۴ مطلب در دی ۱۳۹۸ ثبت شده است

جای خالی دیپلماسی در انتقام سخت

https://v.ht/2IuhI

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، علی خضریان دبیر اسبق اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی یادداشتی با عنوان ” جای خالی دیپلماسی در انتقام سخت” نوشت: شهادت عظیم سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک هفته است که با حماسه‌های مردمی در سطح ملی و جهانی باعث شده تا جهان عیان‌تر از قبل شاهد چهره کریه خوی خباثت و وحشی‌گری سردمداران آمریکا باشد؛ اما آنچه اهمیت دارد اینکه برای مقابله با اقدام تروریستی دولت آمریکا انتظار می‌رود در کنار بیداری افکار عمومی نسبت به این جنایت و همچنین انجام اقدامات نظامی برای انتقام سخت از قاتلان شهدای مظلوم مقاومت، دولت جمهوری اسلامی از تمام ظرفیت دیپلماتیک خود برای ایجاد اجماع جهانی در مقابل آمریکا استفاده نماید.

در ادامه پیشنهاداتی مشخص در این خصوص ارائه می‌گردد:

۱- ابتدایی‌ترین اقدامی که از دستگاه دیپلماسی ایران انتظار می‌رفت حتی در طول یک هفته‌ای که گذشت انجام دهد، برگزاری اجلاس تهران با حضور سفرای تمام کشورها جهت تشریح جزییات ترور با هدف عدم تحریم واقعه، تعیین زمان جهت ابراز نظر سفرا پیرامون این اتفاق و در نهایت صدور بیانیه‌ای برای محکومیت اقدام تروریستی دولت آمریکا است.

۲_ اقدام دیگر برای محکومیت ترور مقام ارشد نظامی ایران که میهمان رسمی دولت عراق بوده است، تلاش جهت همراه کردن دولت‌های اسلامی جهت صدور مواضع رسمی شفاف در محکومیت اقدام آمریکا و همچنین پیگیری جهت برگزاری نشست اضطراری سازمان کنفرانس اسلامی حداقل در سطح وزرای امور خارجه است تا با صدور یک قطعنامه جبهه متحد دیپلماتیک اسلامی در مقابل آمریکا تشکیل گردد.

۶- همچنین با توجه به نقش مهم ایران در میان کشورهای جنبش عدم تعهد، برگزاری نشستی با حضور وزرای امور خارجه کشورهای غیرمتعهد نیز می‌تواند نسبت به یارگیری بین‌المللی ایران در مقابل آمریکا کمک شایانی نماید.

۴- دولت جمهوری اسلامی می‌تواند تا زمان برگزاری دو نشست بین‌المللی در سازمان کنفرانس اسلامی و جنبش عدم تعهد، با اعزام دیپلمات‌های خود به اطراف و اکناف جهان ضمن ارسال پیام ایران در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا، مانع از به فراموش سپرده شدن این واقعه بر اثر عملیات روانی دشمن شود.

۵- نماینده دائم ایران در سازمان ملل نیز می‌بایست با در دستور کار قراردادن برگزاری جلساتی با نمایندگان دیگر کشورها و انتقال پیام محکم و مستدل ایران در این خصوص، زمینه مستندسازی بین‌المللی برای ثبت جهانی این پیام در مجمع عمومی سازمان ملل را فراهم نماید.

۶- دولت جمهوری اسلامی می‌بایست با ثبت شکایت رسمی از دولت آمریکا در مجامع حقوقی از قبیل دادگاه بین‌المللی لاهه و همچنین شورای امنیت سازمان ملل متحد زمینه محکومیت جهانی آمریکا را فراهم کند.

موارد یاد شده جدای از کسب نتیجه مطلوب، می‌تواند جمهوری اسلامی را در شرایط تهاجمی نگه دارد و افکار عمومی جهانی را برای مقابله با آمریکا و گرفتن انتقام سخت توجیه نماید.

انتهای پیام/

منبع مطلب

  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • acro
    • جمعه ۲۰ دی ۹۸

    راهنمای گوگل اسکولار

    گوگل اسکولار چیست؟

    گوگل اسکولار یا گوگل اسکالر بهترین موتور جستجوی رایگان منابع علمی است. دانشجویان و پژوهشگران در بسیاری از مواقع برای یافتن مدارک علمی مرتبط با رشته تحصیلی و یا زمینه پژوهشی خود به مشکل برمی‌خورند و سعی می‌کنند تا بهترین منابع را پیدا کنند. گوگل اسکولار (Google Scholar) یکی از ساده‌ترین راه‌های جستجو و دسترسی به مقالات علمی است. گوگل اسکالر رایج‌ترین موتور کاوش ویژه بسیاری از مدارک علمی مانند مقالات ژورنال‌ها و همایش‌ها، دانلود کتاب، رساله‌ها و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری، چکیده‌ها، متون قضایی و حقوقی و منابع علمی دیگر است. در این مقاله، با گوگل اسکولار بیشتر آشنا خواهیم شد و به بررسی نحوه استفاده از آن خواهیم پرداخت.

    راهنمای گوگل اسکولار

     

    آیا گوگل اسکولار بهترین موتور جستجوی رایگان منابع علمی است؟

    در مواقعی که بانک‌های اطلاعاتی استنادی اصلی یعنی وب آو ساینس و اسکوپوس و یا دیگر دیتابیس‌های تخصصی به دلایل مختلف از جمله هزینه بسیار زیاد دسترسی به آن‌ها در دسترس دانشجویان، اساتید و پژوهشگران نیستند، گوگل اسکولار به‌عنوان یک موتور سرچ رایگان و دارای جامعیت بسیار عالی نقطه آغاز مناسبی برای جستجوی منابع علمی می‌باشد. لازم به یادآوری است که هرچند گوگل اسکالر به منابع خیلی زیادی دسترسی دارد اما بااین‌وجود نمی‌توان آن را به‌عنوان بهترین موتور جستجوی مقالات علمی در نظر گرفت. بااین‌حال به علت رایگان بودن آن، بسیاری از محققان می‌توانند با داشتن اطلاعات کافی نسبت به نحوه کار و جستجوی دقیق در گوگل پژوهشگر، بسیاری از نیازهای پژوهشی خود را برطرف نمایند. در واقع گوگل پژوهشگر به شما کمک می‌کند که در بین دنیایی از تحقیقات دانشگاهی و سازمانی جستجو کرده و به اطلاعات مرتبط با فیلد کاری، پژوهشی و تحصیلی خود دست پیدا کنید.

     

    تعداد مدارک تحت پوشش گوگل اسکولار

    هرچند تاکنون، کمپانی گوگل گزارشی رسمی مبنی بر آمار دقیق منابع علمی قابل‌دسترس در گوگل اسکولار را عرضه نکرده اما بر اساس گزارش‌های غیررسمی، این موتور جستجو در سال ۲۰۱۴ میلادی بیش از ۱۶۰ میلیون مدرک علمی را در برمی‌گرفت. بیشترین منابعی که در این موتور جستجو وجود دارد شامل مقاله‌ها و کتاب‌های علمی است؛ هرچند در موارد اندکی برخی پایان‌نامه‌ها و گزارشات علمی نیز در دسترس هستند. منابع جستجو شونده از وبگاه‌های ناشران آکادمیک، دانشگاه‌ها، جوامع و انجمن‌های علمی، آرشیوها، مخازن سازمانی آنلاین، و دیگر سایت‌ها و دیتابیس‌های علمی پژوهشی می‌باشند. مدارک علمی موجود در زمینه‌های گوناگون دانشگاهی از فیزیک و پزشکی گرفته تا علوم کامپیوتر و اقتصاد در زمره جستجوی این ابزار رایگان قرار می‌گیرند.

     

    ویژگی‌ها و امکانات گوگل اسکولار

    • جستجو در بین همه منابع علمی
    • جستجو مقالات بر اساس سال انتشار
    • مشاهده رفرنس‌های مقالات و جستجو بر اساس آن‌ها
    • مشاهده تعداد استنادات
    • پیدا کردن ورژن مختلف مقاله در اینترنت
    • یافتن فول تکست مدارک علمی در فضای وب
    • ارائه ارجاع قالب‌بندی شده مقاله در قالب مختلف
    • نمایش اطلاعات پژوهشگران و نویسندگان برتر
    • یافتن آثار مرتبط، نقل‌قول‌ها و ارجاعات، نویسندگان و انتشارات
    • آگاهی یافتن از جدیدترین پیشرفت‌های علمی در تمامی زمینه‌ها
    • جستجوی ساده و پیشرفته
    • ذخیره منابع بازیابی شده
    • آلرت یا آگاهی‌رسانی
    • اعتبارسنجی مقالات و نویسندگان
    • بررسی خلاصه‌ای از وضعیت پژوهشی نویسندگان
    • ایجاد پروفایل شخصی برای نویسندگان
    • مشاهده مقالات خود اعم از فارسی و انگلیسی
    • ردیابی استنادات به مقالات خود
    • محاسبه H-Index بر اساس تعداد مقالات و استنادات و رسم نمودار مربوطه

     

    پروفایل عمومی نویسندگان در گوگل اسکالر

    از طریق ایجاد پروفایل عمومی امکان مشاهده مشخصات هر نویسنده در نتایج جستجوی گوگل اسکالر وجود دارد. رزومه علمی و آموزشی و همچنین همه پژوهش‌های آن نویسنده، همه به‌وسیله این صفحه شخصی قابل جستجو و مشاهده است. از همه مهم‌تر اینکه حتی اگر محققی چندین مقاله نوشته باشد و اسمش با نویسندگان دیگر مشابه باشد، باز هم به‌آسانی می‌توان اثرش را پیدا کرد. با استفاده از گوگل اسکولار، می‌توان مقالات مرتبط با هم را نیز به مطلب افزود. هنگامی‌که یک ارجاع جدید به اثر فرد در وب صورت گیرد، شمار ارجاعات به آن مقاله به‌صورت اتوماتیک آپدیت می‌شود.

    با در اختیار داشتن این پروفایل عمومی در گوگل اسکولار، «مقالات منتشرشده توسط پژوهشگر»، «تعداد استنادهای دریافتی هر پژوهشگر به تفکیک سال‌های مختلف و هر یک از مقالات»، «شاخص‌های h-index و i10-index پژوهشگر»، «همکاران پژوهشی پژوهشگر» قابل مشاهده بوده و امکان «دنبال کردن فعالیت‌های پژوهشگر» و همچنین «ایجاد کتابخانه شخصی» فراهم می‌گردد.

    پروفایل عمومی نویسندگان در گوگل اسکولار

     

    رتبه‌بندی مدارک در گوگل اسکالر

    گوگل اسکولار مدارک علمی را بر اساس روشی که پژوهشگران جستجو می‌کنند، وزن علمی، مکان انتشار، نویسنده مدارک و همچنین میزان ارجاعات و استناداتی که به آن‌ها شده است رتبه‌بندی می‌کند. ایبوک رالی بهترین سایت خرید کتاب الکترونیکی از آمازون است.

     

    ارجاعات گوگل اسکالر

    ارجاعات و یا همان استنادات (Citation) گوگل اسکولار، راهی آسان در اختیار محققان قرار می‌دهد تا ارجاعاتی که به پژوهش‌های آن‌ها می‌شود را شناسایی نمایند. بدین‌صورت به‌آسانی می‌توان فهمید که چه کسانی به آثار علمی هر نویسنده ارجاع می‌دهند و با کمک نمودار ارجاعات، شاخص‌های مختلف ارجاع را محاسبه کرد. ایران پیپر بزرگترین سایت دانلود کتاب انگلیسی است.

     

    شاخص‌های گوگل اسکالر

    شاخص‌های گوگل اسکالر، راهی ساده برای پژوهشگران فراهم می‌کند تا به تأثیر مقالات و دیگر آثار علمی خود در جوامع علمی پی ببرند. نویسندگان با بررسی اینکه ناشرین به چه نوع مقالاتی ارجاع می‌دهند، بهتر می‌توانند تصمیم‌گیری کنند که آثار خود را برای انتشار به کدام‌یک از ناشرین بفرستند. شاخص‌های گوگل اسکولار در حال حاضر مقالات منتشرشده بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ را پوشش می‌دهد.

     

    نکات جستجو در گوگل اسکالر

    تنظیمات پیش‌فرض جستجو در گوگل اسکالر

    • بزرگ و کوچک بودن حروف کلیدواژه‌های جستجو حساس نیست.
    • کلیدواژه‌های جستجو با عملگر AND با یکدیگر ادغام می‌شوند.
    • فول تکست منابع پژوهشی برای یافتن نتایج جستجو می‌شوند.

    برخی از ترفندهای کاربردی جستجو در گوگل اسکولار

    • درصورتی‌که از کاراکتر ~ بلافاصله قبل از کلیدواژه‌ها استفاده شود، جستجو به همراه کلمات مترادف انجام می‌شود.
    • در صورت به‌کارگیری کاراکتر ” قبل و بعد از عبارت جستجو، منابعی که کل عبارت را شامل شوند نمایش داده می‌شوند.
    • در صورت درج عبارت OR بین کلیدواژه‌های جستجو، منابعی که شامل حداقل یکی از کلمه‌ها باشد نمایش داده می‌شوند.
    • استفاده از کاراکتر – بلافاصله قبل از کلمات جستجو، منابعی را که شامل عبارت مربوطه نشود را نشان می‌دهد (معادل عملگر NOT) و استفاده از کاراکتر + بلافاصله قبل از کلمات جستجو، منابعی را که شامل عبارت مربوطه شود را نشان می‌دهد (معادل عملگر NOT).

    ترفندهای پیشرفته جستجو در گوگل اسکولار

    • درج عبارت intitle: منابعی را که عبارت جستجو در عنوان آن آمده باشد را نشان خواهد داد.
    • درج عبارت intext: منابعی را که عبارت جستجو در متن آن مدرک آمده باشد را نشان می‌دهد.
    • درج عبارت allintitle: منابعی را که تمام عبارات جستجو در عنوان آن آمده باشند را نشان خواهد داد.
    • درج عبارت allintext: منابعی را که تمام عبارات جستجو در متن آن مدرک آمده باشند را نشان می‌دهد.
    • درج عبارت author: منابعی را که عبارت جستجو در نام نویسنده آن آمده باشد را نمایش می‌دهد.

    آشنایی با فرمت خروجی جستجوها

    در گوگل اسکولار، نتایج جستجو با فرمت‌ها و اشکال مختلفی قابل‌مشاهده هستند که برای مثال در شکل زیر دو نوع اصلی آن نشان داده شده است.

    Type A نشان‌دهنده این است که مدرک موردنظر یک مقاله یا پایان‌نامه است که احتمالاً نسخه الکترونیکی از آن موجود است.

    Type B که عبارت [Citation] قبل از نتیجه جستجو آمده است به معنی عدم دسترسی به منبع مربوطه به‌صورت الکترونیکی است. به‌طوری‌که فقط اطلاعات کتابشناختی آن مدرک در دسترس می‌باشد. همچنین مشاهده عبارت [Book] قبل از هر کدام از نتایج جستجو بیانگر این است که منبع مربوطه از نوع کتاب است.

    راهنمای جستجوی گوگل اسکالر

     

    به‌منظور آشنایی بیشتر با اجزای مختلف هر یک از خروجی‌ها، شکل زیر را مشاهده نمایید.

    راهنمای جستجوی گوگل اسکولار

     

    مطابق با شکل فوق، اجزای مختلف نتایج جستجو به شرح زیر است:
    ۱: عنوان منبع پژوهشی
    ۲: شامل چهار بخش (به ترتیب از چپ به راست) نام نویسنده (ها)، محل نشر (مجله/کتاب/ کنفرانس و …)، سال نشر، ناشر
    ۳: چکیده‌ای از منبع
    ۴: تعداد استنادات دریافتی منبع مربوطه که شاید بتوان این ویژگی را مهم‌ترین قابلیت گوگل پژوهشگر دانست که با کلیک بر روی این گزینه امکان مشاهده تمامی منابعی که منبع مربوطه را به‌عنوان مرجع استفاده نموده‌اند وجود دارد
    ۵: منابع مرتبط با منبع مربوطه
    ۶: نمایش ویرایش‌های مختلف از منبع مربوطه
    ۷: درصورتی‌که تمایل به ارجاع به منبع وجود داشته باشد با کلیک بر روی این گزینه خروجی مربوطه نمایش داده می‌شود
    ۸: امکان ذخیره منبع مربوطه را فراهم می‌نماید.

    نمایش نتایج جدیدتر در صفحه نتایج جستجو

    نتایج جستجو غالباً به ترتیب ارتباط با یکدیگر و نه به ترتیب تاریخ نمایش داده می‌شوند. برای یافتن مقالات جدیدتر می‌تواند روش‌های زیر را انجام داد.

    نمایش نتایج جستجو در گوگل اسکالر

     

    • از روی گزینه‌های سمت چپ صفحه نتایج جستجو بر روی گزینه “since year” کلیک کرده تا مقالات مربوط به یک بازه زمانی خاص نمایش داده شوند.
    • با کلیک بر روی گزینه Sort by date می‌توان جدیدترین مقالات را یافت و نتایج جست‌وجو به ترتیب زمانی نمایش داده خواهد شد.
    • اگر بر روی تصویر پاکت نامه کلیک کنید (Create Alert) نتایج جدید به‌صورت دوره‌ای به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

    یافتن متن کامل مقاله توسط گوگل اسکالر

    هنگام جستجو در گوگل اسکولار، در اغلب موارد چکیده و گاهی اوقات متن کامل مدارک به‌صورت رایگان در اختیار جستجوگران قرار می‌گیرد؛ اما مطالعه و دانلود متن کامل برخی دیگر از مقالات و مدارک نیاز به اشتراک شخصی یا سازمانی دارد. برای دانلود رایگان مقاله می توانید از ایران پیپر کمک بگیرید.

    یافتن مقاله در گوگل اسکولار

    چند روش زیر ممکن است مفید واقع شود.

    • بر روی لینک Library در سمت راست صفحه نتایج جستجو کلیک کنید.
    • بر روی لینک PDF در سمت راست نتایج جستجو کلیک کنید.
    • بر روی All Versions در پایین نتیجه جستجو کلیک کنید و منابع جایگزین و دیگر را بررسی نمایید.
    • بر روی Related Articles و یا Cited by در پایین صفحه جستجو کلیک کنید تا مقاله‌های مشابه را مشاهده نمایید.

    آیا جستجوی مقالات فارسی از طریق گوگل اسکالر امکان‌پذیر است؟

    باوجود اینکه نسخه فارسی گوگل اسکولار در لینک https://scholar.google.com/schhp?hl=fa در دسترس می‌باشد اما متأسفانه جستجوی مقالات فارسی در آن به‌خوبی صورت نمی‌پذیرد. بدین منظور پیشنهاد می‌شود درصورتی‌که قصد جستجوی مقالات و مدارک علمی فارسی را دارید مستقیماً از دیتابیس‌های داخلی استفاده کنید. برای دانلود رایگان مقالات sciencedirect و دانلود رایگان کتاب کلیک کنید.

     

    گزینه‌های پیشرفته در گوگل اسکولار

    Metrics: به اعلام رتبه و جایگاه نشریات بر اساس شاخص‌های h-index، h-core، h-median، h5-index، h5-core، h5-median در خلال سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ می‌پردازد.
    Advanced search: ابزارهای جستجوی پیشرفته نظیر «تعیین محل جستجو (عنوان / تمام متن)»، «جستجو در نام نویسندگان»، «جستجو در عنوان مجله» و «بازه زمانی جستجو» را در اختیار قرار می‌دهد.
    Settings: تنظیمات پیشرفته گوگل اسکولار را شامل می شود.

     

    چگونه تمام مقالات گوگل اسکولار را دانلود کنیم؟

     

    همانطور که تصویر زیر مشخص شده است، بخشی از مقالات اسکولار به صورت رایگان و با کلیک بر روی گزینه PDF (روبروی هر مقاله) قابل دریافت است. ولی برای دانلود دیگر مقالات نیازمند دسترسی به پایگاه ناشر است. ایران پیپر امکان دانلود مقاله از تمامی پایگاه های علمی را فراهم کرده است.

     

    دانلود مقالات گوگل اسکولار

     

     

    برای اینکار، ابتدا بر روی عنوان مقاله کلیک کنید. به سایت ناشر منتقل خواهید شد. لینک مقاله در سایت ناشر را کپی کرده و در تب “لینک مقاله و doi” در صفحه اصلی سایت ایران پیپر، پیست کنید. ایران پیپر بصورت خودکار مقاله شما را دانلود کرده و لینک دانلود را در اختیار شما می گذارد. راهنمای کامل دانلود مقاله از سایت ایران پیپر را در لینک زیر مطالعه کنید.

    http://bit.do/foCAS

    http://bit.do/foCyJ

    http://bit.do/foCA7

  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • acro
    • جمعه ۲۰ دی ۹۸

    تمام آنچه شما باید در مورد ISI بدانید

    سرور ISI (نمایه سازی علمی بین المللی بین المللی) فهرست بندی مجلات و رویه های مهم بین المللی را فراهم می کند که دسترسی به مجلات دسترسی آزاد کنترل شده را فراهم می کند.

    نویسنده می تواند در مورد عوامل تأثیرگذاری ژورنال بین المللی ، رویه (مقالات تحقیق) و اطلاعات مربوط به رویدادهای آینده اطلاعات کسب کند.

    هدف این امر افزایش دید و سهولت استفاده از مجلات علمی و دانشجویی با دسترسی آزاد است. اگر ژورنال شما از ISI فهرست بندی شده است و از مهر معتبر گرفته شده است ، می توانید برای محاسبه ضریب تأثیر برای مجله خود درخواست کنید.

    ISI خدماتی است که دسترسی به مجلات دسترسی آزاد کنترل شده با کیفیت را فراهم می کند. ISI هدف این است که جامع باشد و کلیه مجلات علمی و دانشجویی با دسترسی آزاد که از یک سیستم کنترل کیفیت مناسب استفاده می کنند را پوشش دهد ، و این فقط به زبان ها یا زمینه های خاص محدود نمی شود. ISI با هدف افزایش دید و سهولت استفاده از مجلات علمی و دانشجویی با دسترسی آزاد و از این طریق باعث افزایش استفاده و تأثیر آنها می شود.

    ISI در سال 1992 توسط تامسون علمی و بهداشت آغاز شد و به عنوان Thomson ISI معروف شد. تا سال 2016 ، هنگامی که تجارت IP و Science به فروش رسید و تبدیل به Clarivate Analytics شد ، بخشی از تجارت مالکیت معنوی و علوم Thomson رویترز بود. در فوریه 2018 ، کلاریوات اعلام کرد که ISI را به عنوان بخشی از گروه تحقیقات علمی و دانشگاهی خود دوباره احیا خواهد کرد. از نوامبر 2018 به عنوان گروهی در داخل کلاریوات بوده است.

    Clarivate Analytics چیست؟
    در واقع ، این یک شرکت با خدمات مبتنی بر اشتراکی است که عمدتاً روی آنالیز ، از جمله تحقیقات علمی و دانشگاهی ، تجزیه و تحلیل حق ثبت اختراع ، استانداردهای نظارتی ، محافظت از علائم تجاری ، دارویی و هوش بیوتکنولوژی ، حفاظت از نام تجاری دامنه و مدیریت مالکیت معنوی متمرکز است.

    Clarivate Analytics از آنجا که دانشگاه ها ، شرکت ها و مارک های برتر دنیا به آن اعتماد دارند ، نوآوری را تسریع می کند. مشتریان با اتکا به آن به آنها کمک می کنند تا در مواجهه با چالش های مداوم ، مشاغل خود را حفظ و توسعه دهند. از آنجایی که نوآوری برای رقابت مهم است ، مهمتر از هر زمان دیگری ارائه نوآوری هایی است که می توانند به آنها اعتماد کنند.

    Clarivate Analytics از ریسک کننده ها و انگیزه آنها برای به وجود آوردن ایده های جدید پشتیبانی می کند ، خواه پیدا کردن منبع بعدی انرژی یا حتی درمانی برای سرطان باشد. نوآوران امروز به Clarivate Analytics برای تکمیل کار خود در چرخه عمر نوآوری تکیه می کنند:

    کشف کردن
    ISI

    کشف به ندرت تصادفی است. و برای کشف سوخت ، سازمان ها به بینش های مناسب نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که آنها با خردمندانه در مردم و پروژه ها سرمایه گذاری می کنند.

     

    علاوه بر این ، آنها می خواهند به سؤالاتی مانند:

    از کجا باید سرمایه گذاری کنیم و منابع را متمرکز کنیم؟

    چگونه می توانیم از داده های بزرگ استفاده کنیم و تصمیم گیری تحقیق را بهبود ببخشیم؟

    چگونه می توانیم ملت خود را در نقشه جهانی علم و نوآوری قرار دهیم؟

    چگونه می توانیم اطمینان دهیم که بهترین افراد ، موسسات و پروژه ها را تأمین می کنیم؟

    چگونه برای کنترل بهتر ریسک و به دست آوردن فرصتهای جدید ، مقررات و استانداردها را کنترل می کنیم؟

    بدیهی است ، Clarivate Analytics با استفاده از بیش از 100 سال بینش تحقیقات علمی کمک می کند. این اولین جهان را دارد:

    - فهرست استناد علمی

    - پایگاه داده ثبت اختراع پیشرفته ویرایش شده

    - ابزار ژنومیک بالینی

    - محتوا علوم زندگی آگنوستیک و بستر کشف مواد مخدر

    همچنین 150 سال سابقه سوابق جانوری ، 1.75 میلیون نشریه مجله و بیش از 200000 پرونده آزمایش بالینی.

    محافظت
    ISI

    طراحی مارک ها و محافظت از اختراعات با استفاده از منابع برجسته اطلاعات و فناوری در جهان.

    بدون حمایت ، ارزش یک اختراع به همراه بودجه آینده از بین می رود. در حال حاضر بیش از 1.7 تریلیون دلار هر سال برای کالاهای تقلبی هزینه می شود. مبتکران باید از مارک ها و اختراعات محافظت کنند و از آیین نامه های پیچیده حرکت کنند. مبتکران می خواهند بدانند چگونه:

    - اختراعات جدید با نام تجاری و اطمینان از اینکه آنها در استفاده جهانی از مارک تجاری آزاد هستند؟

    - جعل آنلاین را شناسایی و متوقف کنید؟

    - بهتر است رویکرد آنها در زمینه حفاظت از IP با استراتژی تجاری شرکت تراز شود؟

    - از رتبه های نوآوری آنها در بین گروه های همسالان محافظت و بهبود می یابد؟

    این کمک می کند تا مدیران حفاظت از برند ، Paralegals ، وکالت ثبت اختراعات و دیگران ، از مارک ها و دارایی های معنوی خود در سطح جهان طراحی و محافظت کنند. Clarivate Analytics با استفاده از اولین و جامع ترین پلتفرم مدیریت دارایی فکری جهان ، راه حل هایی را ارائه می دهد. علاوه بر این ، بیش از 90٪ از مارک های با ارزش جهان را محافظت می کند. ما از 91 شرکت 100 حقوقی برتر جهانی در زمینه حمایت و تحقیق در مورد برند پشتیبانی می کنیم. ما ، بیش از 97٪ از ترافیک جستجوی جهانی ، 99٪ از 100 بازار فعال ترین بازار ، بیش از 15 میلیون وبلاگ و 450،000 صفحه پیام برای سوء استفاده از مارک را رصد می کنیم.

    تجاری سازی


    Clarivate Analytics شما را به انجمن های کارشناسان و شبکه های روشنگری متصل می کند تا بازده سرمایه گذاری های نوآوری خود را به حداکثر برساند. اگر مسئول موفقیت تجاری هستید ، ممکن است بخواهید بدانید:

    - استراتژی صدور مجوز ما چیست؟

    - کدام بازارها را باید وارد کنیم؟

    - با چه کسی باید شریک شویم؟

    - چگونه می دانیم شرایط معامله برای سازمان ما بهترین است؟

    - چگونه می توانیم بودجه بیشتری برای پژوهش خود تأمین کنیم؟

    - چگونه بیشترین ارزش را از دارایی IP خود به دست می آوریم؟

    Clarivate Analytics به متخصصان توسعه بالینی ، متخصصان نظارتی ، مدیران پرتفوی و دیگران کمک کرده است تا با موفقیت اختراعات خود را به بازار عرضه کنند. بنابراین ، 99 از 100 ابتکار برتر جهانی جهان به آن اعتماد دارند. همچنین:

    - همکاری برای تبدیل اقتصادهای در حال توسعه به اقتصاد دانش

    - مشاور قابل اعتماد وزرای دولت در استرالیا ، الجزایر ، چین ، - در سراسر اتحادیه اروپا ، قزاقستان ، روسیه ، عربستان سعودی و جاهای دیگر

    - کمک به ایجاد یک چارچوب نوآوری در آمریکای لاتین

    - ارائه اطلاعات به روشی که مشتری می خواهد - API ها ، فیدهای XML ، UI های هوشمند و فناوری منبع باز.

  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • acro
    • يكشنبه ۸ دی ۹۸

    انتخاب سالن زیبایی و زمان اجرای آرایش عروس

    انتخاب سالن زیبایی و زمان اجرای آرایش عروس

      https://backority.ir/images/715381.jpg

    آرایش عروس به روند اجرای امور بهداشتی و آرایشی که برای عروس انجام می‌شود که اغلب باتوجه به فرم صورت، خواسته عروس و تجربه آرایشگر به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. از آنجایی که چهره بیشترین نقش را دراجرای آرایش دارد بنا بر این گذراندن دوره‌های آموزش گریم و آرایش عروس برای آرایشگر می‌تواند نقش مهمی در اجرای صحیح آرایش چهره و رضایت عروس داشته باشد.

    چرا آرایش عروس روز قبل از عروسی باید امتحان شود؟

    همانطور که شما نمی‌توانید بدون پوشیدن و امتحان‌کردن لباس عروس، آن را انتخاب کنید؛ آرایش مو و صورت نیز به همین صورت است. بسیاری از عروس‌ها فکر می‌کنند که کار آزمایشی فقط راهی است که سالن‌های زیبایی می‌توانند پول بیشتری کسب کنند. در واقعیت این نوعی بیمه نه تنها برای عروس بلکه برای خود سالن است. در اینجا دلایلی که چرا انجام چنین کاری اهمیت دارد و چرا باید در جواب این سوال "بله" باشد، عنوان شده‌است.

    1. اجرای آزمایشی کمی فراتر از یک تمرین برای مو و آرایش است. این فرصت مناسبی برای آشنایی با ویژگی‌ها و سطح مهارت آرایشگر و تعیین اینکه آنها مناسب شما هستند یا خیر است. شما قرار است با آنها راحت باشید و مطمئن شوید که آنها قادر به اجرای سبک مورد نظر مو یا آرایش شما هستند.
    2. به عنوان یک متخصص زیبایی، آنها همیشه سعی می‌کنند که مشتری از خدمات آنها رضایت داشته‌باشد، با این حال، گاهی بسته به نوع پوست یا مو، ممکن است آنچه دلخوه است، اتفاق نیفتد. اجرای آزمایشی زمان خوبی برای گفتگو در مورد گزینه‌های مورد نظر شما و امتحان‌کردن آرایش‌های متفاوتی است که به شما می‌آیند. برای رسیدن به نتایج مطلوب، ممکن است خرید اکستنشن مو یا سایر محصولات از قبل مورد نیاز باشد.
    3. در حالی که بیشتر میکاپ آرتیست‌ها سعی می‌کنند از محصولات هایپوآلرژیک استفاده کنند، با این حال ممکن است شما نسبت یه یک ماده در یک محصول آرایشی، حساسیت داشته باشید. مطمئنا روز عروسی شما، روزی نیست که بخواهید کشف کنید که به چسب مژه یا سایه چشم حساسیت دارید. آرایش آزمایشی به شما اجازه می‌دهد علاوه بر تعیین آرایش نهایی، محصولات مورد استفاده را نیز امتحان و مشخص کنید.
    4. زمان برای برنامه ریزی روز عروسی بسیار مهم است، بنابراین دانستن اینکه دقیقا چه ظاهری مورد نظر شماست و انجام آن چقدر طول می‌کشد، باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.
    5. کار آزمایشی فرصتی عالی برای گفتگو در مورد جزییات از جمله تعداد مراجعه کنندگان و خدمات، جدول زمانی روز و شنیدن توصیه های میکاپ آرتیست است.

    انجام یک آرایش آزمایشی بسیار مهم است و اغلب بخش مورد غفلت واقع‌شده در فرایند آرایش صورت و مو است. این ممکن است بدان معنی باشد که شما مجبور شوید بودجه خود را کمی تنظیم کنید، اما این آزمایش ارزش این کار را خواهد داشت. هر عروسی دوست دارد که در روز عروسی خود احساس زیبایی و اطمینان داشته باشد و این با دانستن اینکه دقیقا چه اتفاقی می‌افتد و چگونه، بدست خواهد آمد.

    چه زمانی باید میکاپ آرتیست مورد نظر خود را رزرو کنید؟

    شما باید حدود چهار یا پنج ماه قبل از رویداد عروسی، به دنبال میکاپ آرتیست مورد نظر خود باشید و باید رزرو را برای روز عروسی و همچنین آرایش آزمایشی حدود دو یا سه ماه قبل از عروسی انجام دهید. شما می‌توانید جلسه آزمایشی را برای روزی هماهنگ کنید که قرار است آن شب در یک مهمانی شرکت کنید. احتمالا شما باید برای ساقدوش‌ها یا مادران عروس و داماد نیز وقت بگیرید، اما خودتان تنها شخصی هستید که به جلسه آزمایشی نیاز دارید. 

    انتخاب یک میکاپ آرتیست عروس

    وقتی با این افراد صحبت می‌کنید و تصمیم می‌گیرید که کدامیک را انتخاب کنید، سوالاتی که آنها از شما می‌پرسند احتمالا مهمتر از جوابهای آنها به سوالات شماست. آنها باید مورد نورپردازی در مراسم، نوع محل برگزاری مراسم، رنگ لباس عروس، تم عروسی و مدل موی مورد نظر شما سوال کنند. میکاپ آرتیست شما باید طیف گسترده‌ای از کارها را در کارنامه خود داشته باشد، او باید آمادگی گوش‌دادن به صحبت های شما درباره آنچه که شما می‌خواهید را داشته باشند و در صورتی که احساس کند آنچه شما می‌خواهید مناسب شما یا سبک عروسی شما نیست، پیشنهاداتی برای شما داشته باشد. زمانی که شما یک کار آزمایشی انجام می‌دهید، او باید چند ظاهر متفاوت را امتحان کند تا مطمئن شود که شما دقیقا چه می‌خواهید. اگر از آرایش ازمایشی خود راضی نبودید، می‌توانید برای پیداکردن یک سالن دیگر، قرار ملاقات دیگری رزرو کنید. 

    نکاتی مربوط به آرایش عروس

      https://backority.ir/images/678162.jpg

    رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با چهره شما مطابقت داشته باشد. معمولا برای کسانی که پوست سبزه دارند، سایه‌های گرم خوب به نظر می‌رسد، در حالی که برای کسانی که موهای بور دارند سایه‌های سردتر مناسب‌تر است.تعداد کمی از عروس‌ها ممکن است در طول عروسی، گریه کنند، بنابراین بهتر است با استفاده از ریمل‌های ضد آب، از اینکه شبیه پاندا شوید، خودداری کنید. این احتیاط می‌تواند با استفاده از خط چشم ضدآب دوبرابر شود.  اگر می خواهید در روند مراقبت از پوست و زیبایی خود تغییراتی ایجاد کنید، این کار را چند هفته قبل از مراسم عروسی انجام دهید. هفته قبل از عروسی با استفاده از یک محصول جدید می‌توانید یک باعث تحریک برخی از بیماری‌های پوستی شوید. رسیدن به چهره مناسب در روز عروسی به یک پایه مناسب نیاز دارد. استرس برنامه‌ریزی عروسی می‌تواند، پوست شما را به هم بریزد، بنابراین روز قبل از مراسم برای استراحت وقت بگذارید. مقدار زیادی آب و میوه استفاده کنید و چند هفته قبل از مراسم عروسی به تمیزکردن و مرطوب‌کردن پوست عادت کنید.

    تفاوتهای میان آرایش عروس و آرایش معمول

    تفاوت اصلی بین آرایش عروس و آرایش معمولی این است که آرایش عروس نیاز به زمان بیشتری دارد، حتی اگر به سرعت انجام شود، به طور کلی میکاپ آرتیست زمان بیشتری برای عروس می‌گذارد و روندی برنامه‌ریزی شده‌است که با محصولات آرایشی که ماندگار باشند، انجام می‌شود. به طور کلی عروس برای تقویت ویژگی‌های خود ظاهری دلپذیر را انتخاب کرده‌است، اما عروس‌ها با هم متفاوت هستند، بنابراین متخصص زیبایی مجبور است، تلاش کند که دیدگاه هر کدام از آنها را بفهمد. بسیاری از مواقع، عروس یک چهره معروف را در ذهن دارد، اما اگر ویژگی‌های وی اجازه اجرای آن را ندهد، مجبور است آن را کنار بگذارد. از آنجایی که این روز، روز ویژه‌ای است، عروس‌ها معمولا برای مشاوره عروس هزینه می‌کنند و در مورد آرایش آزمایشی گفتگو می‌کنند. در واقع برای یک عروس غیرمعمول نیست که بخواهد آرایش روز عروسیش نسبت به زمانهای دیگر سنگین‌تر باشد. برای چنین آرایشی، آرایشگر معمولا از محصولات و تکنیک‌های خاصی استفاده می‌کند. برخی از عروس‌ها ممکن است درخواست خدمات خاص‌تری  مانند ایربراشینگ را نیز داشته باشند.

    اطمینان خاطر از سالن زیبایی برای آرایش عروس

    معمولا عروس و همراهان ایشان برای آرایش عروس در سالن زیبایی، با توجه به پیشنهاد‌ها و تجربیات خود و دیگران یا از روی تبلیغ، آرایشگاه‌ مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. اما توجه، به داشتن جواز کسب از اتحادیه آرایشگران زنانه یکی از نکات مهم است که به منظور تایید سالن زیبایی از طرف اتحادیه و تایید مدرک آرایشگری و استاندارد‌های سالن زیبایی است.

  • ۰
  • نظرات [ ۰ ]
    • acro
    • چهارشنبه ۴ دی ۹۸
    تیم مهندسی آکروتیک با کادری مجرب در زمینه سئو ، تولید محتوا ، طراحی سایت و...
    نویسندگان