اولین تجربه یک جستجوگر با نام تجاری شما در SERP های Google اتفاق می افتد - نه وب سایت شما. داشتن توانایی تأثیرگذاری بر روی برداشت اولیه ارگانیک خود ، می تواند راه زیادی را برای بهبود درک مشتری از برند و نرخ تبدیل خود طی کند. در روز جمعه وایت برد ، رند ما را با چالش های ذاتی مدیریت SEO شهرت و تاکتیک های انجام آن به طور مؤثر پیش می برد.



SEO اعتبار مدیریت اعتبار: چگونه می توانید کلمات کلیدی مارک شده خود را در Google داشته باشید

برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!


رونویسی فیلم
هودی ، طرفداران موز ، و از انتشار جمعه دیگری از Whiteboard جمعه استقبال می کنند. این هفته ما در مورد سئو مدیریت شهرت در حال گفتگو هستیم.

بنابراین به نظر می رسد که من با بسیاری از شما در انجمن موز و بسیاری از دوستانم در دنیای استارتاپ و کارآفرینی در مورد این مشکل که کاملاً مداوم اتفاق می افتد ، با بسیاری از شما مکالمه داشته ام ، که در اصل آن دسته از افرادی هستند که در جستجوی شما هستند برند در Google اولین لمس خود را قبل از رسیدن به سایت شما تجربه می کند ، اولین تجربه آنها با نام تجاری شما از طریق صفحه نتیجه جستجوی Google است. این SERP ، کنترل آنچه در اینجا ظاهر می شود ، چه می گوید ، چگونه می گوید ، چه کسی رتبه بندی می کند ، در کجای آنها رتبه بندی می شود ، همه این نوع چیزها ، می تواند یک ورودی قدرتمند در یک دسته از موارد داشته باشد.



چالش
ما می دانیم که محتوای نتایج جستجو می تواند تأثیر بگذارد ...
نرخ تبدیل شما مردم می بینند که این بررسی ها به طور کلی ضعیف است یا کلمه متن گیج کننده است یا این سوال را در ذهن خود ایجاد می کند که محتوای شما جواب نمی دهد. این می تواند به نرخ تبدیل شما آسیب برساند.
این می تواند تقویت شود. افرادی که شما را در اینجا می بینند ، و فکر می کنند چیز بد یا منفی در مورد شما وجود دارد ، ممکن است کمتر به شما پیوند دهند یا درباره شما به اشتراک بگذارند یا صحبت کنند.
این می تواند رضایت مشتری را تحت تأثیر قرار دهد. مشتریانی که قصد خرید از شما را دارند اما در نتایج جستجو چیزی منفی می بینند ، احتمالاً از این موضوع شکایت دارند. یا اگر ببینند که شما یک بررسی و رتبه بندی پایین تر یا رتبه بندی نهایی ندارید ، احتمالاً آنها بیشتر از این که دیده باشند که شما ستاره های ستاره ای داشته اید ، از نظر منفی کمک می کنند. انتظارات آنها با آنچه در این نتایج جستجو است مغرضانه است. بسیاری اوقات کاملاً ناعادلانه است.
بنابراین بسیاری از مکالمات من ، به عنوان مثال با افرادی که در فضای استارتاپ قرار گرفته ام ، اینگونه است: "سلام ، مردم محصول من را بررسی می کنند. ما به سختی هنوز وجود داریم. ما این افراد را به عنوان مشتری نداریم. ما احساس می کنیم شاید ما از طرف رقبا گمراه شویم ، یا کسی فقط در اینجا پرش کند و سعی کند از این واقعیت که ما اکنون یک جستجوی مارک تجاری داریم سود ببریم. " خیلی ناامید کننده

چگونه می توانیم از این صفحه تأثیر بگذاریم تا تأثیر مثبت بر برند ما بگذارد؟
با این حال ، برخی از راه های پرداختن به آن وجود دارد. برای تغییر این نتایج ، آنها را بهتر کنید ، مثلاً Minted ، که باید از آن یاد کنم که قبلاً در هیئت مدیره Minted حضور داشتم ، بنابراین ، بنابراین اعتقاد دارم که همسرم و من هنوز در آن شرکت سهام داریم. بنابراین افشای کامل در آنجا. اما Minted ، آنها کارتهای تعطیلات را می فروشند. بازار کارتهای تعطیلات قبل از نوامبر و دسامبر در اینجا گرم می شود و در ایالات متحده آمریکا ، یعنی فصل تعطیلات کریسمس است ، و این زمانی است که بسیاری از این کارت ها را می فروشند. بنابراین ما می توانیم چند کار انجام دهیم.

I. تغییر در چه کسی رتبه. بنابراین برخی از موارد بالقوه را حذف کرده و موارد جدیدی را در اینجا اضافه کنید ، گزینه های مختلفی را به Google ارائه دهید. ما می توانیم ترتیب رتبه بندی را تغییر دهیم. بنابراین می توانیم بگوییم ، "سلام ، ما ترجیح می دهیم که این از پایین به پایین باشد و این دیگری بالاتر باشد". ما می توانیم آن را از طریق سئو تغییر دهیم.

دوم محتوای صفحات رتبه بندی را تغییر دهید. اگر نظرات ضعیفی دارید و یا اینکه شخصی در مورد شما به روشی خاص نوشته است و می خواهید آنرا تغییر دهید ، روش های تأثیرگذاری نیز وجود دارد.

III. ویژگی های SERP را تغییر دهید. بنابراین ممکن است ما به عنوان مثال کارتهای Minted را در بالا عکس بگیریم ، که شاید باعث شود افراد از خرید آنها به خصوص بیشتر اگر زیبایی فوق العاده ای داشته باشند ، بیشتر شود.

چهارم اضافه کردن داستانهای برتر. اگر Minted مطبوعات خوبی در مورد آنها داشته باشد ، می توانیم Google را امتحان کنیم تا از موارد Google News در اینجا استفاده کند. شاید بتوانیم آنچه را در جستجوهای مرتبط ، آن دسته از موارد تغییر می دهیم.

V. تغییر تقاضای جستجو. بنابراین اگر این مورد را پیدا کردید که افراد شروع به تایپ کردن "Minted" می کنند و شاید جستجو شوند "Minted در مقابل رقیب X" یا "مشکلات کارت Minted" یا هر آنچه که هست باشد ، فکر نمی کنم هیچکدام از اینها واقعاً باشند. در پیشنهاد ، اما شرکت های زیادی هستند که این مسئله را دارند. در این صورت ، می توانید تقاضای جستجو را تغییر دهید.

تاکتیک های مدیریت اعتبار
در اینجا تعدادی از تاکتیک ها وجود دارد که من در واقع با کمک سرپرست آموزش سئو Moz ، بریتنی مولر کار کردم. من و بریتنی با تاکتیک هایی روبرو شدیم ، بسیاری از موارد که کاملاً در اینجا جا نمی گیرند ، اما می توانیم در نظرات چند مورد دیگر را برای شما شرح دهیم.

A. هدایت پیوند به آدرسهای اینترنتی سایت شما (با 1 و 2 کمک می کند). اول از همه ، پیوندها هنوز تأثیرگذار زیادی در بسیاری از مطالبی هستند که در اینجا مشاهده می کنید. بنابراین این مورد است که به دلیل Yelp یک دامنه قدرتمند است و پیوندهای زیادی دارند ، به طور بالقوه حتی می توانند تعداد زیادی پیوند به این صفحه در مورد Minted داشته باشند ، این مورد است که تغییر در این لینک ها ، تغییر مسیر برخی از آنها ، اضافه کردن لینک های جدید به مکان ها ، از طریق سایت خود پیوند برقرار کنید ، از طریق مقاله هایی که به آنها کمک می کنید ، پیوند دهید ، به عنوان مثال از مدیر عامل شرکت زیستی مدیر عامل یا یک تأثیرگذار برجسته در بیوگرافی تیم هنگام مراجعه و صحبت کردن در رویدادها یا مشارکت در منابع ، یا وقتی که Minted اهدا می کند ، یا هنگامی که آنها از علل عمومی پشتیبانی می کنند ، یا هنگامی که در مطبوعات در مورد آنها نوشته شده است ، تغییر این پیوندها و جایی که آنها اشاره می کنند می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که ما می بینیم این است که بسیاری از مارک ها فکر می کنند ، "همه پیوندهای من در مورد برند من همیشه باید به صفحه اصلی من بروند." در واقع اینگونه نیست. این ممکن است موردی باشد که شما واقعاً می خواهید آن را پیدا کنید ، سلام ، شاید ما دوست داریم که صفحه فیس بوک ما رتبه بالاتری داشته باشد. یا سلام ، ما در مورد روشهای مهندسی یا شیوه های گوناگونی یا اینکه چگونه به جامعه خود باز می گردیم ، یک قطعه عالی در Medium نوشتیم. بیایید ببینیم که آیا می توانیم برخی از پیوندهای خود را به آن اشاره کنیم.

ب - قرار دادن روزنامه نگاران یا وبلاگ نویسان یا سردبیران یا ایجاد کنندگان محتوا در وب ( از هر نوع به 1 ، 4 ، کمی 3) کمک می کند تا در مورد شما و محصولاتتان با قطعاتی با نام تجاری بنویسید. این در بزرگترین عناصر گم شده است. به عنوان مثال ، یک روزنامه نگار San Francisco Chronicle ممکن است قطعه ای راجع به Minted بنویسد و مثالی بگوید ، "در این استارتاپ ، یافتن بلا ، بلا ، بلا نیست." کاری که شما می خواهید انجام دهید این است که "بروید ، مرد ، فقط کلمه" Minted "را در عنوان قطعه قرار دهید." اگر این کار را انجام دهند ، شما از این که این قطعه به طور بالقوه در اینجا رتبه بندی می کند ، عکس بسیار بهتری خواهید گرفت. بنابراین این چیزی است که هرکسی که با آن طرف در زمینه تولید محتوا کار می کنید ، و شاید یک خبرنگار در تواریخ باشد انجام این کار بسیار دشوارتر خواهد بود ، اما یک وبلاگ نویسی که در مورد شما یا یک داور نویسنده ، شخصی که با شما دوستانه است ، می نویسد. نوع زمین خیلی بیشتر احتمال دارد که موقعیتی در آنجا داشته باشد. این همچنین می تواند به داستان های برتر ویژگی SERP نیز وارد شود.

ج - تهیه محتوای خود (به 1 ، کمی 3 کمک می کند) . اگر آنها نمی خواهند این کار را برای شما انجام دهند ، می توانید مطالب شخصی خود را تهیه کنید. شما می توانید این کار را از دو طریق انجام دهید. یکی برای سیستم عامل های باز مانند Medium.com یا هافینگتون پست یا Forbes یا Inc یا LinkedIn ، این مکان هایی است که آن ها را می پذیرند ، یا میهمانان می توانند انتشاراتی را انتخاب کنند که بسیار برگزیده تر هستند ، که به ندرت از ورودی استفاده می کنند ، اما در حوزه شما رتبه خوبی دارند. . لازم نیست که فقط از دیدگاه ایجاد لینک به این موضوع فکر کنید. در حقیقت ، شما اهمیتی نمی دهید که پیوندها به صورت پستی باشد. شما اهمیتی نمی دهید که آیا آنها به هیچ وجه به شما پیوند نمی دهند. کاری که شما سعی در انجام آن دارید این است که نام ، عنوان ، کلمات کلیدی خود را به عناوین عنوان پستی که قرار داده شده است وارد کنید.

D. شما می توانید بررسیها را تحت تأثیر قرار دهید (با 3 و 5 کمک می کند). بسته به سایت متفاوت است از سایت به سایت دیگر. بنابراین من TOS را قابل قبول می دانم که شرایط خدمات را به مشتریان خود خوشحال می کنم و پشتیبانی جدی را از افراد ناراضی به شما ارائه می دهم. بنابراین ، به عنوان مثال یلپ می گوید ، "مستقیماً بررسی نکنید ، بلکه اجازه می دهید بگویید" مشاغل ما در Yelp نمایش داده می شود. "" برای کسی مثل Minted ، Yelp بیشتر مکانهای فیزیکی است و در حالی که Minted از لحاظ فنی دارای موارد زیر است. موقعیت در سان فرانسیسکو ، دفاتر آنها ، عجیب است که این چیزی است که در اینجا رتبه بندی می کند. در واقع ، من انتظار نمی رود که این باشد. من فکر می کنم این یک نتیجه عجیب است که برای یک شرکت آنلاین متمرکز وجود دارد تا موقعیت فیزیکی آنها در آنجا باشد. بنابراین مطمئناً با گول زدن افرادی که از Minted استفاده می کنند به جای کمک به بررسی های Facebook یا بررسی های گوگل خود برای گفتن واقعاً ، "سلام ، ما نیز در یلپ هستیم. اگر از ما خوشحال شدید ، می توانید ما را در آنجا بررسی کنید. "" نه بروید بررسی ما را در آنجا بگذارید ، اما ما حضور داریم.

E. ثبت موارد نقض مارک تجاری (به 1 و 3 کمک می کند) . بنابراین این یک مسیر قانونی و زاویه قانونی است ، اما از چند طریق مختلف کار می کند. می توانید نامه و یا نامه الکترونیکی را از دفتر وکالت خود انجام دهید ، و اغلب اوقات که کار شما را خاموش می کند. در حقیقت ، داستان مختصر ، یکی از دوستان من ، که یک شرکت دارد ، دریافت که محصول آنها در وب سایت آمازون به نمایش در آمده است. آنها در آمازون فروخته نمی شوند. هیچ کس در آمازون دستفروشی نمی کند. در حقیقت ، این محصول بیشتر هنوز ارسال نشده است. وقتی آنها به بررسی پرداختند ، زیرا آنها بسیاری از محصولات خود را فروخته نشده اند ، این یک محصول گران قیمت است ، در واقع هیچ یک از افرادی که بررسی را ترک کرده اند ، واقعاً مشتری آنها نبودند. بنابراین آنها رفتند ، "اینجا چه خبر است؟" خوب ، به نظر می رسد آمازون ، برای لیست محصولات شما ، به مجوز علائم تجاری شما احتیاج دارد. بنابراین آنها می توانند یادداشت وکالت را به آمازون ارسال کنند و بگویند "سلام ، شما از کالای ما ، مارک تجاری ما ، نام تجاری ما ، تصاویر ما ، عکسهای ما بدون مجوز استفاده می کنید. شما باید آن را پایین بیاورید."

راه دیگری که می توانید در این باره تحقیق کنید پروتکل های حق چاپ حق چاپ هزاره (DMCA) است. شما می توانید این کار را مستقیماً از طریق Google انجام دهید ، جایی که پرونده دارید و اساساً می گویید ، "سلام ، آنها مطالب دارای حق چاپ را از ما گرفته اند و آنها از آن در وب سایت خود استفاده می کنند ، و این غیرقانونی است." Google در واقع آنها را از نتایج جستجو حذف خواهد کرد.
این لزوماً زاویه قانونی نیست ، اما شرط می بندم شما این را نمی دانید. چند سال پیش من مقاله ای در مورد ویکی پدیا در مورد من ، رند فیککین داشتم. مثل یک قطعه ویکی پدیا بود. من آن را دوست ندارم ویکی پدیا ، غیر قابل کنترل است. از آنجا که من در دنیای سئو هستم ، با ویراستاران ویکی پدیا رابطه خیلی خوبی ندارم. بنابراین من واقعاً در صفحه بحث درباره مقاله درباره من لابی کردم تا این حذف شود. شرایط ویکی پدیا وجود دارد که در آن صفحه می تواند حذف شود. من اعتقاد دارم که معدن را در رده قابل توجهی قرار دادم که فکر می کنم احتمالاً هنوز هم صدق می کند. خیلی موفق بود با کمال تعجب ، اکنون ویکی پدیا دیگر نام من را ثبت نمی کند ، این بدان معنی است که من می توانم SERP ها را خیلی راحت تر کنترل کنم. بنابراین یک پتانسیل وجود دارد.

F. با استفاده از تبلیغات مارک و / یا بازاریابی تأثیرگذار ، جستجوگرها را به سمت عبارات مختلف سوق دهید (به 5 کمک می کند) . بنابراین آنچه شما محصولات خود را می نامید ، چگونه خود را به بازار عرضه می کنید ، غالباً افرادی است که شما را جستجو می کنند. اگر Minted بخواهد این را از کارت های Minted به کارتهای عکس گرفته شده تغییر دهد ، و آنها واقعاً از نتایج حاصل از کارتهای عکس گرفته شده و نرخ تبدیل بهتر استفاده می کنند ، می توانند از طریق تبلیغات و بازاریابی تأثیرگذار خود ، آنرا انتخاب کنند.

G. احاطه به نام تجاری شما ، به روشی مشابه ، با متن مشترک ، عبارات لنگر ، و پیوندها برای کمک به ایجاد یا تقویت ارتباطی که Google در اطراف زبان ایجاد می کند (با 4 و 5 کمک می کند) . در این مثال که قبلاً گفتم ، داشتن Minted به علاوه پیوندی به صفحه کارتهای عکس آنها یا کارتهای عکس Minted که در وب ظاهر می شوند ، نه تنها وب سایت خود بلکه هرجای دیگر در آنجا رایج تر از کارتهای Minted هستند که جستجوها و جستجوی مربوط به تعصب را نشان می دهند. ما این را آزمایش کرده ایم. در واقع می توانید از متن لنگر و متن اطراف آن برای مرتب سازی سوگیری استفاده کنید ، علاوه بر اینکه مردم چگونه جستجو می کنند ، چگونه گوگل آن را نشان می دهد.

H. بعضی از سیستم عامل ها را که رتبه خوبی دارند و از ویژگی های SERP تأثیر می گذارند (با 2 و 4 کمک می کند) . بنابراین به جای اینکه فقط بخواهیم به نتایج عادی ارگانیک برسیم ، ممکن است بگوییم ، "سلام ، من می خواهم برخی از تصاویر در اینجا. آها ، پینترست در SEO جستجوگرها کارهای فوق العاده ای انجام می دهد. اگر مجموعه ای از تصاویر از Minted را تهیه کنم ، از Minted's کارتها یا کارتهای عکس در Pinterest ، من در رتبه بندی و شروع نتایج تصویر بسیار بهتر از این هستم. " شما می توانید همین کار را با YouTube برای فیلم ها انجام دهید. می توانید همین کار را با سایت های جدید و آنچه به عنوان ویژگی داستان برتر انجام می شود ، انجام دهید. همین مورد با سایتهای بررسی محلی و محلی برای نقشه ها و ویژگی نتایج محلی. بنابراین انواع و اقسام راه های انجام این کار.

بیشتر...
چهار موضوع نهایی قبل از اینکه بپوشیم.

ثبت و استفاده از دامنه های جداگانه؟ آیا باید یک دامنه جداگانه مانند MintedCardReviews که متعلق به Minted است ، ثبت و استفاده کنم؟ به طور کلی اینطور نیست. انجام سئو مدیریت شهرت از طریق آن غیرممکن نیست ، اما می تواند مشکل باشد. من نمی گویم شما ممکن است اکنون و پس از آن چرخش نخواهید کرد ، اما به طور کلی این نوع مانند ایجاد بررسی های شما ، سایت شخصی شما است. Google اغلب این موارد را تشخیص می دهد و به پشت دیوار ثبت دامنه نگاه می کند ، و احتمالاً موقعیت بسیار کمی برای رتبه بندی آن ها دارید ، به علاوه شما یک تن از ساخت لینک و آن نوع کارها را انجام می دهید. معمولاً بهتر است از سکوی کسی استفاده کنید ، کسی که قبلاً می تواند رتبه کسب کند.
حملات منفی SEO. شاید این داستان را از چند هفته پیش به خاطر بسپارید ، در شرکت Fast شرکت ، که در آن Casper ، نام تجاری تشک ، اساساً به آن متهم شد و عمدتاً متهم به دنبال رفتن و خریدن پیوندهای منفی به سایت نقد و بررسی بود که به آنها نظر بد می داد ، ارائه تشک های خود را بررسی ضعیف ، و به حداقل اثر. من فکر می کنم ، به ویژه در حال حاضر ، این بسیار کمتر از آنچه چند سال پیش به دنبال آخرین به روزرسانی پنگوئن گوگل بود ، بسیار مؤثر است. اما مطمئناً آن را توصیه نمی کنم. اگر به این نتیجه رسیدید ، می توانید از شما نیز شکایت کنید.
در مورد خریدن داوران و سایتهای نقد و بررسی چیست؟ این کاری است که کاسپر در آخر انجام داد. بنابراین در سایتی که آنها علیه آنها اقدام به خرید لینک های منفی می کردند ، آنها فقط با ارائه پیشنهاد و خریدن شخصی که مالک آن بود ، به پایان رسید. مطمئناً راهی برای پیش روی است. من نمی دانم که این اخلاقی ترین یا صادقانه ترین کار برای انجام این کار است ، اما این یک احتمال است.
نظارت بر مارک و رتبه بندی. سرانجام ، من از شما می خواهم که اگر امروز این موارد را تجربه نمی کنید ، اما در مورد آنها نگران هستید ، قطعاً بر برند خود نظارت داشته باشید. می توانید از چیزی مانند مرورگر وب تازه یا Mention.com یا Talkwalker استفاده کنید . و رتبه بندی شما هم شما می خواهید رتبه بندی های خود را دنبال کنید تا بتوانید ببینید چه کسی در آنجا ظاهر می شود و چه کسی نیست. بدیهی است که ابزارهای SEO زیادی برای انجام این کار وجود دارد.
خوب ، همه ، از اینکه به ما پیوستند ، متشکریم و هفته آینده دوباره شاهد انتشار نسخه دیگری از جمعه Whiteboard هستیم. مراقب باش.