خرید رپورتاژ در واقع معنای لغوی آن به گونه ایی است که شما مطلبی مهم یا گزارشی را برای ارائه آماده می کنید . اما یک تبلیغ محصول یا کالا به شمار می رود . در واقع یک تبلیغ را به گونه ایی نشان دهیم که به عنوان یک مطلب خبری و اموزشی قلم داد شود و نه این که یک مطلب تبلیغی باشد.

حتی رپورتاژ آگهی ها به گونه ایی پیش رفت که بعضی از دولتها تصمیم گرفتند که اعلام کنند آن ها یک کار تبلیغی هستند . برخی هم امکان خرید رپورتاژ را فراهم آوردند و بدون این که اعلام تبلیغی بودن کنند . پول بیشتری دریافت کردند .

البته خرید رپورتاژ از سایت های بسیار بزرگ صورت می گیرد و در واقع بهترین راه تبلیغی نیز بیان می شود . از این رو شما می توانید در این سایت ها رپورتاژ آگهی بسیاری برای خود قرار دهید و مطلب خود را ارزشمند نشان دهید .
حال آن که رپورتاژ ها امروزه به سمت دیگری سوق داده شده اند . امروزه موتور های جست و جو دروازه ای اینترنت به شمار می روند . زیرا هر کس در مورد مطلبی بخواهد اطلاعاتی کسب کند . حتما نیاز است که در این موتور ها جست و جو مورد نظر خود را انجام دهد . حال آن که سایت هایی که تعداد بازدید کننده آن ها بسیار زیاد است ، با خرید رپورتاژ از آن ها می توانید تبلیغ بسیار زیادی برای خود انجام دهید و از طریق ان به گوگل بفهمانید که سایت شما از ارزش و اعتبار بالایی بر خوردار است زیرا سایت های ارزشمند در مورد سایت شما مطلب نوشته اند و به سایت شما لینک داده اند . این از نظر شما بسیار با اهمیت است .

اهمیت رپورتاژ برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل

از مهم ترین روش هایی که در گذشته وجود داشته ، این بوده که با کلمه کلیدی مناسب درون سایت ها بک لینک هایی برای سایت خود میگرفتیم . البته در گذشته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است .


اما گوگل امروزه بسیار قدرتمند شده است. با اضافه کردن هوش مصنوعی خود این جور موارد را که به صورت مصنوعی صورت میگیرد را مهم تلقی نمی کند . علاوه بر این سبب جریمه کردن سایت مذکور هم می شود . یعنی اگر گوگل بفهمد که سایتی تنها با کلمات کلیدی خود در سایت های دیگر انکر ساخته است ، سایت مورد نظر را پنالتی می کند .

از این رو سئو کاران متوجه این امر شدند و به جای خرید بک لینک به سمت رپورتاژ آگهی روی آوردند اما دیری نگذشت که همه ی آن ها با هوشمند تر شدن گوگل اثر خود را از دست دادند . در واقع با از بین رفتن اثر آن ها توسط گوگل دیگر اثر بخشی خود را از دست داده اند .

در ادامه اشتباهاتی که درون رپورتاژ آگهی صورت گرفت را بیان خواهیم کرد . و این که چگونه گوگل متوجه این مطلب شد .

نکات منفی  در هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی

1-    زمان ثبت رپورتاژ آگهی
در بیشتر مواقع برای این که نتیجه کار خود را سریع تر ببینیم . دست به کاری می زدیم که کاملا غیر طبیعی بود . به گونه ایی که تعداد زیادی خرید رپورتاژ انجام می دادیم و از طرف دیگر رپورتاژ آگهی خود را قبت می کردیم . این ها باعث شد تا گوگل بفهمد که شما دارید نکات منفی را انجام می دهید .
2-    مطلب نوشته شده در رپورتاژ آگهی
از طرفی مورد اشتباهی که وجود داشت و بسیار این موارد تکرار می شد . این بود که یک مطلب تکراری را در تمامی سایت ها منتشر می کردیم و این از دید گوگل نادریت به نظر می رسید .


حال برای این که بتوانید خرید رپورتاژ مطمئن و بدون عیبی را داشنته باشید . از طرفی گوگل پی به اثر بخشی آن ببرد . شما نکات بسیار زیادی را باید رعایت کنید . که قطعا نوشتن یک رپوتاژ آگهی نیاز به تخصص و آشنایی با الگوریتم گوگل دارد . از این رو شما نمی توانید خودتان یک رپورتاژ موثر بنویسید . همی این که سایت های معتبری وجود دارند از جمله سایت های EDU  که شما امکان ثبت رپورتاژ در آن ها را ندارید . از  این رو پیشنهاد می کنیم برای این کار از سایت سئو هاب کمک بگیرید . زیرا با داشتن نیرو های کارآمد و متخصص به شما کمک می کنند تا بتوانید رپورتاژ مفیدی را ارائه دهید .