۶ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

حل مشکل "یک فرم" در عدم استفاده

حل مشکل "یک فرم" در عدم استفاده
ابزارهای جستجوگرها | آموزش سئو فنی | بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)
نظرات نویسنده کاملاً خاص خود اوست (به استثنای واقعه غیر ممکن بعید خواب هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.
Unbounce چیست؟
Unbounce ابزاری برای ایجاد صفحه فرود شناخته شده و مورد توجه است که با استفاده از این برنامه امکان ایجاد صفحات فرود چشمگیر و تأثیرگذار به مبتدیان HTML فراهم شده و در عین حال زمینه ای را برای رمزگذارهای با تجربه تر فراهم می کند تا کمی سرگرم کننده تر باشند.

در این پست ، می خواهم راه حل هایی را برای آنچه من به عنوان یک مشکل "Unbounce" ، "نقاط قوت و ضعف" آنها ، و شخصاً ترجیح می دهم ، ذکر کنم.

مشکل "یک فرم" چیست؟
مانند هر سیستمی که سعی در انجام مراحل پیچیده و اجرای ساده آنها داشته باشد ، مقدار مشخصی از تفاوت های ظریف و انعطاف پذیری نیز وجود دارد که باید قربانی آن شود.

یک محدودیت این است که هر صفحه فرود در Unbounce فقط می تواند یک فرم تعبیه شده داشته باشد (مثلاً چند مقاله در مورد موضوع بحث می کنند ، برای مثال: 1 ، 2 ، 3 ). اگر در صورت عدم بازدید بازدید کنندگان خود با فرم ها ، خطر قطعی از خستگی در هنگام تماس وجود داشته باشد ، یک شرط منطقی است که بخواهید دسترسی بیش از حد به فرم خود را در بیش از یک نقطه فراهم کنید.

به عنوان مثال ، می توانید با یک تماس جدی برای اقدام و فرم در بالای صفحه ، هدایت شوید و وقتی کاربران وقت داشته اند اطلاعات بیشتری راجع به پیشنهاد شما جذب کنند ، از صفحه پایین بیاورید. یک نمونه ساده از آن صفحه فرود پایین Teambit است که در Hubspot 16 از بهترین نمونه های طراحی صفحه Landing که باید در سال 2017 مشاهده کنید ، نشان داده شد .



در بالای این صفحه Teambit یک فرم جمع آوری ایمیل ساده قرار دارد



پس از بازدید کنندگان فرصتی برای خواندن مطالب دیگر ، در پایین صفحه تکرار می شود.

راه حل های بالقوه برای مسئله تک فرم
حال که مشکل را حل کردیم ، بیایید برخی راه حل ها را اجرا کنیم ، آیا باید؟

خوشبختانه ، چند روش ممکن برای حل این مشکل وجود دارد ، یا با استفاده از ابزار Unbounce داخلی یا اضافه کردن کد از طریق ورودی های HTML باز ، CSS و JavaScript.

شایان ذکر است که یک راه حل این است که به هیچ وجه فرم موجود در صفحه خود را نداشته باشید و دکمه های تماس با شما را به صفحات دیگر با فرم ها پیوند دهید. این روشی است که Unbounce در مثال زیر به کار می برد. اگرچه این رویکرد کاملاً معتبر است ، من آن را راه حل این مشکل به عنوان یک قالب کاملاً متفاوت نمی نامم ، بنابراین من آن را در لیست زیر گنجانده ام.



در اینجا Unbounce از دو CTA (دکمه های نارنجی) استفاده کنید ، اما به داشتن فرم در صفحه اعتماد نکنید.

1. دکمه لنگر پیمایش
این به طور بالقوه ساده ترین راه حل است ، زیرا بومی توسط Unbounce پشتیبانی می شود:

دکمه دیگری را در پایین صفحه ایجاد کنید که در آن فرم دوم خود را می خواهید.
آن دکمه را در قسمت "کلیک کنش" در صفحه تنظیمات دکمه سمت راست ویرایش کنید ، جایی که معمولاً URL ای را که به آن وصل می شوید قرار می دهید.
کد جعبه ای منحصر به فرد را برای جعبه ای که فرم شما را دارد اضافه کنید (می توانید با ویرایش کادر و پیمایش به پایین پانل سمت راست به "Element Metadata" بیابید)


دکمه ثبت نام



قسمت "کلیک بر روی اقدام" از پانل تنظیمات دکمه سمت راست



بخش "Metadata Element" در پایین پانل تنظیم عنصر سمت راست

فواید
اجرای سریع و آسان ، جاوا اسکریپت مستقیم یا دستکاری HTML کمی لازم است.

اشکالاتی
برای رسیدن به این هدف از دیدگاه کاربر روش های بسیار بهتری وجود دارد. حتی با پیمایش صاف (دیدن "امتیاز جایزه" در زیر) ، این تجربه می تواند برای کاربران کمی مشکل باشد ، به خصوص اگر آنها بخواهند به عقب برگردند تا اطلاعات دیگری را در یک صفحه بررسی کنند.

امتیاز جایزه
فقط اضافه کردن اینکه در as-is به معنای یک تجربه زیبا برای کاربران خواهد بود. با کلیک بر روی دکمه ، صفحه به فرم شما پرش می کند انگار که صفحه جدیدی بارگیری شده است. برای کمک به بازدید کنندگان در درک آنچه اتفاق می افتد ، پیمایش صاف را از طریق JavaScript اضافه کنید. Unbounce در اینجا اطلاعات چگونه دارد .

پاداش دو برابر
لنگرهای پیوند با هماهنگی قسمت بالای صفحه نمایش خود با قسمت بالای چیزی که لنگر انداخته اید ، کار می کنند. این می تواند به نظر برسد مانند شما کمی زیرپوش بگذارید ، زیرا فرم تقریباً در حال افتادن از صفحه است. می توانید با قرار دادن یک جعبه کوچک و یک پیکسلی در ابعاد کمی بالاتر از فرم ، بدون پر کردن یا حاشیه ، آن را حل کنید ، آن را به صورت دلخواه خود قرار دهید و به جای آن به شناسه آن جعبه پیوند دهید ، اجازه دهید کمی نفس بکشید. اتاق بالاتر از فرم شما



بدون و با جعبه یک پیکسلی برای صندلی مخصوص صندلی

2. iFrames
Unbounce اجازه می دهد تا بلوک های <HTML> رایگان ، که می توانید از آنها برای جاسازی فرم از سرویس دیگر یا حتی صفحه Unbounce دیگری استفاده کنید که فقط شامل یک فرم است. شما می توانید بلوک "سفارشی HTML" را از نوار سمت چپ به جایی که می خواهید فرم باشد بکشید و در کد iFrame خود بچسبانید.



بلوک "HTML سفارشی" در نوار سمت چپ



جعبه HTML خالی که ظاهر می شود



چگونه بلاک های HTML در ویرایشگر به نظر می رسند

فواید
این امر باعث می شود تا چندین فرم برای هر شکل متفاوت در صفحه قرار بگیرند ، به روشی متفاوت عمل کنند و همچنین برای ورود به هر فرم به صورت متفاوتی برچسب گذاری شود (که بینشی در مورد اثربخشی صفحه ارائه می دهد).

این راه حل همچنین به شما این امکان را می دهد تا از سایر سرویس ها ، مانند Wufoo ، بیشترین کارایی را داشته باشید (Unbounce روند کار را در اینجا مستند کرده است).

اشکالاتی
انتخاب Unbounce به عنوان فروشگاهی متوقف برای ایجاد صفحات فرود ، شکستن آن برای استفاده از فرم های خارجی می تواند قدمی از هدف اصلی در نظر گرفته شود. این همچنین باعث ایجاد عوارض در ساخت و ساز می شود ، زیرا نمی بینید که فرم در صفحه ویرایش چگونه به نظر می رسد. بنابراین گردش کار شما برای تغییرات می تواند به این صورت باشد:

فرم خارجی را تغییر دهید
صفحه را مرور کنید و موارد مربوط به یک ظاهر طراحی را ببینید
طرح را در ویرایشگر Unbounce تغییر دهید
صفحه را مرور کنید و ببینید که فرم خارجی قابل خواندن نیست
فرم خارجی را تغییر دهید
و غیره.
امتیاز جایزه
Unbounce نمی تواند تبدیلات را از طریق iFrame ردیابی کند ، بنابراین حتی اگر از صفحه Unbounce دیگری به عنوان شکلی که ترسیم می کنید استفاده می کنید ، می خواهید از ردیابی بومی Unbounce استفاده کنید. آنها یک اسکریپت در اینجا دارند که می توانید برای ردیابی موفقیت صفحه به طور متمرکز از بازدیدهای ردیابی خارجی استفاده کنید ، بنابراین بیشتر احساس می کنید که صفحات مجزا عملکرد خوبی دارند یا خیر.

پاداش دو برابر
حتی اگر شما از یک صفحه Unbounce یکسان استفاده می کنید تا دو بار قابلیت یکسان را بکشید ، تکمیل فرم را به طور متفاوتی برچسب گذاری کنید تا تصور کنید که آیا کاربران احتمالاً قبل از اینکه حواسشان پرت شود ، در بالای صفحه تغییر می کنند یا پایین می آید. هنگامی که آنها وقت خود را برای جذب مزایای ارائه شما داده اند.

3. فرم چسبنده (همیشه آنجا)
گزینه ای که همه چیز را در همان صفحه نگه می دارد فرم چسبنده ای است. می توانید از یک ظاهر طراحی CSS استفاده کنید تا آن را بر روی صفحه نمایش ثابت کنید و نه در صفحه ، سپس وقتی بازدید کننده شما به سمت پایین می رود ، فرم یا CTA با آنها سفر می کند - همیشه در دسترس باشید.

این کد CSS ساده یک فرم را در سمت راست یک صفحه برای عرض صفحه در بالای 800px برطرف می کند (این در حالی است که Unbounce از دسکتاپ به طراحی موبایل تغییر می یابد ، به این معنی که موقعیت یابی باید متفاوت باشد).

هر عنصر شناسه زیر مربوط به یک جعبه متفاوت است که می خواهم با هم حرکت کنیم. برای مطابقت با شناسه های مورد نظر برای حرکت به پایین صفحه با کاربر ، باید "lp-pom-box-xxx" را در زیر تغییر دهید (می توانید آن شناسه ها را در بخش "Metadata Element" پیدا کنید). راه حل دکمه لنگر بالا در بالا).


  <style>
 media (min-عرض: 800px)  
     موقعیت # lp-pom-box-56:: ثابت؛  سمت چپ: 50٪؛  حاشیه سمت چپ: 123px؛  بالا: 25٪؛  حاشیه بالا: -70px  
     # lp-pom-form-59 {موقعیت: ثابت؛  سمت چپ: 50٪؛  حاشیه سمت چپ: 141px؛  بالا: 25٪؛  حاشیه بالا: 60px  
     موقعیت # lp-pom-box-54:: ثابت؛  سمت چپ: 50٪؛  حاشیه سمت چپ: 123px؛  بالا: 25٪؛  حاشیه بالا: 50px}
 </style>


فواید
این به شما امکان می دهد تا در Unbounce پیگیری کنید. این بخش بسیاری از قسمتهای پشت و چهارم ساخت فرم را در جای دیگر بریده و سپس سعی می کند آن فرم را در یک iFrame بسازد ، در صفحه خود به روشی که می خواهید عمل کنید.

اشکالاتی
مشکلی که در این میان وجود دارد این است که کاربران می توانند به سرعت نسبت به CTA که با آنها سفر می کند ، نابینا شوند ، افزودن نوعی از توجه منظم به دنبال تأثیر ، احتمالاً فقط آنها را اذیت خواهد کرد. راه حل در اینجا اینست که تماس خود را برای اقدام یا فرم در طول قسمت هایی از صفحه مبهم کنید ، فقط برای مجدداً در سایر مواقع مناسب تر (مانند قسمت بعدی) دوباره ظاهر شوید.

دیدن دقیقاً کجای این فرم دشوار است زیرا تغییرات CSS شما در پیش نمایش ویرایشگر تأثیر نمی گذارد ، اما می توانید هنگام ذخیره و پیش نمایش صفحه ، تأثیر آن را مشاهده کنید.

4. فرم چسبنده (ظاهر و ناپدید می شوند)
ساده ترین راه برای دستیابی به این هدف ، استفاده از z-index است . به طور خلاصه ، z-index راهی برای برقراری ارتباط لایه ها از طریق HTML است ، تصویری با شاخص z 2 از همان جعبه با شاخص z 1 به کاربر نزدیکتر می شود ، بنابراین هنگام مشاهده صفحه آن را به نظر می رسد که تصویر جلوی جعبه است.

برای این روش به هر بخش از صفحه خود به نوعی جعبه مات نیاز دارید. جعبه را می توان با یک رنگ ، تصویر ، شیب پر کرد - تا زمانی که شفاف نباشد ، اهمیتی ندارد. بعد از گذاشتن جعبه ها ، از شاخص z آنها ، یادداشت برداری کنید که می توانید در بخش "Meta Data" در نوار تنظیمات سمت راست ، همان مکانی که Element ID نشان داده شده است ، پیدا کنید.



این جعبه دارای یک شاخص Z 31 است ، بنابراین چیزی با شاخص 30 را در بر می گیرد

سپس از CSS استفاده کنید تا عناصری را که در صفحه پایین می روید انتخاب کنید و شاخص z آنها را بر روی تعداد کمتری تنظیم کنید. در سطرهای زیر من دو عنصر را انتخاب کرده ام و شاخص z آنها را بر روی 30 قرار داده ام ، به این معنی که آنها در پشت جعبه بالا پنهان می شوند که دارای یک شاخص z 31 است. باز هم ، در اینجا می خواهید جایگزین کنید شناسه هایی که # lp-pom-box-xxxx را با همان شناسه هایی که در راه حل Sticky Form (Always There) استفاده کرده اید در بالا شروع می کنند .


  <style>   
     # lp-pom-box-133 {z-index: 30؛  }  
     # lp-pom-box-135 {z-index: 30؛  }
 </style>

هنگامی که می خواهید مکانی که می خواهید فرم شما دوباره قابل مشاهده باشد را انتخاب کنید ، فقط مواردی را که ممکن است فرم را در آن بخش گمنام کند حذف کنید. به نمای حرکت می کند.



فواید
به شما این امکان را می دهد تا فرم های کاملی را برای پر کردن کاربران در نقاط مختلف صفحه ارائه دهید ، بدون اینکه نگرانی در مورد تصویر زمینه بودن یا اینکه آیا می توانید با تبدیل های خارجی ازدواج کنید ، نباشد. استفاده از CSS فقط به این معنی است که دیگر لازم نیست نگران نباشید که کاربران جاوا اسکریپت را خاموش کنید (در حالی که امتیازهای زیر به جاوا اسکریپت تکیه می کنند ، در صورت خاموش بودن JavaScript ، این با کمال خرج می شود)

اشکالاتی
برخلاف روش iFrame ، این به شما امکان نمی دهد بیش از یک قالب فرم استفاده کنید. همچنین به دانش CSS کمی بیشتر احتیاج دارد (و امتیاز جایزه حداقل به JavaScript و آزمایش کمی نیاز دارد).

امتیاز جایزه
از JavaScript برای اعمال و حذف کلاسهای CSS بر اساس موقعیت پیمایش در صفحه استفاده کنید. برای مثال می توانید کلاسهای CSS مانند اینها ایجاد کنید که باعث می شود عناصر داخل و خارج از منظره محو شوند.

CSS:


  <style>
 media (min-عرض: 800px)    
    / * کدورت یک عنصر 0 را در جایی که این کلاس دارد ایجاد کنید * /  
        .پنهان شدن {  
        کدورت: 0؛
 }  
    / * به جای اینکه اثر را بلافاصله اعمال کنید ، آن را به تدریج طی 0.2 ثانیه * اعمال کنید. / .transition
    -webkit انتقال: همه 0.2s سهولت در داخل؛
        -Moz- انتقال: همه 0.2s سهولت در داخل؛
        -o-انتقال: همه 0.2s سهولت در داخل؛
        انتقال: همه 0.2s سهولت در داخل؛  
     }
 </style>

سپس کاربر می تواند از این JavaScript برای اعمال کلاس .hide استفاده کند ، وقتی کاربر از طریق نقاط مشخصی حرکت می کند ، و هنگام رسیدن به نقاطی که می خواهید فرم را پیدا کند ، آن را حذف کنید. این می تواند برای کنترل ریز دانه مکان که در آن ظاهر می شود ، بدون اینکه فقط آن را پوشانده شود ، استفاده شود. مانند گذشته ، برای مطابقت با شناسه در حساب خود ، باید رشته های # lp-pom-box-xxx را به روز کنید.

JavaScript:

  <script>
 // این اسکریپت کلاس "پنهان کردن" را ایجاد می کند ، که باعث می شود Opacity به صفر برسد ، در حالی که ما بیش از 100 پیکسل را از بالای صفحه دور می کنیم.  به طور مؤثر ، اگر از صفحه پایین برویم ، این موارد از بین می روند.
 $ (windows) .scroll (function ()
     if ($ (پنجره) .scrollTop ()> 100)
         $ ('# lp-pom-box-54'). addClass ('پنهان کردن')؛
         $ ('# lp-pom-box-228'). addClass ('مخفی کردن')؛  
 }
 // در این بخش اگر کمتر از 500 پیکسل از پایین صفحه وجود داشته باشد یا به بالا بپیچید تا از بالای 100 کمتر شود ، در این بخش کلاس مخفی کردن را حذف می کند.  این بدان معنی است که وقتی در پایین صفحه هستیم و یا به قسمت بالا برگردیم ، این عناصر دوباره مشاهده می شوند.
 if ($ (سند). قد () - ($ (پنجره). قد () + $ (پنجره) .scrollTop ()) <500 ||
 $ (windows) .scrollTop () <100) {
     $ ('# lp-pom-box-54'). removeClass ('پنهان کردن')؛
     $ ('# lp-pom-box-228'). removeClass ('پنهان کردن')؛
 }
 </script>

پاداش دو برابر
می توانید از JavaScript برای مخفی کردن یا نمایش دادن زمینه های فرم در نقاط مختلف استفاده کنید. برای مثال به شما امکان می دهد که شکل اولیه را در ابتدا نشان دهید ، و برای بار دوم ظاهر می شود ، با وجود اینکه در هر بار یک شکل است.

برای این کار ، شما فقط می توانید به عملکرد .scroll JavaScript خود در بالا اضافه کنید:


  if ($ (سند). قد () - ($ (پنجره). قد () + $ (پنجره) .scrollTop ()) <75)    
 // این قسمت قسمت "نام کامل" را پنهان می کند ، دکمه ارسال را به سمت بالا حرکت می دهد و وقتی از پایین صفحه به پایین تر از 75 پیکسل می روید ، اندازه جعبه را کاهش می دهد.
     $ ('# konten_full_name'). addClass ('پنهان کردن')؛
     $ ('# lp-pom-box-54'). stop (). animate ({قد: "200px"} ، 200)؛
     $ ('. lp-pom-button-60-unmoving'). animate ({بالا: '- = 75'} ، 200)؛
     $ ('# lp-pom-button-60'). removeClass ('lp-pom-button-60-unmoving')؛
     $ ('# lp-pom-button-60'). addClass ('lp-pom-button-60-move')؛}
     دیگری {
 // در این قسمت قسمت "نام کامل" را به فرم اضافه می کند ، دکمه ارسال را به پایین حرکت می دهد و در صورت برگشت به بالا اندازه جعبه را افزایش می دهد.
     $ ('# konten_full_name'). removeClass ('پنهان کردن')؛
     $ ('# lp-pom-box-54'). stop (). animate ({قد: "300px"} ، 200)؛
     $ ('. lp-pom-button-60-move'). animate ({بالا: '+ = 75'} ، 200)؛
     $ ('# lp-pom-button-60'). removeClass ('lp-pom-button-60-move')؛     
     $ ('# lp-pom-button-60'). addClass ('lp-pom-button-60-unmoving')؛


هنگام پیمایش در فاصله 75 پیکسل پایین صفحه ، جاوا اسکریپت ما قسمت Full Name را پنهان می کند ، اندازه جعبه را کاهش می دهد و دکمه را به سمت بالا حرکت می دهد. این ممکن است همه اتفاق بیفتد که فرم از دید پنهان باشد. من فقط این کار را انجام داده ام تا نمایش دهم.

نتیجه
در جدول زیر لیستی سریع از راه حل های مختلف و نقاط قوت و ضعف آنها را جمع آوری کرده ام.

راه حل

نقاط قوت

نقاط ضعف

دکمه لنگر پیمایش

اجرای آسان ، کد نویسی کمی لازم است

تجربه کاربر ناراحت کننده

iFrame

اشکال مختلف

نیاز به ایجاد فرم در جای دیگر دارد و برخی از پیچیدگی های یک ظاهر طراحی شده و آنالیز را به گردش کار معرفی می کند

فرم چسبنده (همیشه آنجا)

نگه می دارد و ردیابی طراحی را در یک پروژه Unbounce انجام می دهد

خستگی CTA ، استفاده از فضای صفحه زیادی

فرم چسبنده (ظاهر و ناپدید می شوند)

مزایای استفاده از فرم چسبنده ، به علاوه جلوگیری از خستگی CTA و نیاز به فضای بزرگ

دانش CSS مورد نیاز ، فقط می تواند از یک فرم استفاده کند

شخصاً مورد علاقه من گزینه Sticky Form (ظاهر و ناپدید شدن) برای کاهش نیاز به ادغام ابزارهای خارجی بوده است ، اما اگر مجبور شدم از چندین فرم مختلف استفاده کنم قطعاً می توانم با استفاده از iFrame تصور کنم.

کدام مورد مورد علاقه شماست؟ آیا هیچ راه حل جالب را از دست داده ام؟ در نظرات کاملاً راحت باشید .

درباره R0bin_L0rd - رابین یک تحلیلگر SEO در دفتر Distilled London است. او در جاهایی از ساسکس تا بنگلور هندوستان کار کرده است و هر بار خود را به سمت SEO جستجو می کند. در اوقات فراغت خود رابین تا آنجا که ممکن یاد می گیرد (پایتون آخرین رفع اوست) و هر وقت ممکن باشد سفر می کند ، اغلب به لطف سخاوت به ظاهر بی حد و حصر نزدیک به کل غریبه ها.

  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • acro
    • يكشنبه ۲۸ مهر ۹۸

    شبکه های خصوصی وبلاگ: آیا آنها دیگر کار می کنند؟ PBN 101: مبانی پیشرفته

    شبکه های خصوصی وبلاگ: آیا آنها دیگر کار می کنند؟ PBN 101: مبانی پیشرفته
    داگ کونینگتون ، PMP منتشر شده: 2 ژانویه 2019 271 نظر
    خصوصی-وبلاگ-شبکه-PBN-طاقچه-سایت-پروژه به روز شده : 10 دسامبر 2018 . اگر تعجب دارید که PBN ها در سال 2019 کار می کنند ، در اینجا پاسخ کوتاه وجود دارد:

  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • acro
    • شنبه ۲۷ مهر ۹۸

    MozCon 2018: دستور کار اولیه

    با گذشت بیش از سه ماه تا MozCon 2018 ، ما تصویر خوبی از نمایش امسال به دست می آوریم و نمی توانیم منتظر باشیم تا امروز برخی از جزئیات را با شما به اشتراک بگذاریم.

    ما 21 بلندگو را تنظیم کردیم (و به زودی فرآیند بلندگوهای انجمن ما را راه‌اندازی خواهیم کرد - برای جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درست کردن شما با ما در ارتباط باشید!). چهره های آشنا و برخی از آنها را که برای اولین بار در مرحله MozCon حضور خواهید داشت ، مشاهده خواهید کرد که موضوعاتی از تکامل هدف جستجوگر به اهمیت روزافزون سئو محلی و حرکت از بوروکراسی برای خرید تا برش سر و صدای گزارش شما

    جزئیات موضوع و دستور کار نهایی هنوز در کارها است ، اما ما به اندازه کافی از گفتگوهایی که با بلندگوها داشته ایم به اندازه کافی هیجان زده هستیم که می خواستیم نگاهی دزدکی به شما نشان دهیم. ما امیدواریم که شما را در سیاتل در تاریخ 11-11 ژوئیه ببینیم!

  • ۰
  • نظرات [ ۱ ]
    • acro
    • پنجشنبه ۲۵ مهر ۹۸

    سئو مدیریت اعتبار: چگونه می توانید کلمات کلیدی مارک شده خود را در Google اختصاص دهید - جمعه وایت برد

    اولین تجربه یک جستجوگر با نام تجاری شما در SERP های Google اتفاق می افتد - نه وب سایت شما. داشتن توانایی تأثیرگذاری بر روی برداشت اولیه ارگانیک خود ، می تواند راه زیادی را برای بهبود درک مشتری از برند و نرخ تبدیل خود طی کند. در روز جمعه وایت برد ، رند ما را با چالش های ذاتی مدیریت SEO شهرت و تاکتیک های انجام آن به طور مؤثر پیش می برد.



    SEO اعتبار مدیریت اعتبار: چگونه می توانید کلمات کلیدی مارک شده خود را در Google داشته باشید

    برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!


    رونویسی فیلم
    هودی ، طرفداران موز ، و از انتشار جمعه دیگری از Whiteboard جمعه استقبال می کنند. این هفته ما در مورد سئو مدیریت شهرت در حال گفتگو هستیم.

    بنابراین به نظر می رسد که من با بسیاری از شما در انجمن موز و بسیاری از دوستانم در دنیای استارتاپ و کارآفرینی در مورد این مشکل که کاملاً مداوم اتفاق می افتد ، با بسیاری از شما مکالمه داشته ام ، که در اصل آن دسته از افرادی هستند که در جستجوی شما هستند برند در Google اولین لمس خود را قبل از رسیدن به سایت شما تجربه می کند ، اولین تجربه آنها با نام تجاری شما از طریق صفحه نتیجه جستجوی Google است. این SERP ، کنترل آنچه در اینجا ظاهر می شود ، چه می گوید ، چگونه می گوید ، چه کسی رتبه بندی می کند ، در کجای آنها رتبه بندی می شود ، همه این نوع چیزها ، می تواند یک ورودی قدرتمند در یک دسته از موارد داشته باشد.



    چالش
    ما می دانیم که محتوای نتایج جستجو می تواند تأثیر بگذارد ...
    نرخ تبدیل شما مردم می بینند که این بررسی ها به طور کلی ضعیف است یا کلمه متن گیج کننده است یا این سوال را در ذهن خود ایجاد می کند که محتوای شما جواب نمی دهد. این می تواند به نرخ تبدیل شما آسیب برساند.
    این می تواند تقویت شود. افرادی که شما را در اینجا می بینند ، و فکر می کنند چیز بد یا منفی در مورد شما وجود دارد ، ممکن است کمتر به شما پیوند دهند یا درباره شما به اشتراک بگذارند یا صحبت کنند.
    این می تواند رضایت مشتری را تحت تأثیر قرار دهد. مشتریانی که قصد خرید از شما را دارند اما در نتایج جستجو چیزی منفی می بینند ، احتمالاً از این موضوع شکایت دارند. یا اگر ببینند که شما یک بررسی و رتبه بندی پایین تر یا رتبه بندی نهایی ندارید ، احتمالاً آنها بیشتر از این که دیده باشند که شما ستاره های ستاره ای داشته اید ، از نظر منفی کمک می کنند. انتظارات آنها با آنچه در این نتایج جستجو است مغرضانه است. بسیاری اوقات کاملاً ناعادلانه است.
    بنابراین بسیاری از مکالمات من ، به عنوان مثال با افرادی که در فضای استارتاپ قرار گرفته ام ، اینگونه است: "سلام ، مردم محصول من را بررسی می کنند. ما به سختی هنوز وجود داریم. ما این افراد را به عنوان مشتری نداریم. ما احساس می کنیم شاید ما از طرف رقبا گمراه شویم ، یا کسی فقط در اینجا پرش کند و سعی کند از این واقعیت که ما اکنون یک جستجوی مارک تجاری داریم سود ببریم. " خیلی ناامید کننده

    چگونه می توانیم از این صفحه تأثیر بگذاریم تا تأثیر مثبت بر برند ما بگذارد؟
    با این حال ، برخی از راه های پرداختن به آن وجود دارد. برای تغییر این نتایج ، آنها را بهتر کنید ، مثلاً Minted ، که باید از آن یاد کنم که قبلاً در هیئت مدیره Minted حضور داشتم ، بنابراین ، بنابراین اعتقاد دارم که همسرم و من هنوز در آن شرکت سهام داریم. بنابراین افشای کامل در آنجا. اما Minted ، آنها کارتهای تعطیلات را می فروشند. بازار کارتهای تعطیلات قبل از نوامبر و دسامبر در اینجا گرم می شود و در ایالات متحده آمریکا ، یعنی فصل تعطیلات کریسمس است ، و این زمانی است که بسیاری از این کارت ها را می فروشند. بنابراین ما می توانیم چند کار انجام دهیم.

    I. تغییر در چه کسی رتبه. بنابراین برخی از موارد بالقوه را حذف کرده و موارد جدیدی را در اینجا اضافه کنید ، گزینه های مختلفی را به Google ارائه دهید. ما می توانیم ترتیب رتبه بندی را تغییر دهیم. بنابراین می توانیم بگوییم ، "سلام ، ما ترجیح می دهیم که این از پایین به پایین باشد و این دیگری بالاتر باشد". ما می توانیم آن را از طریق سئو تغییر دهیم.

    دوم محتوای صفحات رتبه بندی را تغییر دهید. اگر نظرات ضعیفی دارید و یا اینکه شخصی در مورد شما به روشی خاص نوشته است و می خواهید آنرا تغییر دهید ، روش های تأثیرگذاری نیز وجود دارد.

    III. ویژگی های SERP را تغییر دهید. بنابراین ممکن است ما به عنوان مثال کارتهای Minted را در بالا عکس بگیریم ، که شاید باعث شود افراد از خرید آنها به خصوص بیشتر اگر زیبایی فوق العاده ای داشته باشند ، بیشتر شود.

    چهارم اضافه کردن داستانهای برتر. اگر Minted مطبوعات خوبی در مورد آنها داشته باشد ، می توانیم Google را امتحان کنیم تا از موارد Google News در اینجا استفاده کند. شاید بتوانیم آنچه را در جستجوهای مرتبط ، آن دسته از موارد تغییر می دهیم.

    V. تغییر تقاضای جستجو. بنابراین اگر این مورد را پیدا کردید که افراد شروع به تایپ کردن "Minted" می کنند و شاید جستجو شوند "Minted در مقابل رقیب X" یا "مشکلات کارت Minted" یا هر آنچه که هست باشد ، فکر نمی کنم هیچکدام از اینها واقعاً باشند. در پیشنهاد ، اما شرکت های زیادی هستند که این مسئله را دارند. در این صورت ، می توانید تقاضای جستجو را تغییر دهید.

    تاکتیک های مدیریت اعتبار
    در اینجا تعدادی از تاکتیک ها وجود دارد که من در واقع با کمک سرپرست آموزش سئو Moz ، بریتنی مولر کار کردم. من و بریتنی با تاکتیک هایی روبرو شدیم ، بسیاری از موارد که کاملاً در اینجا جا نمی گیرند ، اما می توانیم در نظرات چند مورد دیگر را برای شما شرح دهیم.

    A. هدایت پیوند به آدرسهای اینترنتی سایت شما (با 1 و 2 کمک می کند). اول از همه ، پیوندها هنوز تأثیرگذار زیادی در بسیاری از مطالبی هستند که در اینجا مشاهده می کنید. بنابراین این مورد است که به دلیل Yelp یک دامنه قدرتمند است و پیوندهای زیادی دارند ، به طور بالقوه حتی می توانند تعداد زیادی پیوند به این صفحه در مورد Minted داشته باشند ، این مورد است که تغییر در این لینک ها ، تغییر مسیر برخی از آنها ، اضافه کردن لینک های جدید به مکان ها ، از طریق سایت خود پیوند برقرار کنید ، از طریق مقاله هایی که به آنها کمک می کنید ، پیوند دهید ، به عنوان مثال از مدیر عامل شرکت زیستی مدیر عامل یا یک تأثیرگذار برجسته در بیوگرافی تیم هنگام مراجعه و صحبت کردن در رویدادها یا مشارکت در منابع ، یا وقتی که Minted اهدا می کند ، یا هنگامی که آنها از علل عمومی پشتیبانی می کنند ، یا هنگامی که در مطبوعات در مورد آنها نوشته شده است ، تغییر این پیوندها و جایی که آنها اشاره می کنند می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد.

    یکی از مشکلاتی که ما می بینیم این است که بسیاری از مارک ها فکر می کنند ، "همه پیوندهای من در مورد برند من همیشه باید به صفحه اصلی من بروند." در واقع اینگونه نیست. این ممکن است موردی باشد که شما واقعاً می خواهید آن را پیدا کنید ، سلام ، شاید ما دوست داریم که صفحه فیس بوک ما رتبه بالاتری داشته باشد. یا سلام ، ما در مورد روشهای مهندسی یا شیوه های گوناگونی یا اینکه چگونه به جامعه خود باز می گردیم ، یک قطعه عالی در Medium نوشتیم. بیایید ببینیم که آیا می توانیم برخی از پیوندهای خود را به آن اشاره کنیم.

    ب - قرار دادن روزنامه نگاران یا وبلاگ نویسان یا سردبیران یا ایجاد کنندگان محتوا در وب ( از هر نوع به 1 ، 4 ، کمی 3) کمک می کند تا در مورد شما و محصولاتتان با قطعاتی با نام تجاری بنویسید. این در بزرگترین عناصر گم شده است. به عنوان مثال ، یک روزنامه نگار San Francisco Chronicle ممکن است قطعه ای راجع به Minted بنویسد و مثالی بگوید ، "در این استارتاپ ، یافتن بلا ، بلا ، بلا نیست." کاری که شما می خواهید انجام دهید این است که "بروید ، مرد ، فقط کلمه" Minted "را در عنوان قطعه قرار دهید." اگر این کار را انجام دهند ، شما از این که این قطعه به طور بالقوه در اینجا رتبه بندی می کند ، عکس بسیار بهتری خواهید گرفت. بنابراین این چیزی است که هرکسی که با آن طرف در زمینه تولید محتوا کار می کنید ، و شاید یک خبرنگار در تواریخ باشد انجام این کار بسیار دشوارتر خواهد بود ، اما یک وبلاگ نویسی که در مورد شما یا یک داور نویسنده ، شخصی که با شما دوستانه است ، می نویسد. نوع زمین خیلی بیشتر احتمال دارد که موقعیتی در آنجا داشته باشد. این همچنین می تواند به داستان های برتر ویژگی SERP نیز وارد شود.

    ج - تهیه محتوای خود (به 1 ، کمی 3 کمک می کند) . اگر آنها نمی خواهند این کار را برای شما انجام دهند ، می توانید مطالب شخصی خود را تهیه کنید. شما می توانید این کار را از دو طریق انجام دهید. یکی برای سیستم عامل های باز مانند Medium.com یا هافینگتون پست یا Forbes یا Inc یا LinkedIn ، این مکان هایی است که آن ها را می پذیرند ، یا میهمانان می توانند انتشاراتی را انتخاب کنند که بسیار برگزیده تر هستند ، که به ندرت از ورودی استفاده می کنند ، اما در حوزه شما رتبه خوبی دارند. . لازم نیست که فقط از دیدگاه ایجاد لینک به این موضوع فکر کنید. در حقیقت ، شما اهمیتی نمی دهید که پیوندها به صورت پستی باشد. شما اهمیتی نمی دهید که آیا آنها به هیچ وجه به شما پیوند نمی دهند. کاری که شما سعی در انجام آن دارید این است که نام ، عنوان ، کلمات کلیدی خود را به عناوین عنوان پستی که قرار داده شده است وارد کنید.

    D. شما می توانید بررسیها را تحت تأثیر قرار دهید (با 3 و 5 کمک می کند). بسته به سایت متفاوت است از سایت به سایت دیگر. بنابراین من TOS را قابل قبول می دانم که شرایط خدمات را به مشتریان خود خوشحال می کنم و پشتیبانی جدی را از افراد ناراضی به شما ارائه می دهم. بنابراین ، به عنوان مثال یلپ می گوید ، "مستقیماً بررسی نکنید ، بلکه اجازه می دهید بگویید" مشاغل ما در Yelp نمایش داده می شود. "" برای کسی مثل Minted ، Yelp بیشتر مکانهای فیزیکی است و در حالی که Minted از لحاظ فنی دارای موارد زیر است. موقعیت در سان فرانسیسکو ، دفاتر آنها ، عجیب است که این چیزی است که در اینجا رتبه بندی می کند. در واقع ، من انتظار نمی رود که این باشد. من فکر می کنم این یک نتیجه عجیب است که برای یک شرکت آنلاین متمرکز وجود دارد تا موقعیت فیزیکی آنها در آنجا باشد. بنابراین مطمئناً با گول زدن افرادی که از Minted استفاده می کنند به جای کمک به بررسی های Facebook یا بررسی های گوگل خود برای گفتن واقعاً ، "سلام ، ما نیز در یلپ هستیم. اگر از ما خوشحال شدید ، می توانید ما را در آنجا بررسی کنید. "" نه بروید بررسی ما را در آنجا بگذارید ، اما ما حضور داریم.

    E. ثبت موارد نقض مارک تجاری (به 1 و 3 کمک می کند) . بنابراین این یک مسیر قانونی و زاویه قانونی است ، اما از چند طریق مختلف کار می کند. می توانید نامه و یا نامه الکترونیکی را از دفتر وکالت خود انجام دهید ، و اغلب اوقات که کار شما را خاموش می کند. در حقیقت ، داستان مختصر ، یکی از دوستان من ، که یک شرکت دارد ، دریافت که محصول آنها در وب سایت آمازون به نمایش در آمده است. آنها در آمازون فروخته نمی شوند. هیچ کس در آمازون دستفروشی نمی کند. در حقیقت ، این محصول بیشتر هنوز ارسال نشده است. وقتی آنها به بررسی پرداختند ، زیرا آنها بسیاری از محصولات خود را فروخته نشده اند ، این یک محصول گران قیمت است ، در واقع هیچ یک از افرادی که بررسی را ترک کرده اند ، واقعاً مشتری آنها نبودند. بنابراین آنها رفتند ، "اینجا چه خبر است؟" خوب ، به نظر می رسد آمازون ، برای لیست محصولات شما ، به مجوز علائم تجاری شما احتیاج دارد. بنابراین آنها می توانند یادداشت وکالت را به آمازون ارسال کنند و بگویند "سلام ، شما از کالای ما ، مارک تجاری ما ، نام تجاری ما ، تصاویر ما ، عکسهای ما بدون مجوز استفاده می کنید. شما باید آن را پایین بیاورید."

    راه دیگری که می توانید در این باره تحقیق کنید پروتکل های حق چاپ حق چاپ هزاره (DMCA) است. شما می توانید این کار را مستقیماً از طریق Google انجام دهید ، جایی که پرونده دارید و اساساً می گویید ، "سلام ، آنها مطالب دارای حق چاپ را از ما گرفته اند و آنها از آن در وب سایت خود استفاده می کنند ، و این غیرقانونی است." Google در واقع آنها را از نتایج جستجو حذف خواهد کرد.
    این لزوماً زاویه قانونی نیست ، اما شرط می بندم شما این را نمی دانید. چند سال پیش من مقاله ای در مورد ویکی پدیا در مورد من ، رند فیککین داشتم. مثل یک قطعه ویکی پدیا بود. من آن را دوست ندارم ویکی پدیا ، غیر قابل کنترل است. از آنجا که من در دنیای سئو هستم ، با ویراستاران ویکی پدیا رابطه خیلی خوبی ندارم. بنابراین من واقعاً در صفحه بحث درباره مقاله درباره من لابی کردم تا این حذف شود. شرایط ویکی پدیا وجود دارد که در آن صفحه می تواند حذف شود. من اعتقاد دارم که معدن را در رده قابل توجهی قرار دادم که فکر می کنم احتمالاً هنوز هم صدق می کند. خیلی موفق بود با کمال تعجب ، اکنون ویکی پدیا دیگر نام من را ثبت نمی کند ، این بدان معنی است که من می توانم SERP ها را خیلی راحت تر کنترل کنم. بنابراین یک پتانسیل وجود دارد.

    F. با استفاده از تبلیغات مارک و / یا بازاریابی تأثیرگذار ، جستجوگرها را به سمت عبارات مختلف سوق دهید (به 5 کمک می کند) . بنابراین آنچه شما محصولات خود را می نامید ، چگونه خود را به بازار عرضه می کنید ، غالباً افرادی است که شما را جستجو می کنند. اگر Minted بخواهد این را از کارت های Minted به کارتهای عکس گرفته شده تغییر دهد ، و آنها واقعاً از نتایج حاصل از کارتهای عکس گرفته شده و نرخ تبدیل بهتر استفاده می کنند ، می توانند از طریق تبلیغات و بازاریابی تأثیرگذار خود ، آنرا انتخاب کنند.

    G. احاطه به نام تجاری شما ، به روشی مشابه ، با متن مشترک ، عبارات لنگر ، و پیوندها برای کمک به ایجاد یا تقویت ارتباطی که Google در اطراف زبان ایجاد می کند (با 4 و 5 کمک می کند) . در این مثال که قبلاً گفتم ، داشتن Minted به علاوه پیوندی به صفحه کارتهای عکس آنها یا کارتهای عکس Minted که در وب ظاهر می شوند ، نه تنها وب سایت خود بلکه هرجای دیگر در آنجا رایج تر از کارتهای Minted هستند که جستجوها و جستجوی مربوط به تعصب را نشان می دهند. ما این را آزمایش کرده ایم. در واقع می توانید از متن لنگر و متن اطراف آن برای مرتب سازی سوگیری استفاده کنید ، علاوه بر اینکه مردم چگونه جستجو می کنند ، چگونه گوگل آن را نشان می دهد.

    H. بعضی از سیستم عامل ها را که رتبه خوبی دارند و از ویژگی های SERP تأثیر می گذارند (با 2 و 4 کمک می کند) . بنابراین به جای اینکه فقط بخواهیم به نتایج عادی ارگانیک برسیم ، ممکن است بگوییم ، "سلام ، من می خواهم برخی از تصاویر در اینجا. آها ، پینترست در SEO جستجوگرها کارهای فوق العاده ای انجام می دهد. اگر مجموعه ای از تصاویر از Minted را تهیه کنم ، از Minted's کارتها یا کارتهای عکس در Pinterest ، من در رتبه بندی و شروع نتایج تصویر بسیار بهتر از این هستم. " شما می توانید همین کار را با YouTube برای فیلم ها انجام دهید. می توانید همین کار را با سایت های جدید و آنچه به عنوان ویژگی داستان برتر انجام می شود ، انجام دهید. همین مورد با سایتهای بررسی محلی و محلی برای نقشه ها و ویژگی نتایج محلی. بنابراین انواع و اقسام راه های انجام این کار.

    بیشتر...
    چهار موضوع نهایی قبل از اینکه بپوشیم.

    ثبت و استفاده از دامنه های جداگانه؟ آیا باید یک دامنه جداگانه مانند MintedCardReviews که متعلق به Minted است ، ثبت و استفاده کنم؟ به طور کلی اینطور نیست. انجام سئو مدیریت شهرت از طریق آن غیرممکن نیست ، اما می تواند مشکل باشد. من نمی گویم شما ممکن است اکنون و پس از آن چرخش نخواهید کرد ، اما به طور کلی این نوع مانند ایجاد بررسی های شما ، سایت شخصی شما است. Google اغلب این موارد را تشخیص می دهد و به پشت دیوار ثبت دامنه نگاه می کند ، و احتمالاً موقعیت بسیار کمی برای رتبه بندی آن ها دارید ، به علاوه شما یک تن از ساخت لینک و آن نوع کارها را انجام می دهید. معمولاً بهتر است از سکوی کسی استفاده کنید ، کسی که قبلاً می تواند رتبه کسب کند.
    حملات منفی SEO. شاید این داستان را از چند هفته پیش به خاطر بسپارید ، در شرکت Fast شرکت ، که در آن Casper ، نام تجاری تشک ، اساساً به آن متهم شد و عمدتاً متهم به دنبال رفتن و خریدن پیوندهای منفی به سایت نقد و بررسی بود که به آنها نظر بد می داد ، ارائه تشک های خود را بررسی ضعیف ، و به حداقل اثر. من فکر می کنم ، به ویژه در حال حاضر ، این بسیار کمتر از آنچه چند سال پیش به دنبال آخرین به روزرسانی پنگوئن گوگل بود ، بسیار مؤثر است. اما مطمئناً آن را توصیه نمی کنم. اگر به این نتیجه رسیدید ، می توانید از شما نیز شکایت کنید.
    در مورد خریدن داوران و سایتهای نقد و بررسی چیست؟ این کاری است که کاسپر در آخر انجام داد. بنابراین در سایتی که آنها علیه آنها اقدام به خرید لینک های منفی می کردند ، آنها فقط با ارائه پیشنهاد و خریدن شخصی که مالک آن بود ، به پایان رسید. مطمئناً راهی برای پیش روی است. من نمی دانم که این اخلاقی ترین یا صادقانه ترین کار برای انجام این کار است ، اما این یک احتمال است.
    نظارت بر مارک و رتبه بندی. سرانجام ، من از شما می خواهم که اگر امروز این موارد را تجربه نمی کنید ، اما در مورد آنها نگران هستید ، قطعاً بر برند خود نظارت داشته باشید. می توانید از چیزی مانند مرورگر وب تازه یا Mention.com یا Talkwalker استفاده کنید . و رتبه بندی شما هم شما می خواهید رتبه بندی های خود را دنبال کنید تا بتوانید ببینید چه کسی در آنجا ظاهر می شود و چه کسی نیست. بدیهی است که ابزارهای SEO زیادی برای انجام این کار وجود دارد.
    خوب ، همه ، از اینکه به ما پیوستند ، متشکریم و هفته آینده دوباره شاهد انتشار نسخه دیگری از جمعه Whiteboard هستیم. مراقب باش.

  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • acro
    • جمعه ۱۹ مهر ۹۸

    تکنیک سئو

    تکنیک سئو

     

    برترین تکنیک های سئو 2019

    تکنیک های سئو در تعداد بسیار زیادی موجود هستند اما اینکه کدام یک از آنها تاثیر بیشتری دارند بین سئوکاران اختلاف هست و به همین جهت هر یک به روش خاص خودشان عمل میکنند. در این وب سایت سعی بر این خواهیم داشت تا تمامی این تکنیک های سئو را برای شما عزیزان توضیح دهیم و شما را با آنها آشنا کنیم.

     

    تکنیک سئو چیست؟

    تکنیک SEO در واقع همن راه کارهایی هستند که برای بهبود رتبه وب سایت در نتایج جستجو از آنها استفاده میشود ، در واقع اگر شما روش خاصی برای سئو دارید و این روش پاسخگوی کار شما است در واقع شما یک تکنیک سئو را اجرا میکنید بر روی وب سایت خودتان ، حال این روش ها و تکنیک های بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در سطج بسیار گسترده ای وجود دارد به نوعی که شمار آن به راحتی به بیش از هزاران عدد میرسد.

     

    تکنیک سئو داخلی

     

    سئو داخلی در واقع تمامی مواردی است که شما در داخل وبسایتتان آنها را رعایت میکنید ، به طور مثال شما اگر داخل وب سایتتان محتوا را بر روی یک کلمه کلیدی سئو کنید این یک کار در بهینه سازی داخلی یا همان سئو داخلی میباشد. بسیاری از افراد سئو داخلی را به خوبی میدانند و از این علم در مطالب استفاده مینمایند و این یک تکنیک سئو میباشد. من سعی کردم فاکتورهای سئو داخلی را در زیر برای شما به صورت تمام و کمال به صورت صوتی بیان کنم. توجه داشته باشید این تکنیک اولین چیزی هست که گوگل در هنگام ورود به سایت شما بررسی میکند.

     

     

     

    تکنیک سئو خارجی

     

    سئو خارجی در واقع تمامی کارهایی است که شما در خارج از وب سایت انجام میدهید. به طور مثال اگر شما لینک وب سایتتان را در یک سایت دیگر یا در یک رپورتاژ قرار دهید بخشی از سئو خارجی را انجام داده اید. همانطور که میدانید در بین تمامی فاکتورهای سئو خارجی معروف ترین و قویترین فاکتور قرار دادن رپورتاژ وب سایتتان در سایت های دیگر میباشد. در زیر تمامی تکنیک های سئو خارجی ذکر شده است که میتوانید به صورت صوتی مطالعه فرمایید.

     

     

     

    تکنیک های برتر سئو

    • لینک سازی صحیح و اصولی
    • مطابقت با آلگوریم های جدید
    • مطابقت سایت با رنک برین
    • استفاده از تکنیک هایی همانند آسمان خراش و پی بی ان
    • آپدیت دائم وب سایت (1 بار در سال حداقل)
    • بهتربن کلمات کلیدی را از رقبای خود بردارید
    • ترغیب کاربران برای به اشتراک گذاری مطالب وب سایتتان در شبکه های اجتماعی
    • ترغیب کاربران برای درج کامنت (نظر) در سایت
    • سعی کنید حدالامکان تا 3 ماه اول از وب سایت های مطرح لینکی دریافت نکنید
    • فعالیت در شبکه های اجتماعی از روز اول ساخت سایت
    • سعی کنید بر روی وب سایتتان محتوای همیشه سبز داشته باشید.
    • کلمه کلیدی صفحه اول وب سایت شما بایستی نام برندتان باشد.
    • و…

    تکنیک هایی که در بالا گفته شد فقط چند نمونه از مواردی است که باید در سایت رعایت گردد ، این در حالی است که ما کتاب آماده کرده ایم که میتواند تمامی فاکتورها و تکنیک های سئو را به شما بیاموزد. این کتاب در 400 مورد تمامی فاکتورهای سئو را به شما آموزش داده است که چنانچه فقط 50 مورد از این 400 فاکتور را نیز انجام دهید میتوانید رتبه مناسبی در صفحه 1 داشته باشید. حال توجه داشته باشید که اگر تمامی فاکتورها را در وب سایتتان رعایت کنید میتوانید پرچم وب سایتتان را در رتبه 1 گوگل بکوبید.

  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • acro
    • جمعه ۵ مهر ۹۸

    لینک سازی PBN

    لینک سازی PBN

    بک لینک PBN را میتوانیم یکی از قوی ترین متد های لینک سازی بدانیم اما آیا ضرری برای سایت ندارد؟ آیا میتواند منجر به پنالتی شدن سایت گردد؟ و ده ها سوال دیگر که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت ، بدون شک در انتهای این مقاله متوجه خواهید شد که برای وب سایتتان لینک سازی pbn را استفاده کنید یا خیر ، پس با ما همراه باشید….

    لینک سازی PBN برای وب سایت مضر است؟

    لینک سازی پی بی ان یا همان لینک سازی چند مرحله ای با اینکه بسیار قدرتمند میباشد ، در عین حال بسیار میتواند بسیار خطرناک نیز باشد. چنانچه لینک سازی را به درستی انجام ندهید و یا اینکه حتی یک بخش از لینک سازی ایراد داشته باشد میتواند منجر به جریمه شدن وب سایت شما گردد. پس سعی کنید برای ساخت PBN از آموزش های اصولی استفاده کنید.  توجه داشته باشید تا به امروز بیش از 250 متد مختلف برای ساخت پی بی ان معرفی شده است اما مشکل اینجا است که بسیاری از این متد ها منسوخ میباشد و یا اینکه برای گوگل بسیار شک برانگیز میباشد ، به همین منظور در انتخاب متد لینک سازی خود بسیار دقت کنید.

    لینک سازی چند مرحله ای (PBN) تا چه میزان میتواند در رتبه بندی گوگل تاثیر داشته باشد؟

    این مورد بستگی به نوع PBN شما دارد در صورتی که PBN اجرایی از نظر گوگل چیزی کاملاً اصولی به نظر برسد میتواند شما را تا رتبه 1 گوگل نیز پیشرفت دهد. به نوعی میتوان گفت پیشرفت شما در نتایج جستجو بستگی به نوع PBN شما دارد اگر پی بی ان اجرایی قوی باشد و از نظر گوگل ناشناس میتواند به راحتی در سخت ترین کلمات نیز شما را به رتبه های برتر برساند. در این پست نوعی از لینک سازی PBN را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی آن را اجرا کرده و رتبه وب سایتتان در گوگل را بهبود ببخشید.

    آیا در اجرای PBN میتوانیم از برنامه های رباتیک به جهت لینکسازی استفاده کنیم؟

    بله شما میتوانید از برنامه های لینک سازی همانند money robot در راه اندازی یک PBN استفاده کنید. این نرم افزار دارای دو بخش مختلف با نام social bookmark و بخش Blog web2 میباشد که شما میتوانید در کمتر از 1 ساعت حدود 80 عدد لینک برای یک صفحه ایجاد نمایید.

    گوگل میتواند متوجه شود ما از لینک سازی PBN استفاده کرده ایم و ما را پنالتی نماید؟

    همانطور که گفته شد این بستگی به متد اجرایی شما دارد ، چنانچه از متد های ساده استفاده نمایید متاسفانه گوگل به راحتی متوجه لینک سازی شما خواهد شد و در نتیجه وب سایت شما پنالتی میگردد.

    کدام متد از لینک سازی PBN بهترین نوع لینک سازی میباشد و کمترین خطر را دارد؟

    در بین تمامی متد های PBN بهترین متد ، متد لینک سازی به صورت URL میباشد که میتواند در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشد ، از آنجایی که گوگل بیشتر به متد های انکرتست حساسیت نشان میدهد ما به هیچ عنوان این موارد را پیشنهاد نمیکنیم اما متد URL هیچ تهدیدی برای وب سایت شما در پی نخواهد داشت حتی اگر متدی که اجرا میکنید قدیمی باشد.

    تکنیک PBN قوی تر است یا تکنیک آسمان خراش؟

    این دو تکنیک سئو را میتوانیم از قویترین تکنیک های اجرایی در سئو بدانیم اما اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید به شما بگویم که هر دو تکنیک بسیار قوی هستند اما لینک سازی PBN در وب فارسی قویتر از تکنیک آسمان خراش میباشد و میتواند به راحتی رتبه وب سایت را حتی به 1 برساند. توجه داشته باشید بر عکس اگر شما وب خارج از ایران را مد نظر داشته باشید تکنیک آسمان خراش پاسخگویی بهترین خواهد داشت.

    بهترین آموزش ساخت PBN در ایران کدام است؟

    با اینکه مدرسین بسیاری در ایران PBN را آموزش داده اند اما در این میان استاد ناصر رسولی را میتوانیم بارزترین آنها قلنداد کنیم چرا که به صورت کاملاً عملی این کار را انجام داده اند. شما میتوانید با مطالعه پکیج آموزش ساخت PBN استاد رسولی بهترین نوع PBN را اجرا کنید.

     

    لطفاً نظرات خود را در مورد لینک سازی PBN از طریق کامنت  همین صفحه با ما در میان بگذارید

     

    https://seotechnics.ir/blog/backlink-pbn

  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • acro
    • جمعه ۵ مهر ۹۸
    تیم مهندسی آکروتیک با کادری مجرب در زمینه سئو ، تولید محتوا ، طراحی سایت و...
    نویسندگان