اکروتیک

آموزش بهینه سازی سایت و سئو (SEO)

آموزش بهینه سازی سایت و سئو (SEO)

وب سایت اکروتیک ارائه کننده انواع آموزش های سئو و بهینه سازی سایت برای نتایج جستجو

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
پیوندها

بها پروژه بهینه سازی سایت

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۰۰ ق.ظ

بها پروژه بهینه سازی سایت به چه صورت گزینش می‌شود؟ هزینه انجام سئو چه میزان است؟ SEO دانشی به روز و همواره در اکنون تغییر تحول است. در این حوزه‌ی جذاب و بحران برانگیز با پرسش ها و ابهامات بخش اعظمی روبرو می‌شویم که جواب گویی به آن ها مشقت بار است. البته در در بین کلیه همین سوال ها پاسخ دادن به این سوال از تمامی دشوار تر است؛ “هزینه انجام پروژه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو چه میزان است؟” در دنیای اقصاد و بازاریابی روش‌های متعددی برای قیمت گذاری محصولات و خدمات وجود دارد که هرمورد در موقعیت خاصی می‌توانند بهترین گزینش برای کسب و کار شما باشند. بخش اعظم این روش‌ها در زمینه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو قابل به کارگیری نمی باشند چرا که عملا فاکتوری به نام “میزان موفقیت” همه معادلات را برهم می‌زند. در دید بسیاری از متخصصین و کارفرمایان وصال به پیروزی به قدری حیاتی هست که حتی حرف در آیتم چگونگی انجام سئو وب سایت را به کناره می‌برد. به واسطه سال‌ها کار جدی در حوزه بهینه سازی سایت برای google و ارائه سرویس ها حرفه‌ای در مشاوره و اجرا، بارها اهمیت چنین شرایطی روبرو شده‌ایم و ولی هنوز هم قدرتمند به ارائه یک جواب ظریف و یکتا برای ارزش گذاری خدمات بهینه سازی سایت برای گوگل نشده‌ایم! می دانم عجیب میباشد ولی واقعیت این است. در همین نوشته قصد داریم حساس باز‌نگری ادبیات مرسوم در ایران، مدل‌های متفاوت بها گذاری را به شما معرفی کرده و معایب و مزایای هر مورد را بررسی کنیم. 1- براساس مقام لغات اهمیت هدف گذاری بر بر روی عباراتی مختص و پرجستجو را می‌توان یک عدد از متداول ترین روش‌ها به جهت انتخاب قیمت پروژه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو دانست. در همین دسته لیستی کوتاه از لغت ها حساس بوسیله کارفرما ارائه شده و ملاک برد پروژه را بهبود جایگاه در آنان و رسیدن به جایگاهی معلوم در نظر می‌گیرند. این روش قیمت گذاری به طور معمول ریسک و استرس متعددی را به کارشناس بهینه سازی سایت برای گوگل تحمیل می‌کند چرا که در صورت نرسیدن به هدفِ از پیش تعیین شده عملا درآمدی برای او حاصل نمی‌شود. تعیین قیمت بهینه سازی سایت SEO براساس سکو لغات حیاتی در نتیجه های جستجو دلیل وجود همین ادبیات را می‌توان تجربه‌های تلخ کارفرما در همکاری‌های قبلی دانست. بله، انجام پروژه سئو حساس شرکت یا افراد متعدد و صرف هزینه‌های دوچندان که برخورد مثبتی را به یار نداشته است، موجب میشود تا کارفرما به جای تمرکز بر معیارهای با موفقیت رده خویش در یا یک سری عبارت پرجستجو را ملاک نظارت عملکرد کارشناس بهینه سازی سایت برای google بداند. چه کسانی حاضر به تضمین سکو در بهینه سازی سایت SEO هستند؟ اشخاصی که در حوزه بهینه سازی سایت چابکدست میباشند و تجربه اجرای یک‌سری پروژه موفق یا این که باخت خورده را داشته باشند، به خوبی می‌دانند که ارائه تضمین مالی به کارفرما به جهت وصال به سکو 1 google یا هر مقام دیگری در برگه اول نتایج جستجو، از حیث اخلاقی و رسمی صحیح نیست. در عاقبت تمایلی به پذیرش پروژه‌هایی اساسی این نحوه تفکر ندارند. در مقابل، کسانی که به طراوت به حوزه بهینه سازی سایت وارد شده‌اند و به جهت انجام پروژه‌های کوچک هزینه‌های پایینی را اعلام می‌کنند؛ چنین مشتریانی را یک فرصت طلایی به جهت کسب درآمد فراتر و یا حداقل به دست آوردن تجربه‌ای با ارزش می‌دانند. سئو تضمینی تجربه‌ای‌ست که حتی در شکل شکست پروژه نیز برای آنها ارزشمند است. چرا قیمت‌گذاری براساس رتبه خطر آفرین است؟ پیروزی یک پروژه بهینه سازی سایت در گرو رسیدن به سکو بالا در یک یا چندین کلمه مشخص و معلوم نیست! برای کسب جایگاه در عبارات ارزشمند (پر رقابت و مهم جستجوی زیاد) نخست بایستی فعالیت‌های خویش را به طیف وسیعی از لغات و مفاهیم دارای ربط اصلی کسب و کار خویش گسترش دهیم. در غیر اینصورت حتی درصورتیکه به جایگاه آیتم لحاظ خود برسیم استمرار و پایداری آن دوچندان کوتاه خواهد بود. در همین نوع قیمت گذاری غالبا متخصص بهینه سازی سایت تمام تمرکز خود را بر روی این عبارات معطوف می‌کند. در نتیجه؛ لینک‌سازی خارجی (سفید و سیاه) مهمترین ابزار در دسترس به جهت او خواهد بود چرا که در مدتی کوتاه تاثیری ملموس را تولید خواهد کرد. حیاتی تاکید بر لینک‌سازی خارجی و کمبود تمرکز بر ساخت محتوای با ارزش شاهد پرورش پر سرعت تارنما در لغت ها اصلی هدف خوا هیم بود اما هرچقدر که در این مسیر پیش برویم ریسک جریمه توسط گوگل و از دست رفتن ناگهانی رده ارتقاء می‌یابد. 2- براساس آمار ورودی از google در همین نحوه به جای تمرکز بر تعداد محدودی از کلمات، هدفی مهم‌تر که جذب مخاطب از google و تبدیل آن به خرید کننده است را دنبال می‌‌کنیم. همین کار حساس نسبت دادن به آمار ارائه شده توسط ابزار گوگل Search Console و تحلیل تغییرات آن انجام می‌شود. به طور معمول شرکت‌هایی که تجربه به دست آوردن رده در عبارات طولانی را داشته و به لطف بها این گونه هدف گذاری را فهم و شعور کرده‌اند از این طرز برای گزینش قیمت خدمات بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو استقبال می‌کنند. هزینه انجام پروژه سئو براساس آمار ورودی از گوگل و نرخ تماشا گزینش می شود اختلال قیمت گذاری براساس آمار مشاهده چیست؟ این دسته بها گذاری به جهت به دست آوردن و کارهای رو به رویش منطقی و قابل قبول می باشد اما سپس از یک‌سری ماه فعالیت و وصال به رده مطلوب دیگر ارتقاء محل ورود از google نمی‌تواند یک هدف معنادار باشد. خیال کنید که وب سایت شما در اکثری از کلمات به رتبه‌های اول تا سوم نتایج کاوش رسیده است، آیا در این نقطه پتانسیل افزایش محل ورود از وب سایت گوگل وجود دارد؟ ممکن است خیر. عاقبت چیزی جز کاهش درآمد کارشناس SEO و دلسرد شدن از ادامه همکاری نیست. عالی می باشد به یاد داشته باشیم که نگهداری منزلت دشوارتر از رسیدن به مرتبه 1 گوگل است. رسیدن به رتبه‌های بالا برای تارنما شما به معنی از دست رفتن مقام و مشاهده به جهت رقبا بوده و این فرمان موجب می شود که فعالیت‌های خود را جدی‌تر از پیشین دن صداقت فدای وصال به هدف ها می‌شود! در برخی موارد تماشا می شود که متخصص یا کمپانی ارائه دهنده سرویس ها بهینه سازی سایت برای google به برهان عدم پیش‌بینی صحیح از رشدِ احتمالی (حتی اساسی انجام بنیادی SEO سایت) برنده به انجام تعهد خود در زمینه افزایش تماشا نمی‌شود. در سرانجام به جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده از روش‌هایی فریبنده مانند؛ ارتقاء ورودی گوگل کلیدی استعمال از ربات یا هدف گذاری بر بر روی لغت ها پرجستجو، قلیل رقابت و اما کم بها استعمال می‌کند. در مجموع می‌توان گفت این مدل از گزینش هزینه انجام سئو نیز مشکلات زیادی را به جهت کافرما و مجری به یار خواهد داشت که نمی‌تواند روشی مطمئن و بی‌نقص باشد. 3- انتخاب هزینه بهینه سازی سایت اهمیت دقت به مقدار فروش شاید جذاب‌ترین و اما پیچیده‌ترین طریق بها گذاری توجه به مقدار فروش و پرورش واقعی کسب و عمل باشد. به تیتر مثال در یک مغازه اینترنتی می‌توان با به کارگیری از ابزارهای تحلیلی مثل وب سایت گوگل Analytics آمار دقیقی از خریدهای انجام شده به واسطه ورودی google به دست آورد. در عاقبت همان شروع پروژه برآورد درستی از میزان فروش فعلی تنظیم شده و کلیدی تمرکز بر بهینه سازی سایت هدف ها آینده تعیین می‌شود. در همین نوع کسب درجه در یک یا یک‌سری کلمه به کارشناس بهینه سازی سایت تحمیل نشده و از طرف دیگر ارتقاء مشاهده از روش عبارت‌هایی پرجستجو اما کم ارزش هزینه‌های کارفرما را بی سرانجام نمی‌کند. انتخاب بها پروژه سئو براساس میزان فروش و برد وب سایت زمانیکه کارشناس بهینه سازی سایت برای گوگل رویکردی از این کالا دارد، در عمل به سهم دار آن کسب و کار تبدیل شده و در موفقیت و شکست آن سهم دار می‌شود. چه وقتی میزان فروش ترازو درستی برای قیمت‌گذاری نیست؟ همین طریق نیز محدودیت‌ها و مشکلاتی را به همپا خواهد داشت. در یک مغازه اینترنتی که پروسه خرید به صورت به طور کامل آنلاین انجام شده و هیچ نتورک بازاریابی دیگری ندارد به دست آوردن تخمین ظریف از مقدار فروش (ناشی از سئو) قابلیت و امکان پذیر است. به عنوان نمونه برای یک آموزشگاه که پروسه ثبت اسم خود را به رخ حضوری انجام دیتا و هدف اصلی آن از بهینه سازی سایت ارتقا درایت عمومی نسبت به برند یا بخش اعظم شدن تعداد تماس‌های تلفنی می باشد نمیتوان به صحت اثر گذاری سئو بر مقدار تصویب اسم را تحلیل کرد. از طرف دیگر ممکن است که کارفرما علاوه بر سئو در حوزه‌های دیگری نیز مثل ایمیل مارکتینگ، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات بنری و … هم کار داشته باشد که تفکیک اثربخشی آنان از سئو دوچندان سخت است. معمولا در شروع همکاری همگی چیز روشن و قابل اندازه‌گیری به حیث می‌رسد ولی هر چقدر که اثر گذاری سئو بر فروش یک تارنما بخش اعظم شود تعهد کارفرما نسب به قرارداد کاهش می‌یابد و در اکثری موارد اصلی گذشت دوران متخصص بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو را در موفقیت‌های بزرگتر سهم دار نمی‌داند. در عاقبت اهمیت اعلام فروش پایین‌تر یا این که هزینه‌هایی که برای مجموعه انجام می دهد سعی مینماید تا دستمزد کارشناس بهینه سازی سایت SEO را کمتر دهد. در مجموع می‌توان گفت که دقت به مقدار فروش به جهت گزینش قیمت یک پروژه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو مستضعف پختگی هر دو طرف و اعتماد بالا میان کارفرما و کارشناس است در غیر اینصورت دوام بالایی نخواهد داشت. 4- برآورد هزینه به جهت خدمات ارائه شده روشن، قابل اندازه‌گیری و فارغ از مناقشه! وقتی که هزینه‌ها براساس سرویس ها انجام شده گزینش می شود عملا هیچ راهی برای عدم پیروزی پروژه و یا این که تحمیل هزینه‌های اضافی به مجری و کارفرما وجود ندارد. در این شیوه در آغاز شرایط وبسایت و رقبای اصلی به رخ ظریف باز‌نگری شده و فعالیت‌های مورد نیاز برای بهبود موقعیت سئو در قالب یک پروپوزال ارائه می‌شود. سرویس ها بهینه سازی سایت SEO مشخص و معلوم شده و به جهت هر مورد هزینه و زمان انجام گزینش می‌گردد خدمات بهینه سازی سایت SEO را می‌توان به سه جور مهم تقسیم نمود که عبارتند از: بهینه سازی سایت تکنیکال: کلیه تغییرات و اصلاحاتی که در ساختار صفحات و کدنویسی آن‌ها انجام می‌شود تا ربات‌های google فهم و شعور بهتری از محتوا و هدف سایت شما داشته باشند. بهینه سازی تارنما بهینه سازی وب سایت حیاتی بالاترین کیفیت بهینه سازی سایت برای google یا بهینه سازی سایت جهت موتورهای جستجو، فرآیندی است که فارغ از اصلی آن در حضور مناسب در موتورهای جستجوی دارای ، می تواند بازدهی وب وبسایت را ارتقاء ... از نظر سرعت، بهبود سناریو در موبایل، علامت گذاری استاندارد و به کار گیری صحیح از تگ‌های HTML را میتوان برخی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در همین بخش دانست. بازاریابی محتوا: هر فعالیتی که از کالا نگارش متن، تولید تصویر و ویدئو، برچسب گذاری و نوع بندی و یا حتی کامنت مارکتینگ باشد را می‌توان در جور بازاریابی محتوا قرار داد. این فرآیند از تدوین کردن یک استراتژی محتوایی دقیق شروع شده و در قالب تولید مقالات و نگارش محتوای محصولات اجرا می‌شود. لینک‌سازی: فعالیت‌های ما در بیرون از وبسایت خودمان اهمیت هدف بهبود بهینه سازی سایت برای google را اصطلاحا Off Page می‌نامیم. لینک‌سازی دستی، عمل در شبکه‌های اجتماعی، خرید بک لینک و خرید رپورتاژ اطلاع رسانی از رایج‌ترین تکنیک‌ها در همین بخش هستند. درحال حاضر که تفکیک صحت از فعالیت‌های گزینه نیاز انجام شده است؛ می‌توان به جدول زمان‌بندیِ اجرایی و تعیین هزینه منطقی به جهت هریک رسید. به طور مثال فعالیت‌های ما در بهینه سازی سایت تکنیکال روزی به پایان می‌رسد یا در همان یک یا دو ماه اولیه تکلیف آن پر‌نور می‌شود، در سرانجام نیازی به دریافت هزینه اضافی در ماه‌های آتی پروژه نیست. حساس این مدل بها گذاری کارفرما به صدق می داند که هر ماه چه خدماتی را اخذ خواهد کرد و چه هزینه‌ای به جهت آن می‌پردازد. ولی خلل اهمیت تقریب مقدار موفقیت است! در هیچ کجا صحبتی از دستاوردهای همین همکاری و تعهداتی برای پرورش کسب و فعالیت نشده است پس؛ به چه صورت می‌توان عمکلرد کارشناس SEO را چک کرده و به ادامه همکاری امیدوار بود؟ در همین حالت می بایست به گزارشات مرحله‌ای و رویش ماهانه وب سایت دقت نمود. در پروپوزالی که همان در آغاز تنظیم می گردد تخمینی از میزان پرورش احتمالی ارائه می گردد ولی کارشناس بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو تضمینی به جهت رسیدن به آن به کارفرما نمی‌دهد. در واقع تضمین دارای را کیفیت ارائه سرویس ها و گزارشات ماهانه تعیین می‌کند. در شروع هر ماه لیست سرویس ها و هزینه‌های متناسب با هرکدام اعلام شده و در پایان ماه گزارشی از تاثیر آن‌ها بر بهینه سازی سایت برای google و بهینه سازی سایت ارائه می‌گردد. درصورتیکه کارفرما قانع شود که فعالیت‌های متخصص موجب بهبود بهینه سازی سایت و رویش کسب و عمل شده می باشد هیچ دلیلی به جهت انقطاع همکاری نخواهد داشت و هرزمان که این روند مطلوبِ او نباشد می‌تواند در آیتم عدم همکاری تصمیم‌گیری کند. در نتیجه، مهمترین دلیل به جهت برد همین روش، اثربخش بودن فعالیت‌ها و ارائه گزارشات تحلیلی و قابل دفاع است. همین فرایند موجب میشود که کارشناس بهینه سازی سایت SEO مدام ایده‌ها و ابزارهای جدیدی را به جهت رویش به دست آوردن و عمل شما به عمل گرفته و هیچ زمان دچار روزمرگی یا کمتر اولویت در مقایسه اصلی پروژه‌های دیگر خود نشود. آیا می‌توان در قیمت گذاری یک پروژه بهینه سازی سایت برای google همین روش‌ها را مخلوط کرد؟ بله می‌توان یکسری نوع بها گذاری دیگر توصیه داد یا این که ترکیبی از تمامی مدل‌های ذکر شده را به فعالیت بست ولی بایستی توجه نماییم که در چه مرحله‌ای از SEO هستیم و چه مقدار اعتماد در میان کارفرما و مجری وجود دارد. به کلمه دیگر هر یک از این روش‌های قیمت گذاری می‌توانند در مرحله‌ای از همکاری کارفرما اهمیت کارشناس بهینه سازی سایت برای گوگل کارآمد باشند. برد پروژه بهینه سازی سایت برای google در گرو اعتماد و همکاری در میان کارفرما و مجری هست و به جهت وصال به این اعتماد متقابل می بایست مسیری منصفانه را همپا اهمیت پرورش به دست آوردن و کار رسم کنیم. پیروزی پروژه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو در گرو اعتماد و همکاری میان کارفرما و مجری است سفارش ما طراحی یک مسیر هدفمند به جهت همکاری است که می‌تواند (فقط به عنوان نمونه) به شکل زیر تقسیم بندی شود: 1- آغاز همکاری در آغاز یک پروژه شفاف‌ترین دسته قیمت گذاری را پیشنهاد می دهیم یعنی گزینش هزینه پروژه بهینه سازی سایت براساس سرویس ها ارائه شده. این روند بسته به مدل کسب و کار و زمینه فعالیت می‌تواند در یک مدت زمان 3 تا 6 ماهه انجام شود. بیشتر فعالیت‌ها در همین تراز از دسته بهینه سازی سایت برای گوگل تکنیکال و بازاریابی محتوا خواهد بود چرا که گزینش هزینه و ارزیابی کارایی در آنان تماما روشن است. 2- به دست آوردن رضایت کارفرما پس از رسیدن به دستاوردهایی قابل دفاع، آشنایی کارشناس SEO از زمینه کاری شما و اما جلب راضی بودن کارفرما از سرویس ها ارائه شده میتوان نوع بها گذاری و همکاری را بهینه کرد. سفارش ما در همین سطح هدف گذاری بر بر روی افزایش آمار مشاهده از گوگل حیاتی سنجه‌هایی مشخص و معلوم و قابل دفاع است. برای همین فرایند مهم دقت به موفقیت‌های مرحله قبل و میزان رقابت میتوان بازه زمانی 3 تا 9 ماه را در نظر گرفت. فعالیت‌های مربوط به بازاریابی محتوا همچنان ادامه خواهد داشت البته پیوند سازی یک ابزار کمکی به جهت وصال به هدف ها بزرگتر است. 3- به دست آوردن اعتماد کارفرما درصورتیکه به همین تراز رسیده‌اید یعنی که در دو بخش گذشته موفقیت‌های چشم گیری به دست آوردن شده است و هم اکنون کارفرما نیکی تنها از سرویس ها اخذ شده راضی بودن داراست بلکه به متخصص بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو اعتماد کرده است. از اینجا به آن‌گاه می‌توان بر بر روی کلمه ها اهمیت و رتبه احتمالی که می‌توان به آن رسید هدف گذاری کرد. از طرفی اعتماد کارفرما و از طرف دیگر آشنایی کارشناس بهینه سازی سایت از به دست آوردن و فعالیت او موجب می‌شود تا برآوردهای انجام شده منطقی و در دسترس باشند. حتی در بسیاری از پروژه‌ها تضمین ارائه شده به کارفرما از کالا برگشت پول نمیباشد بلکه نوعی از پاداش یا پرداخت بیشتر برای دست‌یابی به اهداف پروژه است. بازاریابی محتوا هیچ زمان متوقف نمی‌شود ولی دسته اجرا و اهدافی که دارااست تغییر خواهد کرد. برای وصال به اهداف بزرگتر لینک و پیوند سازی خارجی نقش مهمی خواهد داشت و در این سطح که غالبا 3 تا 6 ماه زمان نیاز دارد یکی از مهم‌ترین ابزارهای بهینه سازی سایت SEO است. 4- کسب اعتماد متخصص سئو تا اینجا مسیر همکاری مهم هدف پیروزی پروژه و رضایت و اعتماد کافرما برنامه‌ریزی شده می باشد اما کلیه چیز به جذب عضو از شیوه google و به دست آوردن مرتبه در نتایج جستجو ختم نمی‌شود. کسب و عمل شما امروز به درآمدزایی رسیده میباشد و می‌تواند حساس سرمایه‌گذاری بیشتر و انجام تغییراتی در طراحی، ادبیات، قیمت‌گذاری محصولات و اما مسیر حرکت عضو در تارنما بهره بیشتری از این حجم بالای بازدیدکننده داشته باشد. اصلی دقت به همکاری انجام شده در چندین ماه گذشته متخصص بهینه سازی سایت کارشناس بهینه سازی سایت برای google کیست؟ چطور بهترین کارشناس SEO سایت خود را گزینش کنیم؟ ۶ نکته برای انتخاب سئوکار یا کارشناس سئو، قبل از هر چیز از کارشناس بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو یک گزارش از شرایط کنونی تارنما خویش و ایده های او به جهت بهبود آن بخواهید. راهنمای جامع به جهت تعیین بهترین متخصص سئو. به کارفرما اعتماد میکند و از قالب ارائه خدمات دارای هدف درجه و بازدید به سطح مشارکت و تمرکز بر فروش وارد می‌شود. در واقع در پیروزی و ناکامی پروژه سهیم می‌شود. به طور معمول پروژه‌هایی که به همین سطح از همکاری می‌رسند تا زمانی اکثری طولانی ادامه خواهند داشت و نمی‌توان نقطه نهایی برای آن خیال کرد. کارشناس بهینه سازی سایت تمرکز خود را بر ارتقاء و حفظ جایگاه قرار داده و در کنار آن اهمیت شناختی که از مخاطب و جنس شما پیدا کرده است، ارائه مشاوره تخصصی به جهت بهبود کسب و عمل را نیز آغاز می‌کند. ممکن است این مسیر یه خرده ایده‌آل و یا حتی به به دور از واقعیت به لحاظ برسد، بله حق حساس شماست؛ پروژه‌های کمی بخت رسیدن به این مرحله از همکاری را دارا هستند البته به شما اطمینان میدهیم که قابلیت و امکان پذیر است. مجموعه وبسیما مفتخر هست که تا سال 98، 6 پروژه چیره را به همین سطح از همکاری رسانده و نیز هم اکنون چندین پروژه تبارک و کوچک دیگر را در پروسه 3 گانه پیشین اجرا می‌کند. سخن پایانی آنچه در همین نوشته مطالعه کردید حاصل تحقیق و تجربه ما در طی سال‌ها عمل حرفه‌ای و رابطه اساسی کسب و کارهای بزرگ، استارتاپ‌ها و شرکت‌های خصوصی مطرح بوده میباشد ولی به این معنا نمیباشد که هیچ طریق قیمت گذاری دیگری به جهت پروژه‌های بهینه سازی سایت وجود ندارد یا این که درصورتیکه هست نمی‌تواند موفق باشد. ارتباط ها انسانی، صداقت، تعهد و مسئولیت‌پذیری را نمی‌توان بها گذاری کرد. درصورتیکه به تیتر یک متخصص بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو بتوانیم این ویژگی‌های مثبت را در کنار دانش و تخصص خویش به کارفرما ثابت کنیم دیگر ارزش پروژه بهینه سازی سایت دغدغه او نخواهد بود. به حیث شما کدام یک از همین مدل‌های ارزش گذاری می‌توانند گزینش مناسبی به جهت پروژه‌های بهینه سازی سایت برای google باشند؟ شما تجربه مثبت یا منفی از چه روش‌هایی را داشته‌اید؟ چه گونه دیگری را می‌توان به این لیست بیشتر کرد؟ نظرات خود را در همین برگه اصلی ما به اشتراک بگذارید تا دارای به کار گیری از تجربیات با ارزش شما به یک روش حل قابل اعتماد و اجرایی برسیم.

  • acro

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی