به پایین برخی از جالب ترین تحولات دنیای جستجو نرسد ، حفاری را متوقف نمی کند. شما می توانید او را در Whiteboard Friday پیدا کنید ، و او در حال حاضر نسخه جدید (و به طرز چشمگیر بهبود یافته!) راهنمای مبتدی ما برای سئو را در حال جلا دادن است.

امسال در MozCon ، آنچه را که در پایین سوراخ خرگوش پیدا کرده است به شما نشان می دهد تا سفر را برای شما نجات دهد.

لیزا مایرز

مدیرعامل ، جستجوی Verve
هیچکدام از ما به اندازه همه ما باهوش نیست

موفقیت در سئو یا هر رشته ای ، غالباً به توانایی افراد در همکاری مشترک متکی است. لیزا مایرز Verve Search را در سال 2009 آغاز کرد و از همان ابتدا به اهمیت ایجاد تیم متنوع و سپس قانع ساختن و تقویت آنها برای یافتن راه حلهای خاص خود اطمینان یافت.

در این جلسه او تجربیات خود را به اشتراک می گذارد و مشاوره های عملی در مورد چگونگی جذب ، توسعه و حفظ افراد مناسب برای ایجاد یک تیم واقعاً در سطح جهانی ارائه می دهد.

هدر فیزیوک

مدیر جستجوی ارگانیک ، VML
نوار ابزار نوار قرمز شما:
نحوه جلب اعتماد و تأیید برای کار جستجو

آیا توصیه های جستجوی شما نادیده گرفته شده و سوء تفاهم نیست؟ آیا احساس می کنید در هر نوبت به موانع جاده ای برخورد کرده اید؟ آیا نگران این هستید که مردم ارزش کار شما را درک نکنند؟ بیاموزید که چگونه به بوروکراسی شرکتی حرکت کنید و از طریق نوارهایی برش دهید تا به مشتریان و همکاران کمک کنید تا کار جستجوی شما را درک کنند - و در واقع آن را عملی کنند. از تشخیص بلوغ مشتری تا برقراری ارتباط در جایی که جستجو در تصویر بزرگ جای می گیرد ، این ابزارها شما را برای غلبه بر موانع در انجام بهترین کارها به شما تجهیز می کنند.

مایک رمزی

رئیس جمهور ، بازاریابی بی نظیر
وضعیت ناخوشایند محلی

می دانید وجود دارد شما می دانید که چه استناد وجود دارد ، و برای اهمیت لیست های دقیق حس دارید. اما با شخصی سازی و بومی سازی که در هر SERP نقش فزاینده ای ایفا می کند ، محلی دیگر نمی تواند در سیلوی خودش دیده شود - هر بازاریاب جستجو و جستجوی اجتماعی باید در درک و فهم آنها عمل کند. برای همین موضوع ، زمان آن فرا رسیده است که بازاریابان جستجوی محلی دامنه فعالیت خود را نیز گسترش دهند.

ویل رینولدز

بنیانگذار و مدیر استراتژی دیجیتال ، Seer Interactive
اکسل برای تازه کار:
چرا هر بازاریاب جستجوگر باید در BI ، ASAP قوی شود

تحلیلگران برای کار شما می آیند ، نه هوش مصنوعی (لااقل هنوز). سالها پیش تحلیلگران استفاده از اکسل را متوقف کردند. آنها از Tableau ، Power BI ، Looker استفاده می کنند! آنها داده های بیشتری از شما می بینند ، و این همان چیزی است که می تواند آنها را برای کار شما تهدید کند. آنها ممکن است جستجو را نمی دانند ، اما داده ها را می دانند. وسواس خود را در مورد Power BI و بینشهایی که می توانم در چند ثانیه از آن استفاده کنم مستند می کنم که به سرعت در هر مشتری به Seer کمک می کند. بازاریابان جستجو باید از این فرصت استفاده کنند ، زیرا تحلیلگران این بینش را از دست می دهند زیرا در بیشتر مواقع از این ابزارها برای گزارش استفاده نمی کنند. ما از آنها برای پیدا کردن بینش استفاده می کنیم.

الکسیس ساندرز

مدیر حساب SEO فنی ، مرکل

الکسیس به عنوان مدیر حساب کاربری فنی SEO در مرکل فعالیت می کند و از صحت ، امکان پذیری و مقیاس پذیری توصیه های فنی آژانس در کلیه زمینه های اصلی اطمینان می دهد. احتمالاً وی را در وبلاگ Moz ، Search Engine Land ، OnCrawl ، The Raven Blog و TechnicalSEO.com دیده اید. او برای اینکه تمام صنعت را در مورد جنبه های فنی تر جستجوگرها هیجان زده کند ، به اوج خود رسیده است ، و اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، باید چالش فنی سئو را که در https://TechnicalSEO.expert ایجاد کرد ، بررسی کنید .

دارن شاو

بنیانگذار ، Whitespark

در راس جستجوگرهای محلی ، دارن با دانستن همه چیزهایی که در مورد جستجوی محلی وجود دارد ، وسواس دارد. او ابتکارهای تحقیقاتی مانند بررسی سالانه فاکتورهای رتبه بندی جستجوی محلی و اکوسیستم جستجوی محلی را سازماندهی و منتشر می کند.

در MozCon در سال جاری ، او از جدیدترین یافته های مطالعه عوامل محلی برای مرتب سازی رتبه بندی پرده برداری می کند ، که وی در حال حاضر متوجه تغییرات قابل توجهی از نسخه آخر شده است ، و به SEO های کلیه نوارها می گوید که چگونه می توانند رویکرد خود را تنظیم کنند.

امروز بلیط خود را بگیرید!

درباره Trevor-Klein -

Trevor تیم بازاریابی محتوا Moz را اداره می کند ، که در تلاش است تا تاریخچه غنی ما از محتوای آموزشی را با مجموعه ای از نرم افزارهای بازاریابی متنوع و چند وجهی ترکیب کند. این کار شامل یافتن و دستیابی به مخاطبان هدف محصولات ما از راه هایی است که ارزش و ارزش و دلگرمی برند را تشویق می کند. علاوه بر حمایت و قهرمانی از تیم ، Trevor تلاش می کند تا تحقیقات و تعیین KPI ها و معیارهای مناسب را برای موفقیت محتوای ما ، ردیابی ، تجزیه و تحلیل و گزارش در مورد این موفقیت به عنوان اهداف شرکت با گذشت زمان تحقق بخشد.