بهینه سازی موتور جستجو (سئو) فرآیند تأثیرگذاری بر قابلیت مشاهده آنلاین وب سایت یا نتایج بدون هزینه موتور جستجوگر وب در آنچه در صفحه وب اغلب به عنوان نتایج "طبیعی" ، "ارگانیک" یا "به دست آمده" یاد می شود است. به طور کلی ، هرچه زودتر (یا بالاتر از صفحه در نتایج نتایج جستجو) ، بیشتر اوقات یک وب سایت در لیست نتایج جستجوی کاربران از موتورهای جستجو قرار می گیرد. این بازدید کنندگان می توانند به مشتری تبدیل شوند. SEO می تواند طیف گسترده ای از جستجوها از جمله جستجوی تصویر ، جستجوی ویدیو ، جستجوی دانشگاهی ، جستجوی اخبار و موتورهای جستجو عمودی خاص صنعت را هدف قرار دهد. سئو با بهینه سازی موتور جستجو محلی تفاوت دارد زیرا دومی روی بهینه سازی حضور آنلاین یک شغل متمرکز است به گونه ای که وقتی کاربر وارد یک جستجوی محلی برای محصولات یا خدمات خود می شود ، صفحات وب آن توسط موتورهای جستجو نمایش داده نمی شود. درعوض ، توجه بیشتر به جستجوهای ملی یا بین المللی متمرکز است.

SEO به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی ، نحوه عملکرد موتورهای جستجو ، الگوریتم های برنامه رایانه ای را که حاکی از رفتار موتور جستجو است ، آنچه افراد جستجو می کنند ، اصطلاحات جستجوی واقعی یا کلمات کلیدی تایپ شده در موتورهای جستجو را در نظر می گیرد. ، و موتورهای جستجوگر که مورد پسند مخاطب مورد نظر خود ، بهینه سازی وب سایت ، ویرایش محتوای آن ، افزودن محتوا ، HT در مل و برنامه نویسی مربوط به هر دو به هر دو کلمات کلیدی خاص افزایش ارتباط خود را و می تواند شامل به حذف موانع در فعالیت های شاخص در موتورهای جستجو. ارتقاء سایت برای افزایش تعداد بک لینک ها یا پیوندهای ورودی از دیگر راهبردهای جستجوگرها است. از ماه مه سال 2015 ، جستجوی تلفن همراه از جستجوی دسک تاپ پیشی گرفت. در سال 2015 ، گزارش شد که گوگل در حال توسعه و ترویج جستجوی تلفن همراه به عنوان یک ویژگی اصلی در محصولات آینده است. در پاسخ ، بسیاری از مارک ها شروع به رویکرد متفاوتی نسبت به استراتژی های بازاریابی اینترنتی خود می کنند

منیع : seo