سرور ISI (نمایه سازی علمی بین المللی بین المللی) فهرست بندی مجلات و رویه های مهم بین المللی را فراهم می کند که دسترسی به مجلات دسترسی آزاد کنترل شده را فراهم می کند.

نویسنده می تواند در مورد عوامل تأثیرگذاری ژورنال بین المللی ، رویه (مقالات تحقیق) و اطلاعات مربوط به رویدادهای آینده اطلاعات کسب کند.

هدف این امر افزایش دید و سهولت استفاده از مجلات علمی و دانشجویی با دسترسی آزاد است. اگر ژورنال شما از ISI فهرست بندی شده است و از مهر معتبر گرفته شده است ، می توانید برای محاسبه ضریب تأثیر برای مجله خود درخواست کنید.

ISI خدماتی است که دسترسی به مجلات دسترسی آزاد کنترل شده با کیفیت را فراهم می کند. ISI هدف این است که جامع باشد و کلیه مجلات علمی و دانشجویی با دسترسی آزاد که از یک سیستم کنترل کیفیت مناسب استفاده می کنند را پوشش دهد ، و این فقط به زبان ها یا زمینه های خاص محدود نمی شود. ISI با هدف افزایش دید و سهولت استفاده از مجلات علمی و دانشجویی با دسترسی آزاد و از این طریق باعث افزایش استفاده و تأثیر آنها می شود.

ISI در سال 1992 توسط تامسون علمی و بهداشت آغاز شد و به عنوان Thomson ISI معروف شد. تا سال 2016 ، هنگامی که تجارت IP و Science به فروش رسید و تبدیل به Clarivate Analytics شد ، بخشی از تجارت مالکیت معنوی و علوم Thomson رویترز بود. در فوریه 2018 ، کلاریوات اعلام کرد که ISI را به عنوان بخشی از گروه تحقیقات علمی و دانشگاهی خود دوباره احیا خواهد کرد. از نوامبر 2018 به عنوان گروهی در داخل کلاریوات بوده است.

Clarivate Analytics چیست؟
در واقع ، این یک شرکت با خدمات مبتنی بر اشتراکی است که عمدتاً روی آنالیز ، از جمله تحقیقات علمی و دانشگاهی ، تجزیه و تحلیل حق ثبت اختراع ، استانداردهای نظارتی ، محافظت از علائم تجاری ، دارویی و هوش بیوتکنولوژی ، حفاظت از نام تجاری دامنه و مدیریت مالکیت معنوی متمرکز است.

Clarivate Analytics از آنجا که دانشگاه ها ، شرکت ها و مارک های برتر دنیا به آن اعتماد دارند ، نوآوری را تسریع می کند. مشتریان با اتکا به آن به آنها کمک می کنند تا در مواجهه با چالش های مداوم ، مشاغل خود را حفظ و توسعه دهند. از آنجایی که نوآوری برای رقابت مهم است ، مهمتر از هر زمان دیگری ارائه نوآوری هایی است که می توانند به آنها اعتماد کنند.

Clarivate Analytics از ریسک کننده ها و انگیزه آنها برای به وجود آوردن ایده های جدید پشتیبانی می کند ، خواه پیدا کردن منبع بعدی انرژی یا حتی درمانی برای سرطان باشد. نوآوران امروز به Clarivate Analytics برای تکمیل کار خود در چرخه عمر نوآوری تکیه می کنند:

کشف کردن
ISI

کشف به ندرت تصادفی است. و برای کشف سوخت ، سازمان ها به بینش های مناسب نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که آنها با خردمندانه در مردم و پروژه ها سرمایه گذاری می کنند.

 

علاوه بر این ، آنها می خواهند به سؤالاتی مانند:

از کجا باید سرمایه گذاری کنیم و منابع را متمرکز کنیم؟

چگونه می توانیم از داده های بزرگ استفاده کنیم و تصمیم گیری تحقیق را بهبود ببخشیم؟

چگونه می توانیم ملت خود را در نقشه جهانی علم و نوآوری قرار دهیم؟

چگونه می توانیم اطمینان دهیم که بهترین افراد ، موسسات و پروژه ها را تأمین می کنیم؟

چگونه برای کنترل بهتر ریسک و به دست آوردن فرصتهای جدید ، مقررات و استانداردها را کنترل می کنیم؟

بدیهی است ، Clarivate Analytics با استفاده از بیش از 100 سال بینش تحقیقات علمی کمک می کند. این اولین جهان را دارد:

- فهرست استناد علمی

- پایگاه داده ثبت اختراع پیشرفته ویرایش شده

- ابزار ژنومیک بالینی

- محتوا علوم زندگی آگنوستیک و بستر کشف مواد مخدر

همچنین 150 سال سابقه سوابق جانوری ، 1.75 میلیون نشریه مجله و بیش از 200000 پرونده آزمایش بالینی.

محافظت
ISI

طراحی مارک ها و محافظت از اختراعات با استفاده از منابع برجسته اطلاعات و فناوری در جهان.

بدون حمایت ، ارزش یک اختراع به همراه بودجه آینده از بین می رود. در حال حاضر بیش از 1.7 تریلیون دلار هر سال برای کالاهای تقلبی هزینه می شود. مبتکران باید از مارک ها و اختراعات محافظت کنند و از آیین نامه های پیچیده حرکت کنند. مبتکران می خواهند بدانند چگونه:

- اختراعات جدید با نام تجاری و اطمینان از اینکه آنها در استفاده جهانی از مارک تجاری آزاد هستند؟

- جعل آنلاین را شناسایی و متوقف کنید؟

- بهتر است رویکرد آنها در زمینه حفاظت از IP با استراتژی تجاری شرکت تراز شود؟

- از رتبه های نوآوری آنها در بین گروه های همسالان محافظت و بهبود می یابد؟

این کمک می کند تا مدیران حفاظت از برند ، Paralegals ، وکالت ثبت اختراعات و دیگران ، از مارک ها و دارایی های معنوی خود در سطح جهان طراحی و محافظت کنند. Clarivate Analytics با استفاده از اولین و جامع ترین پلتفرم مدیریت دارایی فکری جهان ، راه حل هایی را ارائه می دهد. علاوه بر این ، بیش از 90٪ از مارک های با ارزش جهان را محافظت می کند. ما از 91 شرکت 100 حقوقی برتر جهانی در زمینه حمایت و تحقیق در مورد برند پشتیبانی می کنیم. ما ، بیش از 97٪ از ترافیک جستجوی جهانی ، 99٪ از 100 بازار فعال ترین بازار ، بیش از 15 میلیون وبلاگ و 450،000 صفحه پیام برای سوء استفاده از مارک را رصد می کنیم.

تجاری سازی


Clarivate Analytics شما را به انجمن های کارشناسان و شبکه های روشنگری متصل می کند تا بازده سرمایه گذاری های نوآوری خود را به حداکثر برساند. اگر مسئول موفقیت تجاری هستید ، ممکن است بخواهید بدانید:

- استراتژی صدور مجوز ما چیست؟

- کدام بازارها را باید وارد کنیم؟

- با چه کسی باید شریک شویم؟

- چگونه می دانیم شرایط معامله برای سازمان ما بهترین است؟

- چگونه می توانیم بودجه بیشتری برای پژوهش خود تأمین کنیم؟

- چگونه بیشترین ارزش را از دارایی IP خود به دست می آوریم؟

Clarivate Analytics به متخصصان توسعه بالینی ، متخصصان نظارتی ، مدیران پرتفوی و دیگران کمک کرده است تا با موفقیت اختراعات خود را به بازار عرضه کنند. بنابراین ، 99 از 100 ابتکار برتر جهانی جهان به آن اعتماد دارند. همچنین:

- همکاری برای تبدیل اقتصادهای در حال توسعه به اقتصاد دانش

- مشاور قابل اعتماد وزرای دولت در استرالیا ، الجزایر ، چین ، - در سراسر اتحادیه اروپا ، قزاقستان ، روسیه ، عربستان سعودی و جاهای دیگر

- کمک به ایجاد یک چارچوب نوآوری در آمریکای لاتین

- ارائه اطلاعات به روشی که مشتری می خواهد - API ها ، فیدهای XML ، UI های هوشمند و فناوری منبع باز.