محتوا و پیوندها - برای به دست آوردن موفقیت در جستجو به عنوان یک کانال بازاریابی ، به محتوای مفید و پیوندهای مرتبط نیاز مشاور بهینه ساز سایت دارید.

بسیاری از سئو های با تجربه ، آزمایش ها و آزمایش های بی شماری را برای همبستگی لینک های پیوند با رتبه های بالاتر انجام داده اند ، و گوگل تا زمانی که من بخاطر بسپارم ، از اهمیت "محتوای عالی" حمایت کرده است.

در حقیقت ، یک کارمند Google مستقیماً به ما گفت که محتوا و پیوندها دو مورد از این سه مورد هستند (که دیگر آن RankBrain است) مهمترین عوامل رتبه بندی در الگوریتم جستجوی خود.

بنابراین چرا به نظر می رسد با تعقیب روندها و تاکتیک های جدید ، واکنش بیش از حد به نوسان در رتبه بندی ، و وسواس در طول برچسب های عنوان ما ، سئو را بیش از پیش پیچیده می کنیم؟ SEO ساده است - محتواست و پیوندها را دارند.

اکنون ، این یک مفهوم ساده است ، اما اجرای بهتر و پیچیده تری است. با این حال ، من معتقدم که با بازگشت به اصول اولیه و تمرکز بر روی این دو ستون سئو ، همه ما می توانیم بیشتر وقت خود را صرف انجام کارهایی کنیم که بیشترین تأثیر را داشته باشند ، ایجاد یک وب بهتر ، ارتباط بهتر و بالا بردن سئو به عنوان عملی در بازاریابی. قلمرو

برای حمایت از این جنبش ، من می خواهم راه های آماده سازی استراتژیک و عملی را در اختیار شما قرار دهم که بتوانید در بازاریابی محتوا خود بکار بگیرید و به مبارزات ساختمانی پیوند دهید. بنابراین ، بدون آگهی بیشتر ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید در جستجوی محتوا و پیوندها موفق باشید.
ساخت محتوای مناسب

همانطور که مشهور قبیله وو تانگ گفت: "محتوا همه چیز پیرامون من ، C.R.E.A.M حکمرانی می کند ،" ... خوب ، چیزی شبیه به این بود. نکته این است که همه چیز در سئو با محتوا شروع و پایان می یابد. چه این یک پست وبلاگ ، اینفوگرافیک ، ویدئویی ، راهنمای عمیق ، ابزار تعاملی یا چیز دیگری باشد ، محتوا واقعاً همه چیز را در اطراف ما به طور آنلاین حاکم می کند.

محتوا بازدیدکنندگان را به خود جذب و درگیر می کند ، ارتباطات مثبتی با برند شما ایجاد می کند و از آنها می خواهد اقدامات دلخواه را ترغیب کنند. محتوا همچنین به موتورهای جستجو کمک می کند تا وب سایت شما را بهتر درک کنند و چگونه باید صفحات شما را در نتایج جستجوی خود قرار دهند.
تصویر از تلفن همراه توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

بنابراین از کجا شروع می کنید به عنوان یک استراتژی محتوا و گسترده و مهم؟ خوب ، اگر همه چیز در SEO شروع می شود و با محتوا به پایان می رسد ، پس از آن همه چیز در استراتژی محتوا با تحقیقات کلمات کلیدی شروع می شود و به پایان می رسد.

تحقیقات مناسب در مورد کلمات کلیدی تفاوت بین یک استراتژی محتوای هدفمند است که باعث می شود دید ارگانیک و به سادگی ایجاد محتوا به دلیل ایجاد محتوا ایجاد شود. اما فقط حرف من را برای این کار به کار نبرید - این پروژه مشتری را که در آن تحقیق کلمه کلیدی بعد از یک سال انتشار مطالبی انجام شده است که توسط آنالیز کلمات کلیدی پشتیبانی نشده است ، بررسی کنید:
نزدیک یک نقشه توضیحات به صورت خودکار ایجاد می شود

(توجه: هر سطر محتوا را منتشر می کند که طی یک سال معین منتشر می شود ، نه کل جلسات ارگانیک سایت.)

در سال 2018 ، ما شروع به ایجاد محتوا بر اساس فرصت های کلمه کلیدی کردیم. عملکرد آن محتوا به سرعت از صفحات قدیمی که بدون تحقیق استراتژیک ایجاد شده اند ، پیشی گرفته است.
با تحقیق در مورد کلید واژه شروع کنید

مفهوم تحقیقات کلمات کلیدی ساده است - اصطلاحات و عبارات کلیدی را که مخاطب شما برای یافتن اطلاعات مربوط به شغل شما به صورت آنلاین پیدا می کند ، پیدا کنید. با این حال ، اجرای تحقیقات کلمات کلیدی می تواند کمی تفاوت بیشتری داشته باشد ، و شروع ساده اغلب دشوارترین بخش است.

بهترین مکان برای شروع با کلمات کلیدی است که در حال حاضر افراد را به سمت سایت شما سوق می دهد ، که می توانید در کنسول جستجوی Google پیدا کنید.

فراتر از کلمات کلیدی که در حال حاضر افراد را به وب سایت شما منتقل می کند ، یک لیست اصلی از کلمات کلیدی بذر می تواند به شما در دستیابی به کلید واژه خود کمک کند.

کلمات کلیدی Seed اصطلاحات بنیادی است که مربوط به تجارت و نام تجاری شما است.

به عنوان نمونه در حال حاضر ، اجازه دهید از Quip ، مارکی که محصولات مراقبت از دهان را می فروشد استفاده کنیم. کلمات کلیدی بذر Quip عبارتند از:

    [مسواک]
    [خمیر دندان]
    [مجموعه مسواک]
    [مسواک برقی]
    [مجموعه مسواک برقی]
    [اشتراک مسواک]

اینها برخی از اساسی ترین اصطلاحات مربوط به محصولات و خدمات Quip است. از اینجا ، این لیست می تواند با استفاده از ابزارهای کلیدی کلیدی مانند Keyword Explorer Moz ، برای یافتن کلمات کلیدی با دم بلند و سایر اصطلاحات مرتبط گسترش یابد.
تحقیق و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی گسترده

اولین قدم در تحقیقات کلمات کلیدی و گسترش دسترسی ارگانیک شما ، شناسایی رتبه های فعلی است که می تواند و باید بهبود یابد.

در اینجا چند نمونه از اصطلاحات گزارش کلید واژه Explorer Moz آمده است Quip دارای 50 رتبه برتر برای:

    [سفید کردن دندان]
    [دندان های حساس]
    [سفید کردن دندان ها]
    [مسواک اتوماتیک]
    [حساسیت دندان]
    [چند بار باید مسواک خود را تغییر دهید]

این کلمات کلیدی نمایانگر فرصتهای بسیار نزدیک برای Quip است ، جایی که در صفحه دو یا سه قرار دارد. بهینه سازی و به روزرسانی در صفحات موجود می تواند به Quip در رتبه بندی یک صفحه و به میزان قابل ملاحظه ترافیک بیشتر کمک کند.

به عنوان مثال ، در اینجا نتایج صفحه اول برای [چند بار باید مسواک خود را عوض کرد]:

همانطور که انتظار می رود ، نتایج در اینجا بیش از حد معطوف به پاسخ به این سؤال است که چند بار نیاز به مسواک تغییر می یابد ، و یک قطعه غنی وجود دارد که مستقیماً به این سوال پاسخ می دهد.

اکنون ، به صفحه Quip نگاه کنید که می توانیم ببینیم در پاسخ به قصد جستجوگر ، جایی برای بهبود وجود دارد:
تصویری شامل شخص ، توضیحات شی به صورت خودکار ایجاد می شود

عنوان صفحه برای جستجوی اصلی بهینه نشده است ، و تغییر عنوان ساده می تواند به این صفحه کمک کند تا دید بیشتری کسب کند. موز حجم جستجوی ماهانه 1.7k-2.9k ماهانه را برای [چند بار باید مسواک خود را تغییر داد] گزارش می دهد:
تصویر از تلفن همراه توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

این یک تضاد واضح با حجم گزارش شده توسط Moz برای [چرا یک سر قلم مو تازه بسیار مهم است] است که "داده ای نیست" (که معمولاً به معنی بسیار کوچک است):
تصویر از تلفن همراه توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

صفحه Quip در حال حاضر در رتبه دو صفحه قرار دارد [هر چند وقت یک بار باید مسواک خود را عوض کنید] ، بنابراین بهینه سازی عنوان می تواند به این صفحه کمک کند تا ده مورد برتر را ترک کند.

علاوه بر این ، محتوای موجود در صفحه نیز بهینه نشده است:
تصویری شامل شخص توضیحات به صورت خودکار ایجاد می شود

به جای پاسخ به این سؤال که چند بار یک مسواک را بطور دقیق تغییر دهید (مانند صفحه ای که قطعه ثروت را به دست آورده است) ، محتوای آن به نسخه کپی آگهی نزدیک تر است. قرار دادن یک پاسخ مستقیم و واضح برای این سوال در ابتدای محتوا می تواند به این صفحه در رتبه بندی بهتر کمک کند.

و این فقط یک سؤال و یک صفحه است!

تحقیقات کلمات کلیدی باید از این نوع فرصتها پرده برداری کند ، و با Keyword Explorer Moz می توانید ایده هایی را برای محتوای جدید از طریق "پیشنهادات کلمات کلیدی" پیدا کنید.

دوباره با استفاده از Quip به عنوان نمونه ، می توانیم کلید واژه بذر آنها [مسواک] را وصل کرده و چندین پیشنهاد ارائه دهیم (MSV = حجم جستجوی ماهانه):

    [دارنده مسواک] - MSV: 6.5k-9.3k
    [چگونه دندان های خود را به درستی مسواک بزنید] - MSV: 851–1.7k
    [پوشش مسواک] - MSV: 851-1.7k
    [مسواک برای پرانتز] - MSV: 501-850
    [دارنده مسواک برقی] - MSV: 501-850
    [تایمر مسواک] - MSV: 501-850
    [نرم افزار مسواک نرم و متوسط] - MSV: 201-500
    [مسواک برقی برای پرانتز] - MSV: 201-500
    [نگهدارنده سر مسواک برقی] - MSV: 101–200
    [تحویل مسواک] - MSV: 101–200

با استفاده از این روش ، می توانیم یک کلمه کلیدی بذر را به ده کلمه کلیدی دانه ای و مرتبط با دم بلند منتقل کنیم - هر یک ممکن است به صفحه جدیدی نیاز داشته باشد.

این تعداد معدود اصطلاحات و مطالب مختلفی را ایجاد می کند که Quip می تواند نقاط درد را حل کند و به مخاطبان خود برساند.

منبع دیگری برای فرصت های کلمه کلیدی و الهام بخش رقبای شما هستند. برای Quip ، یکی از شدیدترین رقبای خود Colgate است ، یک نام خانوادگی در خانواده است. Moz تفاوت موقعیت بازار را با ابزار "همپوشانی رقبا" نشان می دهد:
تصویر از تلفن همراه توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

اگرچه بسیاری از کلمات کلیدی Colgate مربوط به Quip نیستند ، اما هنوز هم فرصت هایی وجود دارد که می توانید برای Quip از اینجا پاک شوید. نمونه ای از این دست [دندان های حساس] است ، جایی که کلگیت در رتبه پنجم قرار دارد ، اما Quip در صفحه دو قرار دارد:
تصویری از رایانه توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

در حالی که بسیاری از کلمات کلیدی دیگر نشان می دهد Quip در خارج از 50 رتبه برتر قرار دارد ، این فرصتی است که Quip به طور بالقوه می تواند از آن سرمایه گذاری کند.

برای تجزیه و تحلیل این فرصت ، ابتدا به نتایج جستجو واقعی نگاه کنیم.
تصویر از تلفن همراه توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

فوراً مشخص است که قصد در اینجا اطلاعاتی است - چیزی که باید هنگام بررسی صفحه Quip به آن توجه کنیم. همچنین ، با پیمایش به پایین می بینیم که کلگیت دو صفحه در صفحه یک دارد:
تصویر از تلفن همراه توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

یکی از این صفحات از یک دامنه جداگانه برای متخصصان بهداشت و سایر متخصصان دندانپزشکی است ، اما هنوز هم مارک Colgate را حمل می کند و بیشتر نشان می دهد که سرمایه Colgate در این پرس و جو است ، سیگنالینگ این یک فرصت با کیفیت است.

قدم بعدی برای بررسی این فرصت ، بررسی صفحه رتبه بندی Colgate و بررسی اینکه آیا Quip واقع بینانه است برای ضرب و شتم آنچه که در اختیار دارد واقع شود. در اینجا صفحه Colgate است:

این صفحه در اصل یک پست وبلاگ است:
تصویر از تلفن همراه توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

اگر این صفحه در رتبه بندی باشد ، منطقی است که باور کنید Quip می تواند چیزی را ایجاد کند که حداقل نتیجه آن برای پرس و جو باشد ، و از نظر طراحی و قالب بندی جایی برای بهبود وجود دارد.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که احتمالاً به این صفحه کمک می کند ، تعریف روشنی از "حساسیت دندان" و علائم و علائم ذکر شده در نوار جانبی:
تصویری از پست رسانه های اجتماعی توضیحات به صورت خودکار ایجاد می شود

اکنون ، اجازه دهید به صفحه Quip نگاه کنیم:
تصویر از تلفن همراه توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

به نظر می رسد این یک صفحه وبلاگ esque نیز هست.
تصویر از تلفن همراه توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

این صفحه اطلاعات کاملی را در مورد دندانهای حساس ارائه می دهد ، که با درخواست نمایش داده ها مطابقت دارد و احتمالاً به همین دلیل صفحات در صفحه دو قرار دارند. با این حال ، به نظر می رسد که این صفحه در معرض [حساسیت دندان] قرار دارد:
تصویری از پست رسانه های اجتماعی توضیحات به صورت خودکار ایجاد می شود

این یکی دیگر از فرصت های عالی کلمات کلیدی برای Quip است:
تصویر از تلفن همراه توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

با این حال ، این باید یک فرصت ثانویه برای [دندانهای حساس] باشد و باید با نسخه در صفحه مخلوط شود ، اما نقطه کانونی نیست. همچنین ، صفحه یک که برای [حساسیت دندان] نتیجه دارد ، تقریباً مشابه با دندان های حساس ، از جمله صفحه کلگیت است:
تصویر از تلفن همراه توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

بنابراین ، یک Quip بهینه سازی شده به صفحه می تواند تغییر برخی از این هدرها باشد تا "دندانهای حساس" را در خود جای دهد (همچنین ، اینها همه H3 ها هستند و صفحه دارای H2 نیست ، که مطلوب نیست). Quip می تواند از سؤالاتی که گوگل در بخش "افراد نیز می پرسند" از SERP الهام می گیرد:
تصویر از تلفن همراه توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

همچنین ، یک برداشت سریع در مورد من این بود که صفحه Quip با تعریف دندان های حساس یا حساسیت دندان منتهی نمی شود. ما از صفحه Colgate آموخته ایم که به سرعت تعریف اصطلاح (دندانهای حساس) و علائم مرتبط می تواند به رتبه بندی بهتر صفحه کمک کند.

اینها فقط برخی از گزینه های موجود برای Quip برای بهینه سازی صفحه آن است ، و همانطور که قبلاً ذکر شد ، سرمایه گذاری در طراحی براق و آسان برای هضم می تواند صفحه آن را از بسته جدا کند.

اگر Quip قادر به انتقال صفحه خود به صفحه اول نتایج جستجو برای [دندانهای حساس] باشد ، افزایش ترافیک ارگانیک می تواند معنی دار باشد. و [دندان های حساس] فقط نوک یخ ضرب المثلی ضرب المثلی است - فرصت های کلیدی با کلمات کلیدی مرتبط وجود دارد ، که Quip می تواند برای آن نیز رتبه خوبی کسب کند:
تصویر از تلفن همراه توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

اجرای خوب این فرصت های محتوا و تکرار فرایند بارها و بارها برای کلمات کلیدی مربوطه این است که شما چگونه محتوای متمرکز بر کلمات کلیدی را ارزیابی می کنید که در جستجو عملکرد خوبی داشته و بازدید کنندگان ارگانیک بیشتری را به ارمغان می آورد.

Google صفحه شما را به دلیل ساده موجود رتبه بندی نمی کند. اگر می خواهید در جستجوی گوگل رتبه بندی کنید ، با ایجاد صفحه ای شروع کنید که بهترین نتیجه را برای جستجوگران فراهم می کند و شایسته رتبه بندی است.

در صفحه یک قدرت ، ما از این استراتژی استفاده کرده ایم و نتایج بسیار خوبی را برای مشتری ها مشاهده کرده ایم. در اینجا مثالی از مشتری ارائه می شود که در درجه اول روی ایجاد محتوا و رشد متناظر آنها در جلسات ارگانیک متمرکز است:
تصویری که حاوی متن است توضیحات به صورت خودکار ایجاد می شود

این صفحات (15) همه در ژانویه منتشر شده اند ، و می بینید که تقریباً یک ماه پس از انتشار ، این صفحات از نظر ترافیک ارگانیک شروع به برخاستن کردند. دلیل این امر این است که این صفحات با تحقیق در مورد کلید واژه ها پشتیبانی می شوند و آنقدر بهینه شده اند که حتی با وجود چند بک لینک خارجی ، می توانند در صفحه یا در نزدیکی صفحه برای چندین نمایش داده رتبه بندی شوند.

با این حال ، این بدان معنا نیست که شما باید پیوندها و کسب لینک را نادیده بگیرید. در حالی که صفحات فوق بدون لینک های زیادی رتبه بندی خوبی دارند ، دامنه ای که در آن قرار دارند دارای یک نمایه بک لینک قابل توجه است که از طریق ایجاد لینک استراتژیک کشت می شود. ایمن سازی لینک های مرتبط و ارزشمند هنوز بخش اصلی یک کمپین موفق SEO است.
کسب لینک واقعی و اعتبار

نیمی دیگر از این معادله پیچیده "محتوا و پیوندها" این است ... پیوندها ، و گرچه ساده به نظر می رسد ، اجرای موفقیت آمیز بسیار دشوار است - به ویژه وقتی صحبت از دستیابی به لینک است.

در حالی که ابزارها و فرایندهایی وجود دارند که می توانند سازماندهی و کارآیی را افزایش دهند ، اما در پایان روز ایجاد لینک زمان و کار زیادی را می طلبد - برای دستیابی به لینک های واقعی باید به صورت دستی به صاحبان وب سایت واقعی پیام دهید. همانطور که مشهور مت کاتز (ما دلمان برای شما تنگ شده ، مت!) ، "ساختمان پیوند عرق است ، به علاوه خلاقیت."

با این وجود ، اگر مشخص کنید کدام صفحات (موجود یا نیاز به ایجاد) در سایت شما دارای ارزش پیوند هستند و آنها را برای پیوندها ارتقا می دهند ، می توانید شانس موفقیت خود را با دستیابی به لینک بسیار بهبود بخشید.

هشدار Spoiler: اینها "صفحات پول" شما نیستند.

تبدیل صفحات مطمئناً عملکردی در وب سایت شما دارد ، اما معمولاً در هنگام دستیابی به لینک ، فرصت های محدودی دارند. درعوض ، می توانید از طریق پیوند داخلی صفحات قابل پیوند بیشتر ، از این صفحات - و سایر مطالب موجود در سایت خود - پشتیبانی کنید.

بنابراین چگونه دارایی های قابل پیوند را شناسایی می کنید؟ خوب ، برخی از ویژگی های کلی وجود دارد که به طور مستقیم با ارزش-لینک مرتبط هستند:

    سودمندی - توضیح مفهوم ، راهنمای گام به گام ، جمع آوری منابع و مشاوره و غیره.
    منحصر به فرد بودن - دیدگاه جدید یا تازه در مورد یک موضوع ایجاد شده ، تحقیقات اصلی یا داده ها ، پوشش غالب یک رویداد خبرساز و غیره.
    سرگرم کننده - بازی رمان یا مسابقه ، طنز در یک موضوع معمولاً جدی ، ابزار تعاملی و غیره.

در کنار این خصوصیات ، شما همچنین باید اندازه مخاطب ارتباط دهنده بالقوه خود را در نظر بگیرید. هرچه قیف بازاریابی خود را پایین بیاورید ، اندازه مخاطب پیوند دهنده کوچکتر است. تبدیل صفحات به طور سنتی دشوار است برای به دست آوردن پیوند به این دلیل که به مخاطبان کوچکی از افرادی که به دنبال خرید هستند ، خدمت می کند.

در عوض ، روی دارایی هایی که در بالای قیف بازاریابی شما وجود دارد تمرکز کنید و به مخاطبان بزرگی که به دنبال اطلاعات هستند ، خدمت کنید. کلمات کلیدی مرتبط با این صفحات به طور معمول اصطلاحاتی هستند که رتبه بندی آنها دشوار است ، اما اگر محتوای شما قوی باشد ، هنوز می توانید از طریق دستیابی به هدفمند و دستیابی به سایتهای مربوطه لینک کسب کنید.

جالب اینجاست که پیوندهای پیوندی شما همیشه صفحاتی نیستند که در جستجو برای شما رتبه خوبی کسب کنند ، زیرا مخاطبان بزرگتر نیز به معنای رقابت بیشتر هستند. با این وجود ، استفاده از دارایی های قابل پیوند برای تأمین لینک های ارزشمند ، به رشد اقتدار و اعتبار برند و دامنه شما کمک می کند ، و از رتبه بندی صفحات متمرکز و کلیدی کلیدی شما حمایت می کند.

با مراجعه به مثال Quip ، صفحه ای را در سایت آنها مشاهده می کنیم که این قابلیت را دارد که یک دارایی قابل پیوند باشد:

در حال حاضر ، این صفحه بیشتر به سمت تبدیل هایی ساخته شده است که به قابلیت اتصال آسیب می رساند. با این حال ، Quip می تواند به راحتی عناصر متمرکز تبدیل را به صفحه دیگری منتقل کند و از داخل این صفحه پیوند برقرار کند تا ضمن بهبود شایستگی در پیوند ، مسیر تبدیل را حفظ کند.

برای اینکه واقعاً این صفحه را به یک دارایی قابل پیوند تبدیل کند ، Quip نیاز به عمق بیشتری در مورد چگونگی مسواک زدن دندانها و سنگفرش کردن بر روی مخاطبان خاص دارد. همانطور که در حال حاضر وجود دارد ، این صفحه برای همه کسانی که قلم مو را هدف قرار داده اند قرار گرفته است ، اما برای پیوند بیشتر این صفحه Quip می تواند بر روی گروه سنی خاص (کودکان نوپا ، کودکان خردسال ، افراد مسن و غیره) تمرکز داشته باشد یا شاید یک حرفه یا گروهی باشد که ساعات عجیب و غریب کار می کند. یا به طور مکرر مسافرت می کند و راحتی مسواک زدن در خانه را ندارد. تمرکز بیشتر مخاطبان به قابلیت پیوند کمک خواهد کرد و این صفحه را به صورت اطلاعاتی مفید به شیوه ای منحصر به فرد و سرگرم کننده به اشتراک می گذارد.

همچنین اتفاق می افتد که [چگونه به درستی دندان های خود را مسواک بزنید] یکی از فرصت هایی بود که ما در تحقیقات کلمات کلیدی (سبک) ما در اوایل مشخص کردیم ، بنابراین این می تواند فرصتی عالی برای کسب رتبه ها و پیوندهای کلمات کلیدی باشد!
همه اینها را کنار هم قرار می دهیم و پیام ما را ساده می کنیم

حال قبل از اینکه همه اینها را جمع کنیم و یک بار و برای همیشه سئو را حل کنیم ، ممکن است شما در حال فکر کردن باشید ، "در مورد SEO و تکنیکی روی صفحه چیست؟!؟"

من می گویم ، و آن به خوبی می گویند ، آنها فقط ساختگی هستند ... شوخی می کنند!

عناصر فنی و صفحه ای نقش مهمی در سئوی موفق دارند و اشتباه بودن این عناصر می تواند به موفقیت هر محتوائی که شما ایجاد می کنید آسیب برساند و برابری پیوندهای شما را تضعیف کند.

روشن باشیم: اگر Google نتواند سایت شما را خزنده کند ، شما در نتایج جستجوی آن نشان نمی دهید.

با این حال ، من این بهینه سازی ها را زیر چتر "محتوا" در فرمول محتوا و پیوندها دسته بندی می کنم. اگر در نظر ندارید که موتورهای جستجو چگونه محتوای شما را به همراه خواننده های انسانی مصرف می کنند ، احتمالاً محتوای شما در نتایج موتورهای جستجوگر گفته عملکرد خوبی نخواهد داشت.

به جای شیرجه رفتن به دنیای عمیق و پیچیده SEO و تکنیکی درون صفحه در این پست ، توصیه می کنم برخی از منابع عالی را در اینجا در Moz بخوانید تا مطمئن شوید محتوای شما برای موفقیت از دیدگاه فنی تنظیم شده است.

اما برای مرور استراتژی مورد نظر من در اینجا ، برای موفقیت در جستجوی شما باید:

    تحقیق در مورد کلمات کلیدی و طاقچه خود - داشتن محتوای مناسب برای مخاطبان شما برای به دست آوردن دید جستجو و شغل بسیار مهم است. قبل از شروع به تولید محتوا یا به روز کردن صفحات موجود ، اطمینان حاصل کنید که برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی و طاقچه خود ، وقت خود را صرف می کنید تا رتبه و موقعیت فعلی خود را در بازار جستجو بهتر بشناسید.
    تجزیه و تحلیل و گسترش فرصت های کلمات کلیدی - فراتر از درک رتبه های فعلی خود ، شما همچنین باید فرصت های کلیدی کلیدی موجود را شناسایی و اولویت بندی کنید. با استفاده از ابزاری مانند Moz می توانید فرصتهای پنهان را با اصطلاحات کلیدی و بلند و مرتبط با آن کشف کنید ، و اطمینان حاصل کنید که استراتژی محتوای شما بهترین فرصتهای شما را هدف قرار می دهد.
    محتوای استراتژیک پیشبرد که در جستجوی اهداف جستجوی شما باشد - با استفاده از تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی برای اطلاع رسانی به تولید محتوا ، می توانید محتواهایی بسازید که آدرس نمایش داده شده های محفوظ نشده و راهنماهای مفید برای جذب پیوندها را نشان می دهد. یک جنبه اساسی یک برنامه محتوای موفق ، متعادل کردن محتوای متمرکز بر کلمه کلیدی با محتوای گسترده تر ، با قابلیت پیوند بیشتر و اطمینان از رسیدن هر دو هدف SEO است.
    صفحات خود را برای پیوندهای مرتبط ارتقا دهید - میلیاردها صفحه جدید هر روز به صورت زنده می روند و بدون تبلیغ مناسب ، حتی بهترین صفحات در دریای محتوا بصورت آنلاین دفن می شوند. ارتقاء استراتژیک صفحات شما باعث می شود پیوندهای قدرتمند و دید بیشتری از مخاطبان شما ایجاد کند.

باز هم ، این مفاهیم ساده به نظر می رسند اما اجرای خوب بسیار دشوار است. با این وجود ، با جستجوی دو عامل اصلی برای مشاهده جستجو - محتوا و پیوندها - می توانید از غرق شدن و تمرکز بر اولویت های اشتباه خودداری کنید و در عوض تمام تلاش خود را در استراتژی هایی قرار دهید که بیشترین تأثیر را در SEO بگذارد.

با این حال ، همراه با استفاده مجدد از تلاشهای خودمان ، به عنوان سئو های SEO ما نیز باید پیام خود را برای افراد ناآگاه (یا همانطور که آنها نیز شناخته شده اند ، 99 درصد دیگر از جمعیت) ساده کنیم. من از تجربه شخصی می دانم که وقتی وارد SEO می شوم ، چقدر سریع چشمان شروع به لعاب می کنند ، بنابراین به طور معمول می توانم روی اساسی ترین مفاهیم: محتوا و پیوندها تمرکز کنم.

افراد می توانند ذهن خود را به روند ساده ایجاد صفحات خوب بپیوندند که به مجموعه مشخصی از سؤالات پاسخ می دهند و سپس آن صفحات را برای دستیابی به تأییدها (بک لینک) ترویج می کنند. من پیشنهاد می کنم از همین رویکرد ، در مقیاس وسیع تر ، به عنوان یک صنعت استفاده کنیم.

وقتی با مشتری های بالقوه و موجود ، همکاران ، مدیران و غیره صحبت می کنیم ، اجازه دهید امور ساده نگه داشته شود. اگر روی دو مفهوم که ساده ترین توضیح آنها است ، تمرکز کنیم ، درک بیشتری را انجام می دهیم و برای کارهایی که انجام می دهیم خرید بیشتری خواهیم کرد (همچنین اتفاق می افتد که این دو عامل بزرگترین عامل موفقیت هستند).

بنابراین بیرون بروید ، آن را از پشت بام ها فریاد بزنید - محتوا و پیوندها - و اجازه دهید کارهایی را انجام دهیم که نتایج مثبتی را برای وب سایت های ما به همراه داشته باشد و به صندلی های مناسب در جستجوگرها در جدول بازاریابی کمک کند.

یافتن کلمات کلیدی رتبه بندی ، فرصت های کشف ، بررسی رتبه بندی ها و موارد دیگر: 5 گردش کار برای تحقیقات ساده تر کلید واژه ها